WIADOMOŚCI

Wurz opisuje tor w Sepang
Wurz opisuje tor w Sepang
Kierowca testowy zespołu West McLaren Mercedes opisuje typowe okrążenie toru Sepang, na którym już w najbliższą niedziele będą się ścigać kierowcy Formuły 1.
baner_rbr_v3.jpg
„Przekraczając linię startową na torze Sepang, osiągasz prędkość 303 km/h jadąc na siódmym biegu wzdłuż długiej prostej naprzeciwko garaży. Następnie hamujesz bardzo mocno dojeżdżając do ciasnego kompleksu z różnicą wzniesień. Pierwszy, prawy zakręt pokonujemy przy 85 km/h na dwójce i płynnie zmniejszamy prędkość przed drugim, który następuje natychmiast. Jako, że tor jest w tym miejscu całkiem szeroki znajduje się tutaj często dobrą okazję do wyprzedzenia podczas hamowania. Przyspieszając, tor wiedzie do długiego prawego zakrętu numer 3, po którym następuje krótka prosta.”

„Cisnąc mocno przepustnice uzyskujesz 290 km/h na szóstym biegu po czym musisz hamować gwałtownie, zmniejszając prędkość do 103 km/h, przed czwartym, prawym zakrętem. Szybko zmieniając biegi dojeżdżasz do zakrętu numer pięć, który pokonujesz przy 225 km/h na czwartym biegu. Bardziej ciasny zakręt numer sześć wymaga delikatnego hamowania, zmniejszając prędkość do 175 km/h jadąc nadal na czwartym biegu.”

„Teraz następuje kolejny szybki sprint wzdłuż krótkiej prostej, na której osiągasz 244 km/h i dojeżdżasz do zakrętów numer 7. i 8. Zakręt siódmy jest pokonywany przy 190 km/h, a ósmy, nieco bardziej otwarty, pozwala zwiększyć prędkość o 10 km/h. Jak tylko wyjdziesz z tego zakrętu ostro przyspieszasz po prostej, która wiedzie do bardzo ciasnego zakrętu numer 9. Hamując ostro przed kombinacją zakrętów na tyłach toru, pierwszy lewy pokonujesz z prędkością 80 km/h. Teraz możesz przyspieszyć wzdłuż długiego prawego zakrętu numer 10, gdzie osiągasz 210 km/h na czwórce.”

„Łuk numer 11 to 90-stopniowy prawy zakręt pokonywany z prędkością 124 km/h. Kolejny krótki zastrzyk mocy wiedzie ciebie do zakrętu dwunastego. Utrzymując stałą prędkość wzdłuż tego zakrętu zwalniasz przed następnym do 176 km/h jadąc na trzecim biegu. Zrzucając bieg przed ostrym zakrętem 14. i zwalniając do około 114 km/h przedostajesz się na prostą równoległą do prostej start/meta, oddzielonej od niej przez masywną trybunę. Przyspieszając osiągasz 290 km/h na siódmym biegu po czym musisz ostro hamować aby przy 106 km/h pokonać nawrót, który z powrotem wiedzie do prostej start/meta, aby zacząć następne okrążenie.”

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

1 KOMENTARZ
avatar
Czarek

04.04.2007 17:12

0

nie ma nic do komentowania


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu