2019-04-12 GP Chin - #1 trening 04:00 - 05:30
Poz.KierowcaZespółCzasOkr.
1 S.Vettel Ferrari 1:33.911 19
2 L.Hamilton Mercedes 1:34.118 21
3 C.Leclerc Ferrari 1:34.167 21
4 M.Verstappen Red Bull 1:34.334 19
5 V.Bottas Mercedes 1:34.653 22
6 D.Ricciardo Renault 1:35.239 23
7 P.Gasly Red Bull 1:35.428 23
8 D.Kwiat Toro Rosso 1:35.447 24
9 L.Stroll Racing Point 1:35.466 25
10 R.Grosjean Haas 1:35.507 24
11 K.Magnussen Haas 1:35.517 25
12 N.Hulkenberg Renault 1:35.591 22
13 L.Norris McLaren 1:35.631 24
14 A.Albon Toro Rosso 1:35.695 26
15 K.Raikkonen Alfa Romeo 1:35.729 23
16 C.Sainz McLaren 1:35.756 24
17 S.Perez Racing Point 1:35.820 24
18 R.Kubica Williams 1:36.847 27
19 G.Russell Williams 1:37.619 29
20 A.Giovinazzi Alfa Romeo -:--.--- 2
komentarze
  • 1. leonit
    • 2019-04-12 07:12:38
    • *.239.124.115

    Wygląda to lepiej niż ostatnio.Oby tak cały weekend.

  • 2. lechart
    • 2019-04-12 07:36:52
    • *.centertel.pl

    U Kubicy wygląda nieco lepiej, a tylko jego wynikami szczególnie jestem zainteresowany. Już tylko ok 3 s straty a nie 4 ....... Oby tak dalej ........

  • 3. Manonfire
    • 2019-04-12 07:41:46
    • *.108.227.46.rev.metrointernet.pl

    @1
    To już tylko 3 s. straty do lidera. "Tylko i aż" chciałoby się powiedzieć, ale myślę, że i tak trzeba się cieszyć bo pewien progres jest.
    Kubica chyba mówił, że bolid jest ten sam, ale może charakterystyka toru, asfalt, temperatura ma jakieś znaczenie dla osiągów Williamsa.
    Tak czy owak lepiej nie znaczy dobrze. Wierzę, że zespół w końcu się ogarnie. Skoro takie cuda jak powrót Roberta do F! się zdarzają, to Williams też się może dźwignąć. Oby tylko nie za osiem lat, jak KUB.

  • 4. jenks
    • 2019-04-12 08:10:23
    • *.icpnet.pl

    Nasza Kubica za 100mln zrobiła postęp.

  • 5. ESI 6-12
    • 2019-04-12 08:18:46
    • *.play-internet.pl

    Witam użytkowników "Dziel pasję"
    Ferrari, Hamilton, Verstappen, wszyscy blisko siebie , zapowiadają się interesujące kwalifikacje.
    Co do Williamsa, akurat w tym przypadku na czasy ogólnie nie ma co patrzeć aż do samych kwalifikacji. Ich oba bolidy są nieprzewidywalne w zależności od warunków panujących na torze.
    Natomiast podczas wyścigu może być trochę lepiej, super by było choć jednego Racing Pointa utrzymać za plecami czy to przez GR63 czy też RK88.
    Będę trzymał kurczowo kciuki za obu.

  • 6. Fanvettel
    • 2019-04-12 08:25:32
    • *.230.122.177

    Ciekawe czy Gasly sie przełamie .

  • 7. leonit
    • 2019-04-12 08:57:40
    • *.30.6.70.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @3
    Tak.Kubica mówił że bolid będzie ten sam.Wiec to kwestia innych czynników jak tor,temperatura itd.Jednak 3 sekundy straty wygląda lepiej niż 3 sekundy.Bedzie łatwiej ,złapać' koniec stawki a może i z nimi walczyć. Już w ostatnim wyścigu Russell mówił że prawie mógł walczyć w wyścigu z innymi bolidami. Jeśli się ogarna, zrozumieją problemy i będą części może to wyglądać dużo lepiej.

  • 8. leonit
    • 2019-04-12 08:59:20
    • *.30.6.70.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    3 sekundy straty wyglądają lepiej niż 4 sekundy-tak miało być wyżej.

  • 9. waterball
    • 2019-04-12 09:29:03
    • *.adsl.inetia.pl

    @8
    Obawiam się , że samo zrozumienie, że bolid jest marnie zaprojektowany nie wystarczy. To nie jest raczej sprawa ustawień tylko konstrukcji. Trzeba go jeszcze przebudować, a to Williamsowi zajmie miesiące a nie tygodnie ...

  • 10. ESI 6-12
    • 2019-04-12 14:53:08
    • *.play-internet.pl

    @9
    To że bolid FW42 jest marnie zaprojektowany zrozumiano już po pierwszych testach.
    Pytanie brzmi czy jest sens co kolwiek robić przy tym aucie.
    4 sekundy straty to przepaść, Przecież aby zniwelować taką stratę, trzeba mieć duży wór kasy i kogoś kompetentnego na pokładzie kto wie co robi to że P. Head będzie zaglądał dwa razy w tygodniu do fabryki nie zagwarantuje poprawy o tyle sekund , a co z nową konstrukcją na 2020 wątpię aby traktować ten model jako bazę na kolejny sezon.
    Obawiam się iż , dużo będzie PRowej gadki do połowy sezonu, że już wiedzą, rozumią, pracują nad tym, a efektów nie będzie widać.
    Gdybym ja był szefem stajni, w takim przypadku zdecydowanie odstawił bym ten bolid na boczny tor i z pełną świadomością tragicznej sytuacji mocno pracował nad nową konstrukcją.

  • 11. leonit
    • 2019-04-12 15:15:58
    • *.239.124.115

    @9
    Od początku było widać ze bolid jest żle zaprojektowany.Teraz to mogą go tylko lekko przeprojektować i inaczej ustawiać bo niestety sama baza jest zła. Ten sezon już jest stracony bo najwyżej beda mogli dogonic koniec stawki.Sama konstrukcja bolidu jak piszesz musi być inna ale to już praca bardziej pod następny sezon.Szkoda bo chyba każdy by chciał by Kubica walczyl chociaz w środku stawki.Może za rok?Kto wie?

  • 12. KTP
    • 2019-04-12 16:57:14
    • *.climaxnet.pl

    Za rok to tego zespołu już nie będzie w stawce :)

  • 13. ESI 6-12
    • 2019-04-12 17:05:50
    • *.dynamic.mm.pl

    @12
    Śmiem wątpić
    Mercedes jeszcze z F1 się nie wycofuje,więc mogą zrobić interes z Williamsem i zostaną ich zespołem satelickim
    W obliczu końca końców nawet Cleare Williams będzie wiedziała że innego wyjścia nie ma.

  • 14. the_foe
    • 2019-04-12 19:30:59
    • *.185-36-170-93.net.eco.atman.pl

    @10
    ale to nie jest tak, ze ze straty 4 sek tak samo trudno jest ściąć 2 sek jak z 2 sek zejśc do 0 sek straty.
    Te 4 sek to taka przepaść, ze sądze, ze samymi ustawieniami, po "zrozumieniu" konstrukcji, łatwo urwą 1 sek. Następną sek. też nie powinno być trudno - małe przeróbki IMO. Gorzej to potem, zapewne nigdy w tym sezonie nie zbliżą się do środka stawki, a ewentualne punkty tylko na pechu przeciwników.

  • 15. ESI 6-12
    • 2019-04-12 21:34:41
    • *.play-internet.pl

    @14
    Na pechu przeciwników to Cleare Williams oparła swoją strategię w ubiegłym sezonie i najwyraźniej już tak zostało bo jakoś nie słyszę o nowych poprawkach tylko trel PiaRowy.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2019 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo