komentarze
  • 1. fistaszeq
    • 2024-10-29 18:26:19
    • *.toya.net.pl

    Ciekawe kto się nie zgodził, byłbym szczerze zdziwiony gdyby to faktycznie był Verstappen

  • 2. giovanni paolo
    • 2024-10-29 18:33:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Gdyby nie Verstappen (jeżdżący przepisowo, choć mógłby chociaż próbować trzymać się granic toru, brakuje mu tej finezji którą miał hamilton gdy w 2019 i 2021 robił to słynne "moving under braking") to ta banda gamoniów za setki milionów i miliony komentujących nawet by nie mieli pojęcia, jak bardzo nienawidzą obecnych zapisów dotyczących rywalizacji.
    Gdyby wygrywała uczciwość a nie chęć wyciskania wszyskiego z regulaminu to mercedes by ssał kciuka z jednostkami hybrydowymi zamiast mieć 2 sekundy przewagi na okrążeniu, a Ricciardo byłby mistrzem sezonu 2014.

  • 3. Fan Russell
    • 2024-10-29 18:53:55
    • *.w.knc.pl

    @2 Czyli rozumiem że nie lubisz Nico Rosberga?.

    Vettel był lepszy od Daniela gdyby nie awarię

  • 4. ryan27
    • 2024-10-29 19:12:06
    • *.climaxnet.pl

    #2 Ale co innego jest wyciskać maksa z bolidu/przepisów a co innego je łamać.

  • 5. Supersonic
    • 2024-10-29 20:37:27
    • *.play-internet.pl

    @1 Albo to Russell tylko chce odsunąć od siebie podejrzenia.

    @3 Nie był. Vettel dostał lanie od Ricciardo, tak jak od Leclerca.

  • 6. giovanni paolo
    • 2024-10-29 20:47:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    4. W rzeczy samej, co innego wyciskać wszystko z przepisów jak Verstappen i Red Bull (kwestia prac w tunelu nad "chłodzeniem"), a co innego łamać przepisy jak mercedes. Ale tego ci przecież nie powiedzą bo Schumacher to był zły tylko w ferrari ale później w mercedesie to nie wiadomo po co w ogóle był.

  • 7. TomPo
    • 2024-10-29 22:04:41
    • *.keznews.com

    19 z 20... chyba sie domyslam kim jest ten jeden jedyny, ktory zmian nie chce, bo inaczej nie potrafi, niz wywozac wszystkich poza tor.

  • 8. Rextrex
    • 2024-10-30 10:31:26
    • *.28.134.200

    Nigdy nie byłem zwolennikiem zmian w trakcie sezonu. Jest to po prostu głupie. Podpisujemy umowę na Internet np. na rok, na danych warunkach, a dostawca co tydzień podsyłałby nam jakieś aneksy. To samo tutaj. Ktoś zrobił uginające się tylne skrzydło, ktoś zrobił podłogę na limicie, dobrze. Skoro jest to szara strefa, ale nie jest zabronione regulaminem, to głupie jest to, że sędziowie coś zobaczą, i od razu jest na to ban. Niech te mądre głowy usiądą, i przez zimę doprecyzują regulamin, i ewentualne szare strefy. Jeśli mimo to ktoś coś znajdzie, to ok. Zmieni się na kolejny sezon. A teraz sędziowie zrobią np. tak, że będzie świętowanie zakończenia sezonu F1 w Katarze. Dlaczego w Katarze, a nie Abu Zabi? No bo po GP Las Vegas sędziowie sobie "doprecyzują" regulamin, że będą jednak 23 wyścigi, a nie 24. Czemu nie?

  • 9. Zaps
    • 2024-10-30 13:15:40
    • *.warszawa.vectranet.pl

    Ten giovanni paolo to dobry agent. przez cały ostatni tydzień wjeżdża w mercedesa. Artykuły dotyczą Crashtappena a ten mercedes - hamilton - mercedes - hamilton. chłopie masz jakiś kompleks czy co? Aż tak Cię boli najlepszy kierowca wszechczasów i jego team?

  • 10. Faustus
    • 2024-10-30 20:04:20
    • *.

    @2 i 6
    Aby na pewno byłeś trzeźwy przy pisaniu tych głębokich przemyśleń?

  • 11. giovanni paolo
    • 2024-10-30 22:03:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    9. A ja widzę, że dyskusja wzięła się z dziwnego komentarza Russella, który przypadkiem jest kierowcą mercedesa.

  • 12. Lulu
    • 2024-10-31 05:05:26
    • *.

    @2 Moim zdaniem Pałolo Mercedes miał 15 sekund przewagi a nawet 25 .

    Jak RBR kręcił wały z budżetami, hamulcami , ruchomą podłoga i innymi sprawami to miał tylko 0.5sek przewagi prawda ???

  • 13. Fan Russell
    • 2024-11-01 00:00:10
    • *.w.knc.pl

    Zaps poczekaj co będzie się działo 2025r wiemy że Lewisa nie będzie w Mercu

  • 14. Malmedy19
    • 2024-11-01 07:02:29
    • *.31.54.53.mobile.internet.t-mobile.pl

    I tak przez 30 lat bedziemy czytać bzdury o sezonie 2014. Sebastian wiedząc, że Ferrari na niego czeka z gotową umową, a powtórzenie osiągnięć Michaela było najważniejszą sprawą, widząc, że auto nie da mu kolejnego tytułu, zdecydował się na słabą jazdę pod klauzulę osiągów, aby w białych rękawiczkach i bez odstępnego odejść z Red Bulla.
    Potem dopadła go karma, za brzydkie rzeczy z przeszłości i tytułu nie zdobył.
    A Charles? Money for nothing and chicks for free.

  • 15. Zaps
    • 2024-11-01 14:41:09
    • *.warszawa.vectranet.pl

    @13 też jestem ciekaw ale już teraz widać że Włosi go kochają. zobaczymy jak reszta i jak będzie się spisywał

  • 16. EnderWiggin
    • 2024-11-01 20:11:09
    • *.icpnet.pl

    @8
    Skoro, ktoś wykorzystuje przepisy w nieprawidłowy sposób na swoją korzyść, dlaczego nie zmieniać takich przepisów?
    Co więcej, jak można zauważyć na przestrzeni lat, tylko Verstappen ma problemy ze zrozumieniem przepisów i nagminnie je łamie, nie potrafiąc rywalizować w uczciwy sposób na torze. Dlaczego pozostali kierowcy potrafią w uczciwy sposób się ścigać, bez wywożenia rywali z toru, bez zmiany kierunku jazdy podczas hamowania, bez wężykowania, a Verstappen nie potrafi? Żaden inny kierowca nie dopuszczał się takich rzeczy, a pojawiły się one wraz z pojawieniem się Verstappena w F1. Innym kierowcom ta zmiana przepisów nie jest potrzebna, rozumieją je i potrafią się ścigać. Ta zmiana jest spowodowana tylko i wyłącznie tym, że jeden kierowca nie rozumie jak się powinien uczciwie ścigać. Nie rozumie, że jazda koło w koło ma być na torze, nie poza nim, a rywalizacja polega na wygrywaniu i przegrywaniu pojedynków, a nie na taranowanie rywali gdy nie potrafi się wygrać. Jak widać potrzebne są zmiany aby jasno przekazać jednemu kierowcy na czym polega ściganie się na torze.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo