komentarze
  • 1. mm27m
    • 2024-09-13 10:27:13
    • *.eaw.com.pl

    czegoś nie rozumiem:
    "Dziesięć, 12 wyścigów temu narzekałem już na te problemy, ale teraz są one tak duże, że nawet Max je odczuwa. Myślę, że rozwiązanie ich będzie bardziej korzystane dla mojego stylu."
    to znaczy że z wyścigu na wyścig, z poprawki na poprawkę "psuli auto" i brnęli w to mimo spadku osiągów i pogłebiania proiblemów?
    trochę tego nie kumam :D

  • 2. ekwador15
    • 2024-09-13 10:49:19
    • *.legionowodom.pl

    tak, dostaje baty w każdym sezonie, wygrywał tylko pojedyncze wyscigi kiedy Max miał problem, ale to na pewno tylko teraz jest kłopot. on nawet z dobrym bolidem nie dowozi wyników i nie bylo tego tak widać jak mieli totalną dominacje w ostatnich 2 latach. teraz inne zespoły doszły do glosu i strata 0,5 do Maxa to nie jest juz jedna, dwie pozycje niżej na starcie tylko 6-7 pozycji nizej. ale co do tych dziennikarzy to się zgadzam, 95% naczyta sie newsów i udają wielkich specjalistow. w Polsce np jest tylko 1 co się zna, reszta udaje.

  • 3. DixSplott
    • 2024-09-13 13:27:19
    • *.245.195-83-dolnet.pl

    Powtarza się sytuacja z sezonu np 2019 i wokół tegoż mianowicie
    Max preferuje bardzo nadsterowne bolidy, wystarczy mu przyczepność przodu a z latającym tyłem sobie poradzi. Tak dobrze kontroluje tył ze nawet jeśli on jest fatalny to skill Maxa to tuszuje i wnioski mogą być mylne odnośnie rozwoju bolidu czy setupu.

    Z tak hardcorowym bolidem Max sobie jeszcze jakoś radził ale Albon Gasly (czy Perez w pozniejszych latach) mieli przerąbane. Mało kto byłby w stanie jeździć tak niestabilnym nadsterownym niebezpiecznym bolidem.

    Najbardziej stabilny bolid i malo nadsterowny mial w 2022 w 1 polowie. Co bardzo pasowalo Perezowi i nie do konca Maxowi, wtedy jechali blisko siebie, Perez jechal swoje Max niekoniecznie.
    Później rozwój bolidu poszedl w strone nadstera i Max odjechal. Przykładowo na SPA 2022 chyba mieli inne ustawienia aerodynamiki, inżynier zaproponował Perezowi by aero ustawić bardziej nadsterownie tak jak ma Max, żeby wolne zakręty lepiej jeździć ale będzie musiał uważać w szybkich. Perez nie zdecydował się na to.

    Z tego co rozumiem to w tym sezonie 2024 powtarza się sytuacja z lat 2019 i wokół tegoż, idą z rozwojem bolidu w złym kierunku, skill Maxa to tuszuje dla niego ciągle jest ok gdy tak na prawde nie jest. Max jest zajebistym kierowcą z mega skillem prowadzenia, ale jest średni jeśli chodzi o odczytywanie zachowania bolidu przekazywanie wszystkich informacji inżynierom + jego skill co tuszuje problemy z bolidem. Inżynierowie muszą brać poprawkę na to inaczej się nie pozbierają.

  • 4. szachu1991
    • 2024-09-13 14:30:14
    • *.CNet.Gawex.PL

    #1 Tak naprawdę bolid był długo pod maksa a redbull raczej skupił się na 2025 bo myśleli że nikt ich nie dogoni. Inni popracowali i teraz nie mogą wyjść z problemów. Może są tak głęboko w czarnej d... że nie wiele mogą poradzić i skupiają się na następnym sezonie.

  • 5. Lulu
    • 2024-09-13 16:23:29
    • *.centertel.pl

    @4

    Bolidy na 2025 rok to rozwinięcie i ulepszenie obecnych konstrukcji a nie budowanie wszystkiego od zera .

  • 6. bartekk1
    • 2024-09-13 18:41:35
    • *.

    "Te dwa weekendy [wraz z Singapurem] powinny być dla nas dobre."- Singapur i Redbull? Jakoś nie chce mi się wierzyć.

  • 7. fistaszeq
    • 2024-09-13 19:10:12
    • *.toya.net.pl

    Zazwyczaj nie czepiam się takich rzeczy, ale czym jest "wiąskość ludzi" z pierwszego akapitu?

  • 8. Jacko
    • 2024-09-14 11:01:25
    • *.

    @ 5. Lulu
    Tu w grę mogą wchodzić też ograniczenia budżetowe. Jeśli rzeczywiście bardzo wcześnie zaczęli pracować nad 2025, to może po prostu brakować kasy na jakieś radykalne zmiany. Tym bardziej, że de facto trzeba poprawiać i tegoroczną i przyszłoroczną konstrukcję.

    Ale moim zdaniem oni nie mają problemu z samą konstrukcją, a bardziej z korelacją danych i ustawieniami. Coś jak wczesniejsze ogromne problemy Mercedesa. Niby na papierze i w tunelu wszystko działa, ale nie mogą tego przełożyć na bolid w realu.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo