komentarze
  • 1. Slazak
    • 2021-08-13 15:31:01
    • Blokada
    • *.146.225.159.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Ten Dziad zapomniał ile kasy straciły zespoły przez popisy Maxa w roli crashdrivera w poprzednich sezonach

  • 2. zmaciej
    • 2021-08-13 15:46:33
    • *.150.93.27

    Ogólnie sama idea jest ok. W tej chwili teoretycznie można w ten sposób wyeliminować konkurencyjny zespół.
    Obciążenie sprawcy byłoby dosyć kłopotliwe i powodowałoby mnóstwo kontrowersji, ale wymiana elementów bez kary po incydencie wyścigowym na taką samą specyfikację wydaje się uczciwe.

  • 3. zmaciej
    • 2021-08-13 15:47:51
    • *.150.93.27

    Miało być bez obciążenia limitu budżetu.

  • 4. Doradca2021
    • 2021-08-13 15:50:23
    • *.play-internet.pl

    1. Ślązak podaj przykład. Bo Ric jeździł z Ver w jednym zespole, a dodatkowo Max ma 0 pkt karnych. To też o czymś swiadczy

  • 5. Skoczek130
    • 2021-08-13 17:01:32
    • Blokada
    • *.centertel.pl

    @Slazak - tylko w poprzednich latach nie było ograniczeń budżetowych. :P

  • 6. zgf1
    • 2021-08-13 17:07:24
    • *.telico.pl

    W sumie ciekawa sytuacja, Bottas na Wegrzech skasowal trzy bolidy, ogromne straty finansowe dla ekip. Dostaje +5 na starcie. Perez niczemu nie winien dostanie za wymiane silnika +10. Czyli sprawca dostaje mniejsza kare niz poszkodowany ktory nie zawinil (a to tylko jeden zawodnik, Maxa i Lando nie poruszamy.

  • 7. hubertus
    • 2021-08-13 17:08:37
    • *.net.tylda.net

    a gdyby tak przyznawać 1 punkt karny za wykluczenie 1 zawodnika z wyścigu ? BOT miałby dziś extra 5 pkt ?

  • 8. zgf1
    • 2021-08-13 17:14:32
    • *.telico.pl

    Mysle, ze najlepiej byloby aby awarie/naprawy (wymiana/naprawa czesci) spowodowana przez kolizje nie z winy poszkodowanego nie byla wliczana do budzetu czy limitu np jednostek. Samo karanie BOT tez jest bez sensu, niech sie scigaja i walcza twardo, bledy sie zdarzaja kazdemu, nawet Arcymistrzowi... Ale to chyba byloby najbardziej sprawiedliwe. Chore jest np teraz to, ze Perez dostanie +10, a Bottas +5. Stosujac to co wyzej BOT dostalby +5, a Perez zadnej kary, jak dla mnie oki.

  • 9. Majk-123
    • 2021-08-13 19:47:12
    • Blokada
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Krukkk i tak powie, że to incydent wyścigowy. Jeden i drugi.

  • 10. Glorafindel
    • 2021-08-14 01:30:55
    • Blokada
    • *.173.38.34.tesatnet.pl

    Przez Mercedesa?

  • 11. Arjbest
    • 2021-08-14 06:20:58
    • *.

    @10 Przecież to Norris wszystko sprokurował, wyprzedzając BOT.
    Na szczęście zachowałeś rewolucyjną czujność i po raz kolejny uratowałeś prawdę przed zakłamaniem.

  • 12. TomPo
    • 2021-08-14 09:17:36
    • *.99.105.238

    RBR zapomnial chyba, co sie dzialo jak Max w pelni zaslugiwal na przydomek Crashstappen.

  • 13. MaselkoZ
    • 2021-08-14 10:35:20
    • *.play-internet.pl

    TomPo chyba zapomniał że głównym powodem tego co mówi RB jest limit budżetowy, zapomniał chyba też o tym że w poprzednich latach go nie było

  • 14. Jacko
    • 2021-08-14 11:02:36
    • *.

    13. MaselkoZ
    Czyli jak nie było limitu, to można było innym niszczyć wyścigi, ale jak jest, to już nie można?
    Ciekawa logika...

    A co do samego Maxa, to przecież chociażby ostatnio wjechał bokiem w Schumachera (na szczęście dla niego bez konsekwencji). Gdyby tak teraz zastosować te wszystkie argumenty które przytaczał RBR po incydencie z Hamiltonem, to Verstappen powinien być zdyskwalifikowany (a może jeszcze nawet wykluczony z następnego wyścigu) za niebezpieczną jazdę i celowe wjechanie w przeciwnika, bo "jechał za szybko w zakręcie"...

  • 15. Danielson92
    • 2021-08-14 11:05:17
    • *.

    Gdy uchwalali przepisy o budżetach, to nie przewidzieli tego, że na pewno zdarzą się takie sytuacje? Teraz jest płacz nad rozlanym mlekiem.

  • 16. Krukkk
    • 2021-08-14 13:49:22
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    MaselkoZ ma racje.

    Panowie Jacko i Danielson92. Kiedy ktos przywali w bolidy Mercedesa-a zwalszacza w bolidd nr 44, to Toto poruszy niebo i ziemie, zeby usankcjonawac ta kwestie.

    Sam limit budzetowy oczywiscie byl do bani, bo jak nie ma sie miedzi, to sie na czterech literach siedzi. Ciekawe, czy Red Bull Racing faktycznie nie smierdzi groszem, czy kolejny raz wyszli na glupkow...?

  • 17. Glorafindel
    • 2021-08-14 20:46:38
    • Blokada
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    16@ Krukkk

    Teraz Red Bull robi to samo bo ktoś śmiał uderzyć w Verstappena. Czym to się różni od tego co Twoim zdaniem zrobił by Toto?

    Ale nikogo nie obchodzi co zrobiłby Horner czy Wolf. Liga nie będzie zmieniać uchwalonych przepisów przez wszystkie zespoły tylko dlatego że jeden z nich teraz płacze.
    Doskonale wiedzieli co uchwalili. Należało podliczyć sobie ile wydali na naprawę w kilku poprzednich sezonach, zrobić sobie jakiś bilans i zostawić sobie odpowiednio dużo miejsca w salary. Tak zrobiłby kompetentny szef zespołu. I to już potwierdzili szefowie McLarena i Haasa.

  • 18. mariok77
    • 2021-08-15 09:17:36
    • *.

    @17 Przez lata ery hybrydowej wszyscy nasłuchali się jak to Mercedesowi brakuje godnego konkurenta. Jak bardzo HAM potrzebuje wyzwania w postaci mocnego przeciwnika. I kiedy do tego dochodzi zaczyna się brudne ściganie.
    Obecny system premiuje takie zagrania, więc spodziewam się jeszcze kilku takich sytuacji w tym sezonie.

  • 19. Krukkk
    • 2021-08-15 10:19:18
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @17 Glorafindel. Tym sie rozni, ze Horner nie ma takiej sily przebicia jaka ma Toto.

    Jak to liga nie bedzie zmieniac? Cigle zmianiaja przepisy w trakcie trwania sezonu, co oczywiscie jest jedna wielka patologia.

  • 20. maca
    • 2021-08-16 12:50:30
    • *.telpol.net.pl

    Czy koszty uszkodzonych podzespołów dla każdego zespołu są takie same?
    Prowadziłoby to do pokazania kto i za ile kupuje?
    Nikt nie pokaże ile kosztują dla danego zespołu części.,itp. Marko jak zwykle dużo krzyczy...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo