komentarze
  • 10. Mariusz_Ce
    • 2019-09-08 22:24:52
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Walka była czysta, na limicie ale czysta, także kiedy Charles przestrzelil szukane. Takiego ścigania chcą wszyscy więc brawo sędziowie. Sainz też uniknął kary, a jeszcze niedawno pewnie by wlepili za kontakt, wychodzi na to że sędziowie naprawdę posłuchali ogólnego lament nad ucinaniem temu sportowi jaj. Jeżeli będą dalej tak rozstrzygać sytiacje na torze to jest nadzieja na do, że kierowcy będą nie tyle odważniej i bezmyślnie co z większą dozą pewności w to co robią podchodzić do ścigania.

  • 11. BlahFFF
    • 2019-09-08 22:47:45
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @4. Dzonnny, nie odnosze wrazenia ze przegral z BOT. Oczywiscie skonczyl za nim, ale blad wygladal troche na celowy bo widac bylo ze raczej zmiescilby sie spokojnie w zakrecie. Mozna by odniesc wrazene, ze chcial (czy tez zespol na to naciskal) oddac pozycje Bottasowi, zeby ten probowal cisnac i wyprzedzic LEC. Niestety Bottas sie nie popisal i mial problem nawet z dogonieniem LEC wiec ostatecznie wyszlo jak wyszlo.

  • 12. ekwador15
    • 2019-09-08 22:58:15
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    no i dostal flage i ok, ale pozniej majac na koncie ostrzezenie odstawil w szykanie kolejny raz i nic. pozniej przed dojazdem do tej samej szykany jechal od lewej do prawej cala szerokoscia toru i lewis musial odpuszczac. takie sciagnie to nie sciganie.

  • 13. ekwador15
    • 2019-09-08 22:58:59
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    teraz wszyscy zadwoloeni, ale jakby to lewis zrobil co charles, to zaraz wylane placze ze fia daje wygrać Lewisowi - FIAMILTON

  • 14. ds1976
    • 2019-09-08 23:09:46
    • Blokada
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Sędziowie nie mogli na Monzy za bardzo docisnąć LEC...

    Brawa to się należą Lewisowi za podążanie przez 3/4 wyścigu na ogonie LEC. Normalnie w takiej sytuacji każdy kierowca zajeżdża opony, hamulce, silnik w kilka okrążeń. Jak Lewis tego dokonał??? To obrazuje jego umiejętności. Natomiast Bobbas... bez komentarza... I po co Mercedes się spieszył z podpisaniem kontaktu na 2020? "Pogoń" Fina za LEC świetnie pokazała jakim fachowcem jest pocieszny grubasek.

    Lepiej było oddać fotel na przyszły rok mademoiselle Russell.

  • 15. Patricko
    • 2019-09-09 00:25:40
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Lewis: Chce więcej walki na torze, naprawdę mi jej brakuje.

    Po czym dostaje walkę, w której bolid nie jest w stanie mu pomóc i od razu płacze do sędziów o reakcję. Prawdziwego kierowcę poznasz tylko w momencie zadymy, później to już tylko kontrolowana gadka przez PRowców.

  • 16. FanHamilton
    • 2019-09-09 00:46:01
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Ważne że Bottas jest przed Hamiltonem

  • 17. hubos21
    • 2019-09-09 07:08:15
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @14
    Obejrzyj powtórkę i zobacz jak wyglądały opony u HAM, jak popełnił błąd i go BOT wyprzedził było zbliżenie

  • 18. Adik3d
    • 2019-09-09 08:17:14
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Fakt to było dobre sciganie, ale nadal pokazuje jak się traci docisk za poprzesnim bolidem nawet z DRSem Hamilton miał problem podjąć dobrą próbę ataku. Może bardziej szanował swoją pozycje i pkt.

    Mnie zastanawia czy te steropianowe ścieżki na szykanach są odpowiednio karające. Bo miałem wrażenie, że niektórzy kierowcy nawet jak przestezelili szykane i tak nie stracili na tym za dużo.
    Co myślicie?

  • 19. Raptor202
    • 2019-09-09 08:28:28
    • Blokada
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @16 Dlaczego fan Hamiltona cieszy się z tego, że Bottas jest przed Lewisem?

  • 20. FanHamilton
    • 2019-09-09 09:08:21
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @19 bo tak

  • 21. hubos21
    • 2019-09-09 09:24:18
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    HAM w tym wyścigu dawał ile mógł ale tutaj to raczej nic więcej nie mógł zrobić, pytanie czy nawet jakby wyprzedził LEC miałby tyle lepsze tempo, że mógłby mu odjechać?

  • 22. AMG44
    • 2019-09-09 09:46:01
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    4.DZONNY. OJ Lewisek narzekał? Bardzo dobrze że się dopytwał o karę. To powinno być z góry narzucone. Ściął zakręt trudno musi oddać pozycję. Nie dość że ściął zakręt to jeszcze potem Hamilton próbował to wyprzedzić po zewnętrznej A ten mu zajechał drogę. Następnym razem Przemyśl swoje komentarze.

  • 23. Raptor202
    • 2019-09-09 09:51:06
    • Blokada
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @22 Założyłeś konto tylko po to, żeby irracjonalnie bronić Hamiltona?

  • 24. mcjs
    • 2019-09-09 10:02:13
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @14. ds1976
    Bottas nie stanowi zagrożenia dla Hamiltona i przywozi solidne punkty. Mercedes jest zadowolony, Lewis jest zadowolony. Po co zmieniać coś, co funkcjonuje bez zarzutu? Russell pojeździ następny rok w Williamsie, Ocon w Renault, Mercedes będzie miał więcej danych i wtedy będą myśleć.

  • 25. hubos21
    • 2019-09-09 10:07:11
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @22
    F1 na swoich profilach cały czas wrzuca filmiki walk na torze miedzy różnymi zawodnikami, wtedy było więcej męskiej walki i mniej kar, beczenie przez radio jest tylko takie samo, dzisiaj był filmik jak VET wywiózł ALO, HAM to by chciał wsiąść do najlepszego bolidu, wystartować zawsze z PP jechać cały czas pierwszy bez żadnych problemów, możliwe, że teraz już z tym będzie coraz gorzej

  • 26. ds1976
    • 2019-09-09 10:11:04
    • Blokada
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @24 mcjs, wiem to wszystko, masz absolutną rację. Czasami zdarza mi się napisać coś wyłącznie ze względu na widowisko. A Bobbas gwarantuje raczej żenadę niż emocje.

    Fajnie, że LEC nauczył się przynajmniej czegoś od VER, i już nie tylko Holender i Magnussen potrafią pokazać pazury. Tylko po wszystkim jakiś taki ciapowaty, poprawny chłopczyk z niego... Jak dojdzie coś do czego z wariatem z Holandii to nietrudno domyślić się kto będzie górą.

  • 27. giovanni paolo
    • 2019-09-09 10:20:09
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Ma pewny tytuł, zespół który nagina przepisy i jeszcze narzeka bo nie wygrał wyścigu? A potem płacz bo jak ktoś go krytykuje to tylko przez jego kolor skóry? Pan Lauda miał rację.

  • 28. RADAMANTHYSEK
    • 2019-09-09 11:56:36
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @27. giovanni paolo To, ze prowadzi w mistrzostwach, nie znaczy iż nie istnieją limity toru o czym zapomniało FIA.

    Pomimo sympatii do Leclerca, to brak kary za przestrzelenie szykany jest co najmniej dziwne, gdyż zawodnik za nim jechał poniżej jednej sekundy, zatem wystarczająco blisko by taki błąd kosztował go utratą miejsca w normalnych warunkach. Limity toru są po to by je przestrzegać, zatem gdy nie mieścisz się w zakręcie , to z zasady powinieneś tracić czas, a w tym przypadku Leclerc nic nie stracił (jak nawet to 0.1 sekundy - czyli za malo), a przecież zawodnik za nim nie jechał spacerowym tempem, tylko normalnie pokonał ten zakręt. Ponadto z wcześniejszą biało-czarną flagą (choć przyznaje, że troszkę dziwna ta kara w momencie, gdy Albon z Sainzem mieli podobny incydent, lecz prawdopodobnie o decyzji zaważyła bliskość ściany) na koncie, kolejny incydent bez reakcji jest co najmniej śmieszny (taki brak konsekwencji). Uzasadnianie FIA jest typowym naginaniem reguł i niestety pod publiczkę by sztucznie pompować widowisko ( Nawet z wirtualnymi neutralizacjami zwlekali do czasu gdy pierwsza trójka była na prostej startowej). Skoro FIA poszło w ta stronę, to mam nadzieję, że będzie tak samo konsekwentne w kolejnych wyścigach, gdy ktoś inny zrobi podobne wykroczenie, ale niestety w to wątpię.

  • 29. Cadanowa
    • 2019-09-09 12:53:03
    • Blokada
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Zgodzę się z kolegą wyżej. Po prostu to była Monza kibice by ich zjedli. Wczoraj oglądałem wieczorem właśnie ta sytuację i nawet zyskał w szykanie. Tak bywa sędziowie pomogli. Rozumiem raz przewinąć ale 2 raz przy ostrzeżenie.

  • 30. giovanni paolo
    • 2019-09-09 13:20:54
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    28. a pamiętasz Kanadę i słowa Hamiltona? w przybliżeniu brzmiały "nie jest to sposób, w jaki chciałbym wygrać", oczywiście wtedy nie było uzasadnienia, by odstawiać szopkę z "oddaniem" gratulacji dla rywala, ale teraz płacząc za karą kolejny raz pokazuje jak żałosnym człowiekiem jest
    najgorsze, że ten sk******ski mercedes z brytolami w FIA namaścili go na nowego rekordzistę, w 2021 patologii ciąg dalszy, w zasadzie tak długo, jak mercedes będzie miał zespół, bo już kolejnego mistrza dla brytoli sobie, że tak brzydko powiem, hodują
    jak F1 ostatecznie zdechnie to rekordy pozostaną, oni się spakują, a narracją będzie, że F1 bez mercedesika ma się tak bardzo źle

  • 31. slawke
    • 2019-09-09 13:35:52
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Wg mnie gdyby Leclerc dostał karę, to powinien bardzo szybko przypomnieć sędziom GP Austrii, kiedy Verstappen wywiózł go poza tor bez kary. Charles mówił wtedy że rozumie gdzie sędziowie stawiają granicę i że sam też nie będzie katany za podobne rzeczy. Dobra decyzja

  • 32. sismondi
    • 2019-09-09 14:07:02
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Oj niech się Tisrozi pocieszą trochę ...A Lec jak błysną tak i może zgasnąć jak lubi walkę na torze raz on raz jego ....

  • 33. RADAMANTHYSEK
    • 2019-09-09 14:55:25
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    30. giovanni paolo
    Płacz z karą, to trochę nadinterpretacja mediów, gdyż te wyciągają urywki konwersacji kierowców puszczonych w eter, bez wcześniejszych i późniejszych wypowiedzi ( zostały świadomie wycięte by zaciekawić odbiorcę), a te z kolei nadają sens i końcowe brzmienie. Tak samo realizatorzy podczas wyścigu filtrują treści i przekazują urywek, który ma informować i emocjonować Ciebie przed TV. Tak też komunikaty śą wyrywane z kontekstu i później Borowczyk lub inni przez cały wyścig nawracają i utrwalają obraz kierowcy płaczka (włącz sobie usługę f1 pro i posłuchaj treści przekazywane przez kierowców i wcale tak do końca nie jest ). Nadmienię tylko, że ten portal jest tak "oryginalny", że kopiuje sporo z autosportf1 i ostatecznie powstaje takie powielanie wytworu jednego pismaka..

    To, ze mercedes dominuje, świadczy tylko o nieudolności reszty. Każdy zespól producencki z RB włącznie, ma zasoby by stworzyć dominujący bolid, lecz nie potrafią tego dobrze wykorzystać. Można mówić co się chce, ale trzeba przyznać, ze Mercedes jest konsekwentny w tym co robi i nie pompuje tak balonika jak robi to Ferrari/RB. W 2021 roku będzie o tyle śmieszniej, ze wchodzą nowe zasady projektowe i ograniczenia budżetowe, które tylko są mięsem dla mas...

  • 34. AMG44
    • 2019-09-09 14:58:30
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @23. Rozumiem masz spina że Hamilton jest jednym z najlepszych kierowców w historii F1 truno.
    @25a kto by tak nie chciał? Vettel nie raz gdy był na Pp i dobrze wystartował potrafił dojechać stawce. A gdy jest trochę niżej nie potrafi już w takim tempie ich doganiać.

  • 35. AMG44
    • 2019-09-09 14:59:41
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    A Hamilton nawet jak jest z 14 miejsca wygral rok temu gp Niemiec

  • 36. Raptor202
    • 2019-09-09 17:12:59
    • Blokada
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @34 Nie rozumiesz.

  • 37. FanHamilton
    • 2019-09-09 22:10:27
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    L.Hamilton 14 na 1, GP Niemiec 2018.
    S.Vettel 20 na 2, GP Niemiec 2019 +1.

  • 38. FanHamilton
    • 2019-09-09 22:18:02
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    AMG44 Witam.

  • 39. AMG44
    • 2019-09-10 07:46:28
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    A witam FanHamilton.

  • 40. Mariusz80
    • 2019-09-10 13:39:01
    • *.eu-west-3.compute.amazonaws.com

    Jakby na miejscu Leclerca był Vettel to byście jechali ze Ham ma racje i Vettel zasłużył na kare, ale jak zrobił to Leclerc to jest rozgrzeszony, co prawda uważam ze nie powinno być kary, ale tak samo nie powinno byc kary w Kanadzie


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo