komentarze
  • 1. TomPo
    • 2019-06-18 12:32:48
    • *.emea.ibm.com

    "Zwycięstwa Ferrari w Formule 1 są dobre dla wszystkich" - radze mowic za siebie.
    Jak dla mnie Ferrari moze zniknac z F1, jesli oznaczaloby wejscie F1 na nowe tory, bo te obecne prowadza do przepasci.

  • 2. Raptor202
    • 2019-06-18 14:49:37
    • Blokada
    • *.centertel.pl

    "Zwycięstwa Ferrari w Formule 1 są dobre dla wszystkich" - Włosi to nie wszyscy.

    @1 Gdyby pominąć takie rzeczy jak straty finansowe dla samej F1, to również chętnie pozbyłbym się tego zespołu gamoni (o ile znalazłby się chętny na ich miejsce).

  • 3. TomPo
    • 2019-06-18 15:36:49
    • *.dynamic.chello.pl

    @2 nie jestem przekonany co do tych strat finansowych.
    Po odejsciu Ferrari z F1 zyskujemy od razu na dzien dobry inny podzial finansow, a to oznacza ze inne zespoly maja wiecej kasy, moga sie szybciej rozwijac i stach ich na lepszych kierowcow.
    Jest tez duza szansa, ze po odejsciu swietej krowy, ulegly by zmianie przepisy, ktore sa teraz ustawione glownie pod Ferrari i Merca (czyli np, nic nie wolno robic, oprocz rozwijania jednostki), a cala reszta jest uregulowana, ze nawet srubki dodatkowej nie przykreciesz.
    To by spowodowalo powrot do wyscigu technologicznego, niecodzienne wyniki, niecodziennych czasami zwyciezcow, byloby bardziej nieprzewidywalnie a przez to i ciekawie.
    To koniec koncow doprowadziloby do tego, ze ilosc kibicow moze by przestala malec, a moze by i zaczela rosnac, wiec bylyby i wieksze wplywy z reklam, transmisji, wiec i calej F1.
    Tak wiec....

  • 4. ekwador15
    • 2019-06-18 18:24:45
    • *.legionowodom.pl

    Vettel pojechał swietny wyscig? widać było, piekny blad popelnił poraz kolejny :) Do tego kiedy Lewis go gonił, to z tyłu leclerc jechal po 1 sek lepiej, kolejna runda gdzie Monakijczyk był szybsszy tylko nie poskładał wszystko w całosc zaczynając od kwali. co do opon, to lewis tez wypowwiadal sie o nich źle podczas testów wiec oni tez mieli trudnosci z nimi i tak samo mają wąskie okno pracy. jednak ten zespol jako jedyny pracuje sumiennie pod zarządzaniem austriacko-niemieckim to co sie dziwic ze wszystko robią dobrze.

  • 5. giovanni paolo
    • 2019-06-18 19:54:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    3. widzę że z ciebie kolejny Ecclestone, sam mógłbyś pociągnąć F1 na szczyt, bardzo liczę, że za kilka lat znajdziesz zatrudnienie na stanowiskach kierowniczych w F1 czy tam FIA, bo taka osoba to skarb

  • 6. XandiOfficial
    • 2019-06-18 20:04:15
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @5

    Toć to jest ten słynny TomPo, który dostał bana wraz z Pat'em Symondsem i Flavio po crashgate. To on to wymyślił. Genialny inżynier i strateg.

    @4

    Czemu jesteś idiotą? Wyścig to 70 okr. a nie tylko te gdzie Leclerc był szybszy od Vettela. Wygrywasz z przewagą 60 sekund czy 1 sekundy to i tak dostajesz tyle samo pkt. Zwłaszcza w obecnej F1 gdzie jeśli jest okazja to skręcasz silnik i oszczędzasz co możesz. Vettel jechał świetny wyścig. Do błędu. Dalej był drugim kierowcą na torze. W kwalifikacjach pokonał mocniejszego Merca a w wyścigu bronił się prawdopodobnie efektem niemożliwości podjechania do kogoś. To był weekend gdzie Vettel jako kierowca zrobił różnicę. Leclerc był szybszy? Nie masz pojęcia o wyścigach pisząc takie bzdury. Nie masz pojęcia o wyścigach jeśli widziałeś tylko moment kiedy młody cisnął za pierwszą dwójką. Ciężko nie było jechać szybciej na świeżych oponach.

  • 7. easyyy
    • 2019-06-18 20:32:37
    • *.lightspeed.cicril.sbcglobal.net

    3.
    Święta krowa to chyba Mercedes i HAM

  • 8. karoman69
    • 2019-06-18 20:35:28
    • *.c.glogowek.net

    A ja chciałbym aby wygrywał KUB,ale chcieć to se mogę

  • 9. ekwador15
    • 2019-06-18 21:05:46
    • *.legionowodom.pl

    @6 - hahah jechał na skreconym silniku w chwili jak go lewis naciskal, dobre :D nawet lewis mowil ze jechali na trybie z kwali, bo nawet odjezdzal mu Seb na prostych gdy Lewis wlaczal DRS. az tak mocny silnik ferrari chyba nie jest ze skrecony pozwala na lepsze predkosci max z zamknietym drs niz lewis z otwartym. nie wiem jakie trzeba miec pojecie o wyscigach mowiac ze jak ktos sie broni to skreca silnik na torze, gdzie sa proste i jakakolwiek mniejsza moc naraza na atak ze strony rywala na prostych. seb zrobil roznice, to jest hit :D faktycznie, odrabiajac 0.6 na prostych na torze gdzie sa same proste. trudno w takich warunkach nie wygrac kwali.

  • 10. Raptor202
    • 2019-06-18 21:21:05
    • Blokada
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @9 On żyje w swoim świecie. Jak wygrywa Vettel, to on robi różnicę, a jak Hamilton, to przez zdecydowanie najszybszy bolid i jeszcze przez oszustwa Mercedesa.

  • 11. XandiOfficial
    • 2019-06-18 22:23:18
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @9

    Gdyby piłowali te silniki non stop jak na ost przejazdy w Q3 kiedy używają tego trybu to silniki te by zdechły po 20 okr. To prowadzi ten pozwala sobie na skręcenie silnika na tyle ile może. Nie wiemy kto jak miał to ustawione. Wiem tyle, że nie jechali pełną parą bo mają 3 silniki na sezon idioto. To nie jest sama spalinówka. Tam jest elektrycznych pierdół tyle połączonych z MGU-H i to cały ERS i jego tryb jest zmieniany. To nie jest rok 2013, że możesz tak sobie pisać. Wtedy bym się z Tb zgodził chociaż i tak wtedy też kombinowano.

    Vettel odrobił 4 dychy w 3 sektorze. To, że wierzysz w bajki Lewisa to inna sprawa. Vettel miał straty do Hamiltona po krętych sektorach 0,150 aby ostatnim sektorem nadrobić. To była różnica kierowcy bo zrobił co mógł aby potem w 3 sektorze go wyprzedzić. Zobacz na czasy Leclerca w 1 i 2 sektorze w porównaniu do Hamiltona. Vettel odrobił dychę w zakręcie numer 10. Faktycznie ku**a silnik go tam poniósł. Lepiej sobie przeanalizować okr. a nie pisać głupoty chociaż na tym forum to norma.

    Vettel w wyścigu nie miał wyższej prędkości niż Lewis czy Stroll. Ty wiesz jak działa DRS? To nie daje +50 tylko +12 w zależności od przełożenia slipstreamu.

    Bardzo przepraszam, że Cie wyzwałem kilka razy. Tak mam jak czytam głupie wpisy. Twoje są strasznie nie obiektywne. Piszesz to co ci pasuje do twojej układanki. Tak to nie działa.

    @10

    Merc ma wtyki. Takie na zasadzie, że to oni muszą się zgodzić. W Piłce jest UEFA (Liga Mistrzów). To najlepsze drużyny decydują co będą robić. Ostatnio był pomysł, że sami stworzą nową organizację i nową ligę. UEFA od razu zrobiła tego co chciały drużyny. To one rządzą. Ferrari ma VETO a Merc ma przepisy. Nikt im tego nie udowodni bo to oni rządzą. Nie dostali kary za nie legalne testy a RedBull już tak w 2012 roku.

    Tak Vettel zrobił różnicę. Naprawdę tego nie widziałeś? Jesteś po stronie tych ludzi, którzy twierdza, że Ferrari ma 2 sekundy przewagi skoro Vettel wygrał czasówkę? Jak Hamilton robi różnicę to ja nic nie piszę. Robi to regularnie. Najlepszy powinien jeździć w najlepszym bolidzie. Wtedy to ma sens. On się wykazał w innych seriach, które są równe. To jest F1. Hamilton jest najlepszy. Wg mnie ma łatwiejszą drogę niż Schumacher ale uważam, że nie jest w niczym od niego gorszy.

    TomPo "Przez tego słabego Kimiego nie wiemy jak mocny jest bolid Ferrari. Vettel to żaden wyznacznik" - TomPo 2018
    No to fest Leclerc nam pokazuje jak mocne jest Ferrari.

  • 12. FanHamilton
    • 2019-06-18 22:48:51
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @7.
    Jeśli ci się nie podoba Hamiltona to nie pisz.

  • 13. Katsurimoto
    • 2019-06-19 13:22:02
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Jeśli mowa o kwalifikacjach, to Vettel miał bardzo dobre czasy w 1 i 2 sektorze. Tym należącym do mercedesa. A w 3 po prostu udowodnił swoją przewagę.
    Bez obaw w kolejnych wyścigach wygra Mercedes tylko nie wiadomo który kierowca.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo