Pirelli: to nowy problem
Paul Hemebry, dyrektor ds. sportów motorowych Pirelli, po GP Wielkiej Brytanii z pewnością musi robić dobrą minę do złej gry.Brytyjczyk stara się zachowywać profesjonalizm i nie chce sugerować przyczyn wszystkich incydentów dopóki jego specjaliści nie zbadają dokładnie wszystkich okoliczności. Potwierdził jednak, że dzisiejsze problemy nie mają związku z poprzednimi tego typu awariami.
„Nie przewidzieliśmy tego dzisiaj” mówił Hemebry. „Obserwujemy coś nowego, inny problem.”
„Już przygotowujemy naszą analizę. Musimy sprostać sytuacji i zrozumieć co się dzisiaj wydarzyło. Gdy zbierzemy wszystkie fakty, będziemy mogli zrozumieć do czego doszło i dostać się do źródła problemu.”
„Podchodzimy do tych spraw bardzo poważnie i gdy poznamy odpowiedzi, na pewno was o nich poinformujemy.”
„Bez sensu jest abym dodawał coś jeszcze zanim poznam wszystkie fakty.”
komentarze
1. Felipe Massa
oni już dobrze wiedzą, co jest nie tak, ba już wiedzieli o tym w piątek po eksplozji Pereza, ale lepiej zwalać na krawężniki. Ciekawe co teraz wymyślą.
2. kokon510
dawno takiej akcji nie widziałem do bani są tegoroczne opony
3. PiotrasLc
Michelin WRÓĆ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
4. Adler
Nigdy więcej nie kupię opon od Pirelli :) Tak dla zasady.
5. Rudolf50
FIA zrujnuję markę Pirelli do końca
6. Dumel
@4
najśmieszniejsze jest to że pirelli robi bardzo dobre opony do samochodów drogowych
7. sever
@6 tylko trochę głośne! szczególnie na koniec.
8. berni
co wyscig pekaja i co wyscig inna gadka. "specjalisci", "incydenty", "nowy problem" - dajcie spokoj, tu juz wszystko i bez analiz wiadomo.
9. Święty
Chcieli widowiska - to bo mają - za cene bezpieczenstwa. Ile jeszcze bedziemy musieli ogladac odpadające kawałki gum od kół, zasypujące cały tor? Przeciez to jest smieszne ze kierowcy bardziej niz na to co sie dzieje na torze musza zwracac uwage na opony. A jeden blad zespolu i kierowca na okrazeniu jest w stanie stracic 5 sekund do poprzedniego.
10. Kamil-F1
Za coś takiego należy się zerwanie kontraktu i zatrudnienie innego dostawcy opon.
Chociaż to nie Pirelli samo w sobie jest winne tej farsy, bo to FIA i władze F1 dali polecenie stworzenia pseudo-opon dla widowiska.Ciekawe czy będzie to dla nich ''ekscytujące'' kiedy któryś kierowca zostanie ranny lub stanie się coś gorszego...?
Swoją drogą Pirelli zrobiło sobie niezłą reklamę.Teraz pewnie znacząco spadnie sprzedaż ''cywilnych'' opon tej marki...
11. RyżyWuj
Pirelli musi pozostać co najmniej na 2014 w F1, bo inaczej odejdą w aurze kompletnej kompromitacji. Już Stomil robi lepsze gumy niż oni.
12. Fireblade
Oglądając wyścig spodziewałem się tego typu komentarzy. Wszyscy (a przynajmniej spora cześć kibiców). Zaczyna wieszać psy na marce pirelli, warto zaznaczyć, że to fia przed sezonem wymagało od Pirelli opon, na których ukończenie wyścigu byłoby możliwe po co najmniej 2-3 zjazdach do alei serwisowej. Pirelli stworzyło opony zgodne z wizją Berniego, jednak okazało się,że wywołali falę krytyki na całe f1 i formy spektaklu jaki jest nam co wyscig prezentowany. Ponadto Pirelli już na początku sezonu zamierzało poprawić niezawodność opon, przy oczywiście ogromnym sprzeciwie lotusa, na którego bolidach byly testowane tegoroczne zestawy opon. Większość zespołów nie wyrazioło zgody na zastąpienie stalowego oplotu opon na kevlarowy zdecydowanie mocniejszy i używany w tamtym roku.
Już wtedy, wiedzialem, ze kwestią czasu jest jak opony zepsują wyścig, któremuś z kierowców walczących o mistrzostwo. Wyobraźmy sobie, ze cos takiego nastapi podczas gp Brazyli w bolidzie dajmy na to Alonso i ten fakt, przekreśli jego szanse na tytuł.
A więc obecna sytuacja nie jest do konca winą pirelli, jest w głównej mierze winą FIA, mozna to porównać do pracodawcy, który karze wykonać swojemu pracownikowi dajmy na to noże wten a nie inny sposób, gdy jego produkt trafia na rynek i okazuje sie wadliwy wszyscy wiedzą
13. Fireblade
Ze jest to wina przedsiebiorcy i szefa ktory nakazal stworzyc ten produkt tak a nie inaczej. Jednak prezes umywa rece nie przyznaje sie do bledu a cala wine zrzuca na bogu ducha winnego pracownika. Teraz ten pracownik bedzie sie na kazdym kroku ponizal i kajal tylko dla tego zeby nie stracic pracy.
Ot tak to widzę :)
14. Root
Jak już pisałem - dobrze, że Pirelli nie produkuje innych "gumek"...
15. mark.
won z tymi oponami z F1!
@14. Root
nie zabezpieczają prawidłowo, łatwo uszkodzić i wpaść... znaczy wypaść z toru :D
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz