Będzie coraz lepiej - BMW Sauber
Zespół BMW Sauber odnotował przyzwoity początek weekendu w USA - w finałowej, piątkowej sesji treningowej Robert Kubica uzyskał drugi najlepszy czas, Nick Heidfeld trzynasty, Jacques Villeneuve zaś szesnasty. Cała trójka jest przekonana, że F1.06 może być jeszcze bardziej konkurencyjny podczas kolejnych dni na Indianapolis Motor Speedway."Z rana mieliśmy drobne problemy z ustawieniami bolidu, jednak po południu było już dużo lepiej. Wykonałem trzy, długie przejazdy, których głównym celem było sprawdzenie wytrzymałości ogumienia. Jest dobrze, choć wciąż jest kilka rzeczy do poprawienia - jednak w tej chwili bolid jest dużo lepszy, niż podczas pierwszej sesji."
Nick Heidfeld
"W pierwszej sesji nie ustanowiłem okrążenia pomiarowego, w drugiej z kolei wprowadzaliśmy zmiany w bolidach. Niestety, nie miały one szansy przynieść pozytywnego rezultatu - gdyż przede mną zgromadziła się grupka kierowców. Starałem się uzyskać nieco przestrzeni, zwalniając - jednak i to nie przyniosło efektu."
Jacques Villeneuve
"Bolid jest konkurencyjny - jednak tor jest nieco zbyt śliski. Musimy nieco więcej popracować nad balansem, jednak uważam, że reszta weekendu przebiegnie pomyślnie."
Mario Theissen, dyrektor BMW Motorsport
"To były udane, piątkowe testy, bez problemów technicznych. Ustawienia, nad którymi Robert pracował podczas pierwszej sesji, przenieśliśmy do pozostałych bolidów na dalsze jazdy. W drugiej sesji Jacques i Nick kontynuowali prace nad ustawieniami, podczas gdy Robert skoncentrował się na programie rozwojowym ogumienia. Jedyną niewiadomą na ten weekend pozostają warunki atmosferyczne - na sobotę zapowiadana jest burzowa pogoda, a my nie mamy wiele doświadczenia w jeździe w takich warunkach na tym torze."
Willy Rampf, dyrektor techniczny d/s. nadwozia
"Jak zwykle, Robert zajął się programem rozwojowym ogumienia. Jego długie przejazdy przyniosły bardzo dobre rezultaty, ułatwiające nam podjęcie wielu decyzji. Jacques i Nick z kolei skoncentrowali się na pracy przy ustawieniach bolidów, co na Indianapolis zawsze jest wyjątkowym wyzwaniem. Kręta partia toru jest w stylu Monaco, długie proste zaś przypominają Monzę. Musimy więc znaleźć udany kompromis w balansie, który uwzględni obie te charakterystyki."
komentarze
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz