komentarze
  • 1. Voight
    • 2008-09-05 13:39:52
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Ciekawe jak by to wyglądało. Na wierzchu miękka guma pracująca w niskich temperaturach a pod niż twardsza na suchy tor?

  • 2. Voight
    • 2008-09-05 13:40:31
    • *.ssp.dialog.net.pl

    *a pod spodem twardsza*

  • 3. casper666
    • 2008-09-05 13:40:36
    • *.chello.pl

    a czy nie jest tak ze jak pada deszcz to nie trzeba urzywac 2 mieszanek??

  • 4. dudek2
    • 2008-09-05 14:20:20
    • *.telpol.net.pl

    Nie trzeba. Niby po co?? Jedynie na suchym tak trzeba

  • 5. dziarmol@biss
    • 2008-09-05 18:41:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    wiadomo od lat że na spa w ardenach jesienią jest chlodno i w takich warunkach najlepszą gumą byłaby miękka i super miękka a Bridgestone jak na złość , na tory "gorące miękkie a na chłodne twarde (czyżby w ten sposób chcieli manipulować ?)

  • 6. Voight
    • 2008-09-05 22:20:49
    • *.ssp.dialog.net.pl

    szybkie zakręty wymagają twardej mieszanki. Na Monzie tez będą twarde

  • 7. dziarmol@biss
    • 2008-09-05 22:42:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    może się mylę ale to chyba tak jak z zimowymi , kiedy jest zimno guma twardnieje(opony wielosezonowe) i staje się bardzo śliska, brak plastyczności, natomiast zimowa(miękka mieszanka) na zimnym podłożu nie traci plastyczności przez co daje przyczepność(no i inny bieżnik też swoje robi to fakt) a porównując np. Węgry +30 stopni i Spa +15 to chyba jest jakaś różnica. Czyli (według mnie) w chłodnym klimacie powinny być miękkie (super miękkie) a np na monza twardsza mieszanka. Kubica w kwalifikacjach na hungaroringu wykręcił swój najlepszy czas na twardszej mieszance.

  • 8. coboss
    • 2008-09-05 23:44:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    w gole nie podoba mi sie dobor opon przez te firme mimo iz uwzam ze robia rewelacyjne opony. ale fakt powinno byc wiecj producentow w F1!! najlepiej jeszcze pirelli i moze ze 1-2 inne firmy ;]

    a wracajac do opon z tematu... Wszystko bedzie dobrze do poki nie stanie sie kombinacja: deszcz- wysychajacy tor i pozniej z now deszcz... bedzie to oznbaczalo obowiazkowy pit stop a poki co jak ktos jedzie na ogomieniu na deszcz moze podjac ryzyko dalszej jazdy na tym ogumieniu bez odwiedzin w pit line

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo