komentarze
  • 1. Rextrex
    • 2025-03-04 12:52:53
    • *.28.134.200

    A nie stworzy to sytuacji, że czołówka będzie dłużej czekać? Dwa, trzy rzędy będą już stały, ostatnie bolidy będą dojeżdżały (czasem dość wolno, tak jak bywa teraz), a trzeba będzie poczekać jeszcze np. na 2-3 bolidy, które wrócą do alei serwisowej, przejadą ją - z odpowiednim ograniczeniem prędkości - i dopiero tam się zatrzymają. Chyba, że "wyjadą ze swojego garażu po sygnale pięciu minut przed startem".

    "postanowiła zająć się kwestią tego co robią kierowcy po uszkodzeniu swoich bolidów" - powinni zająć się tym, co oni robią, kiedy na prostej startowej leży np. lusterko.

  • 2. ewerti
    • 2025-03-04 14:42:55
    • *.214.217.96

    Czyli teraz jak ktoś uszkodzi przednie skrzydło to będziemy mieli DNF albo DSQ? Wszak podany przykład dotyczy tylnego skrzydła, a przednie też jest istotnym elementem. No i też kawałki latają czasami. Czy kierowca dostanie ten komunikat jak oponę przebije? Wszak jeden z najistotniejszych elementów

  • 3. goralski
    • 2025-03-04 17:47:51
    • *.centertel.pl

    Kolejne pole do swobodnej interpretacji w zależności od potrzeby "spektaklu". Czyli możliwość reżyserowania każdego gp przez fia/liberty...

  • 4. ewerti
    • 2025-03-04 20:23:20
    • *.214.217.91

    Nie macie wrażenia, że samochody po jakiejkolwiek kolizji będą eliminowane?
    Co istotnego można urwać w samochodzie i kontynuować jazdę do garażu?
    Koło, przednie skrzydło, tylne skrzydło i ewentualnie utrata opony gdzie opona spadnie z obręczy, ale da radę zjechać i jeśli to będzie dogodne miejsce to nie odpaść z walki o punkty.

    A co jeśli ktoś będzie sypał iskrami jak kilka razy już się zdarzyło bo bolid wisiał za nisko to też się złapie?

    Show must go on. Kontrowersje, show baby show...Kiedyś stewardzi wypychali samochody ze żwiru, były pułapki żwirowe, a dziś? Po 100m w każdą stronę pobocza, czerwone światełko i eliminacja bo ktoś stwarza zagrożenie...

    Oni gnają 300km/h tam jazda za kimś, obok kogoś czy przed kimś to zagrożenie.

  • 5. Lulu
    • 2025-03-05 09:40:20
    • *.

    Czyli taki Hamilton dla orzykladu już by nie wygrał GP na kapciu , bo mógł by dostać nakaz natychmiastowego zatrzymania się.

    Czyli Max nie ukończył by GP przed Lando po kolizji , po której walczył z bolidem jak lew byle doturlać się do alei ?

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2025 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo