Formuła 1 potwierdziła nawiązanie współpracy z LVMH
Władze Formuły 1 ogłosił podpisanie lukratywnej umowy z koncernem LVMH, która sprawi, że do sportu zapukają takie marki jak Louis Vuitton, Moet Hennessy czy TAG Heuer.O tym, że F1 szykuje się do potwierdzenia dużej umowy wiadomo od połowy roku. Już w lipcu informowaliśmy, że ze sportem żegna się firma Rolex, a jej następcą najprawdopodobniej zostanie właśnie jedna z marek LVMH.
Dzisiaj przypieczętowano umowę bez wdawania się w konkretne szczegóły, które mają być ogłoszone dopiero w 2025 roku. Wiadomo jednak, że za pośrednictwem platformy jaką jest Formuła 1 reklamować będą się najbardziej znane marki z portfolio LVMH.
"Na styku wartości Grupy LVMH, czyli kreatywności i doskonałości, z innowacyjnością i wysoką wydajnością Formuły 1, partnerstwo połączy to, co najlepsze w tych dwóch światach i zapewni niezrównane przeżycia łączące w sobie ekscytujący sport i elegancki art-de-vivre, wyścigi koło w koło i sprawdzone rzemiosło, dla entuzjastów, fanów i klientów" pisano w oświadczeniu prasowym, dodając: "LVMH i jego zespoły podzielą się swoim wyjątkowym know-how i duchem przedsiębiorczości ze światem Formuły 1 poprzez zaplecze gościnne, specjalne i limitowane akcje oraz wyjątkowe treści."
"LVMH i Formuła 1 to dwie globalne marki, które konsekwentnie przesuwają granice kreatywności i innowacyjności, wartości kluczowych dla Liberty Media" mówił z kolei CEO Liberty Media, Greg Maffei.
"Byliśmy zachwyceni współpracą z jednym z Domów LVMH podczas Grand Prix w Las Vegas w zeszłym roku, a teraz rozszerzamy naszą relację z Grupą, która staje się Globalnym Partnerem. Możliwość rozwijania naszych umów handlowych jest odzwierciedleniem wizji, jaką mamy dla Formuły 1, ponieważ firma nadal rozwija swoją platformę. Z niecierpliwością czekamy na współpracę z Bernardem i Frederikiem Arnault w nadchodzących latach."
Z ramienia LVMH wypowiedział się sam Bernard Arnault, który niedawno powrócił na trzecie miejsce listy najbogatszych ludzi na świecie: "Ludzie, dążenie do doskonałości i pasja do innowacji są sercem działalności naszych Domów i Formuły 1. W motorsporcie, podobnie jak w modzie, zegarmistrzostwie czy winiarstwie i produkcji alkoholi, każdy detal ma znaczenie na drodze do sukcesu."
"Zarówno w naszych warsztatach, jak i na torach wyścigowych na całym świecie, to nieustanne dążenie do przekraczania granic inspiruje naszą wizję, i to właśnie to znaczenie chcemy nadać temu wielkiemu i wyjątkowemu partnerstwu między Formułą 1 a naszą Grupą."
komentarze
1. kiwiknick
Właściwie Rolex bardziej od Tag Heuer pasuje do LVMH.
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz