komentarze
  • 1. Muni
    • 2024-09-17 19:20:08
    • *.access.hol.gr

    Faktycznie jest mały prześwit.

  • 2. Lulu
    • 2024-09-17 19:56:23
    • *.centertel.pl

    Nie legalne bo nie należy do RBR. Dziadek Marko zaraz narobi szumu

  • 3. MB4ever
    • 2024-09-18 08:30:35
    • *.30.118.105.mobile.internet.t-mobile.pl

    Polecam wyjaśnienia Patryka Sokolowskiego

  • 4. Cube83
    • 2024-09-18 11:05:19
    • *.dynamic.inetia.pl

    Cóż, McLaren jawnie łamie przepisy.

  • 5. mm27m
    • 2024-09-18 12:27:04
    • *.ktr.pl

    moje przemyślenie:
    testy obciążeniowe (tak mi sie wydaje) sprawdzają odkształcenia elementów pod wpływem obciążenia, czyli uginanie, a tutaj mamy przypadek gdzie nie ma obciążenia tylko odciążenie (opływające powietrze działa od dołu na skrzydło i zwiększa szparę), czyli nie uginanie tylko odginanie :D
    kiedyś, dawno temu, Williams w Montrealu miał fotki na których wraz ze wzrostem prędkości zwiekszał sie odstęp między elementami tylnego skrzydła, zbanowano to bardzo szybko.
    IMHO - nie do końca legalne ale doskonale jest widzieć walkę 3 lub 4 zespołów o wygrane, nareszcie!

  • 6. mm27m
    • 2024-09-18 12:27:43
    • *.ktr.pl

    obstawiam że w niedługim czasie załatają tę dziurę w przepisach i szpara będzie taka sama.

  • 7. kodzix
    • 2024-09-18 13:57:13
    • *.

    @4 Nie wiem jak doszedłeś do takiej konkluzji

  • 8. Gumek73
    • 2024-09-18 15:13:06
    • *.icpnet.pl

    No cóż. To tylko pokazuje że każdy kombinuje, a że jednym wychodzi to lepiej a innym trochę gorzej to już zupełnie inna sprawa.
    Pytanie ile jest takich patentów których nie widać gołym okiem.

  • 9. Cube83
    • 2024-09-18 17:18:52
    • *.dynamic.inetia.pl

    @7 Jest pełno opisów tego "patentu" McLarena w sieci - w skrócie górna częśc skrzydła może się "poruszać" tylko w 2 przypadkach - gdy kierowca otwiera DRS i kiedy system zamyka DRS. W McLarenie jak widać działa to poza wymienionymi warunkami.
    Mercedesowi zakazali używania elastycznego tylnego skrzydła, więc nie widzę powodu, aby McLarenowi uszło to na sucho.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo