Perez twierdzi, że Ferrari jest "nieosiągalne" w Monako
Sergio Perez po piątkowych treningach jest przekonany, że zespół Ferrari jest " nieosiągalny" po tym jak w Charles Leclerc pewnie uzyskał najlepszy czas w drugim treningu.Monakijczyk w popołudniowej sesji był szybszy od Lewisa Hamiltona o 0,2 sekundy i o aż pół sekundy od najszybszego kierowcy Red Bulla - Maksa Verstappena, który w ten sposób uzyskał dopiero czwarty najszybszy czas.
Ekipa z Milton Keynes nie od dzisiaj ma problemy ze stabilnością osiągów na nierównych torach, co było widać również tydzień temu na Imoli. Tam zespół po początkowych problemach zdołał odwrócić kartę na swoją korzyść w niedzielne popołudnie i wygrał.
Czy tak samo będzie w Monako przekonamy się już wkrótce. W Księstwie pewne jest jednak, że pozycja startowa jest jeszcze ważniejsza niż na Imoli, a Sergio Perez twierdzi, że po tym co zobaczył w treningach Ferrari jest w stanie "łatwo" kręcić szybkie okrążenia.
"Obecnie Ferrari jest nieosiągalne" mówił Meksykanin. "Uważam, że są naprawdę mocni i gdy tylko potrzebują wykręcić szybkie kółko, robią to z łatwością i są naprawdę szybcy."
"Takie coś daje duże korzyści na tym torze. Złożenie szybkiego okrążenia kiedy tylko tego potrzebujesz, bez problemów z ogumieniem i tego typu rzeczami."
"Obecnie wyglądają bardzo mocno."
komentarze
1. ryan27
Spokojnie i tak VER wygra.
2. dexter
Zasadniczo RB20 byl troche zbyt nerwowy na tylnej osi podczas wolnego treningu w Monte Carlo.
I tego wlasnie potrzebuje Max Verstappen: agresywnej osi przedniej. Jesli jednak jest zbyt agresywna, a tylna os stanie sie zbyt nerwowa podczas hamowania i skrecania kierownica, jest to oczywiscie troche temat. A Leclerc jest super mocny (dla mnie zawsze byl jednym z najszybszych, jesli nie najszybszym qualifier w obecnej stawce). A sposob, w jaki samochod polyka curbs - po prostu swietny. Co zaskakujace, Hamilton byl wczoraj jedynym, ktory byl w stanie dotrzymac kroku Leclercowi. A jesli od samego poczatku masz dobre odczucie w aucie, da ci to zaufanie, ze mozesz wycisnac te dodatkowe dziesiate sekundy.
W przypadku Hamiltona problem dotyczyl przednich opon, poniewaz mialy zbyt duzy graining i auto nie jedzie juz tam, gdzie chcialby kierowca. Trzeba po prostu znalezc dobry rytm, dobry balans i utrzymac opony przy zyciu tak dlugo, jak to mozliwe. Jesli jednak stoisz z przodu i balans nie jest w 100% prawidlowy, pozostaje tylko jedna metoda: rozszerz sie w wyscigu i jedz tak szeroko jak w Twojej mocy! To dobra wskazowka dla Hamiltona, poniewaz on wie: OK, nie jestesmy daleko od Leclerca.
3. Gumek73
Co do Pereza, to chyba nie tylko Ferrari jest dla niego problemem.
4. ElKivikos1981
@2 A Ty po Po Polish umiesz write, czy za dużo curbs połknąłeś i masz graining w twoim brain?
5. fistaszeq
@4 to powiedz geniuszu jak jest graining po polsku?
6. yaiba83
@5 - ziarnienie
Polecam: translate.google.pl
7. belzebub
@4 chciałeś zabłysnąć, a wyszedłeś sam na ignoranta. Pozdrawiam XD
graining = ziarnienie, "geniuszu" XD
8. belzebub
Miało być do @5
9. fistaszeq
@8 to że słowo da się dosłownie przetłumaczyć nie oznacza, że oddaje ono sens tego słowa w innym języku.
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz