2024-05-24 GP Monako - #2 trening 17:00 - 18:00
Poz.KierowcaZespółCzasOkr.
1 C.Leclerc Ferrari 1:11.278 37
2 L.Hamilton Mercedes 1:11.466 32
3 F.Alonso Aston Martin 1:11.753 36
4 M.Verstappen Red Bull 1:11.813 37
5 L.Norris McLaren 1:11.953 35
6 C.Sainz Ferrari 1:11.962 36
7 L.Stroll Aston Martin 1:12.062 22
8 S.Perez Red Bull 1:12.099 31
9 A.Albon Williams 1:12.257 38
10 G.Russell Mercedes 1:12.260 30
11 Y.Tsunoda Visa RB 1:12.349 36
12 O.Piastri McLaren 1:12.366 35
13 K.Magnussen Haas 1:12.473 31
14 E.Ocon Alpine 1:12.554 34
15 N.Hulkenberg Haas 1:12.569 34
16 D.Ricciardo Visa RB 1:12.577 37
17 P.Gasly Alpine 1:12.750 35
18 L.Sargeant Williams 1:12.790 36
19 V.Bottas Stake Sauber 1:13.057 31
20 G.Zhou Stake Sauber 1:13.773 32
komentarze
  • 1. dexter
    • 2024-05-24 20:16:10
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    Trzeba powiedziec, ze McLaren wprowadzil duzy upgrade w Miami, ale te duze ulepszenia nie przynosza efektu od razu (mimo ze Lando Norris wygral w Imola). Mozna bylo zobaczyc, ze w piatek McLaren w dalszym ciagu korzystal z siatki cisnienia dynamicznego do pomiaru przeplywu w nowym MCL38B oraz za pomoca metody flow-vis (farba wizualizujaca przepyw czastek powietrza na skrzydle i korpusie), poniewaz chcial ponownie zweryfikowac, czego nauczyl sie w Miami. I od tego momentu stali sie troche lepsi. Dla Ferrari Imola byla pierwszym wyscigiem, w ktorym wprowadzili duzy pakiet ulepszen i beda sie uczyc w Monte Carlo i Montrealu i na pewno stana sie silniejsi niz byli w Imola.

    Teraz F1 jest w Monaco, gdzie prognozy sa bardzo trudne. Mozna by teraz powiedziec, ze na wolnych zakretach RB20 jest najlepszy, ale Monaco jest tak specyficzne, tu przyczepnosc mechaniczna jest wazna (nie tylko aerodynamika). Leclerc zawsze jest dobry, by wycisnac te dwie lub trzy dziesiate sekundy, to jego domowy tor. Szczerze mowiac, nie ufalbym sobie w przewidywaniu. Mysle, ze znowu bedzie tam bardzo, bardzo ciasno. A w Monaco oczywiscie jeszcze bardziej niz na Imola pole position jest polowa sukcesu, bo wyprzedzanie jest jeszcze trudniejsze. W Monaco nie da sie rozszerzyc strefy DRS, nie ma na to miejsca (jest ta prosta z tunelu i ona jest za krotka). A wiec: kwalifikacje sa wszystkim i oczywiscie zalezy to od tego, czy masz auto ustawione idealnie w minucie "X", czy dobrze wykorzystasz opony, a nastepnie ukonczysz okrazenie bez zadnych bledow. I wszyscy wiedza: Max Verstappen jest zawsze dobry, gdy stawka jest wszystko i trzeba wyciagnac goracy zar z ognia.

  • 2. jogi2
    • 2024-05-25 10:57:31
    • *.piekary.net

    Wystarczyłoby szykanę "zdjąć " i DRS miałby sens ale dla bezpieczeństwa nie zrobią tego

  • 3. F1driver12
    • 2024-05-25 11:47:58
    • *.

    "Trzeba powiedziec, ze McLaren wprowadzil duzy upgrade w Miami, ale te duze ulepszenia nie przynosza efektu od razu (mimo ze Lando Norris wygral w Imola)." buhaha

  • 4. fistaszeq
    • 2024-05-25 12:27:39
    • *.toya.net.pl

    Imo RB sekunda przewagi, nie powiem dowodów ale tak jest 100% legit, maskują tempo (w wyścigu jak nie będą pierwsi to nadal maskują tempo)

  • 5. kiwiknick
    • 2024-05-25 12:39:46
    • *.datapacket.com

    @3 przecież Lando wygrał przez SC.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo