Ryzyko z miękkimi oponami nie opłaciło się Alpine
Ekipa z Enstone nie wywalczyła żadnego punktu w katarskim sprincie, mimo iż przez większą jego część plasowała się w czołowej ósemce. Ostatecznie o jej porażce przesądziła duża degradacja miękkich opon, która w końcówce nie pozwalała na zbyt wiele. Była to też jedna z przyczyn kolizji Estebana Ocona z Nico Hulkenbergiem oraz Sergio Perezem, po której zakończył swoje sobotnie zmagania.Pierre Gasly, P9 "Przede wszystkim gratulacje należą się Maxowi za wygranie mistrzostw świata. Należy mu się szacunek za to osiągnięcie, bo naprawdę ma imponujący sezon. Odchodząc od tego, był to naprawdę pracowity dzień sprinterski. W wyścigu postawiliśmy na miękkie ogumienie, aczkolwiek to się nie opłaciło. To była trudna decyzja, gdyż stawka była podzielona odnośnie tego, czy wybrać miękkie czy pośrednie opony. Koniec końców, wykonaliśmy niezłą robotę. Uplasowaliśmy się blisko czołowej ósemki, tuż za plecami Fernando [Alonso] oraz Ferrari, którzy jechali na tej samej strategii. Jutro szykują się ciężkie zawody. Musimy dokładnie przemyśleć dobór ogumienia i opracować najlepszą taktykę. Jutro może pojawić się kilka możliwości i damy z siebie wszystko, by znaleźć się w tym całym mixie i wywalczyć dobry rezultat."
komentarze
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz