komentarze
  • 54. Wizz89
    • 2022-10-10 23:01:31
    • *.30.8.163.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @52 możesz mi wskazać podstawę na jakiej opierasz zarzut w stosunku do Mercedesa? Sprawozdanie? Opinie FIA? Cokolwiek? Ponadto dlaczego akurat Mercedes skoro to Ferrari ma na koncie ostatni duży przekręt w tym sporcie. To już nudne jest. Tak samo jak pseudo argument o zniszczonych bolidach. Może posuniemy się krok dalej i postawimy tezę wg której Bottas specjalnie skasował bolidy RBR na Węgrzech realizując tym samym chytry plan wymuszenia na puszkach przekroczenia limitu? Żenujące. Rozmawiajmy o faktach a te, przynajmniej częściowo wyłożone zostały dzisiaj na stół przez FIA i mówią jasno - doszło do złamania regulaminu. Każdy ma prawo kibicować dowolnemu zespołowi czy kierowcy ale nic mnie bardziej nie rozkłada jak psycho fani. Przestańcie zakłamywać rzeczywistość, niepowodzenia czy błędy zrzucać na wszystkich wkoło. Mimo, że to portal sportowy to czytając takie komentarze przypomina mi się "kultowy" tekst jednego z polityków - "nikt nam nie wmówi że białe jest białe a czarne jest czarne".

  • 55. poppolino
    • 2022-10-10 23:09:10
    • *.gpon.bialnet.pl

    Akurat skończyłem sobie oglądać Gp Brazylii 2012, i pomyślałem że wejdę sobie tutaj żeby zobaczyć czy toczy się tu wojna. I faktycznie, walka tak samo zacięta jak we wspomnianym wcześniej wyścigu. Powiedziałbym że piwko w łapę i czytamy komentarze, lecz niestety jest już zbyt późno na to. Poza tym wciąż mnie jeszcze lekko klepie po wczorajszym świętowaniu. Ale i tak, trochę pośmiać się przed snem nie zaszkodzi.

  • 56. MattiM
    • 2022-10-10 23:20:46
    • *.netusinternet.pl

    Pięknie się czyta komentarze. Dobrze widzieć, że wielki Red Bull tyle osób boli.

  • 57. brain87pl
    • 2022-10-10 23:35:27
    • *.31.143.188.rybnet.pl

    @54. Wizz89
    Akurat argument zniszczonych bolidów ma pewną siłe i zespoły powinny przedyskutować tą kwestię na przyszłość. Nie bronię Red Bull i daleki jestem od stwierdzenia że ktoś celowo rozwalił - albo próbował - komuś bolid. W sumie to co do zachowania Peraza względem Hamiltona w ostatnim wyścigu nie byłbym taki pewien ;) Niemniej wracając do tematu, to bolidy rozbite celowo czy nie, to zespoły z nie swojej winy ponoszą koszty napraw i pomiędzy zespołami to może być 1-2 mln różnicy, które w innym wypadku mogłyby pójść na rozwój. Gorsza jednak jest nieprzewidywalność taki wydatków bo powiedzmy, że zespół ma wyliczony budżet a w kilku ostatnich wyścigach zdarzy się kilka wypadków i pozostanie wybór albo nie pojechać w wyścigu, albo przekroczyć budżet. Uważam że koszty napraw bolidów powinny być wyłączone z limitów i wtedy też takie argumenty w kłótniach fanów w internecie stracą sens.

    Niemniej na 2021 zasady były znane i dla wszystkich takie same. Nawet gdyby przekroczyli budżet wydając te pieniądze na zakup kawy - jeżeli ta liczyła by się do limitów - to należy się kara. Inna sprawa że trudno ocenić jaka kara byłaby jednocześnie sprawiedliwa i dobra dla sportu. Musiałaby być dotkliwa żeby pozostałe zespoły nie próbowały tego w przyszłości, jednak odbieranie mistrzostw za zeszły sezon po takim czasie czy odbieranie znaczących punktów w tym sezonie na tym etapie mistrzostw byłoby już trochę niepoważne i szkodliwe dla wizerunku F1. A co do tego co byłoby sprawiedliwe te pewnie każdy użytkownik tej strony miałby inne zdanie.

  • 58. Iron Man

    Oszustami byli lekarze gdy powiedzieli matkom hamiltoniarzy że będą zdrowi...

  • 59. Kamil7
    • 2022-10-11 00:50:04
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Teraz na poważnie..
    F1 to sport w którym każdy kto chce być najlepszym, musi do granic możliwości szukać każdej możliwej sposobności na zdobycie przewagi. Czy to kwestie regulaminu technicznego, czyli szukanie luk w regulaminie i stosowanie części które nie są do końca zabronione. Czy to kwestie finansowe jak mamy to na chwile obecną.
    Moim zdaniem zespoły same są sobie winne, tym że dopuściły do rozmycia tego przepisu.
    Samo określenie przekroczenia limitu do 5% jako przewinienie mniej poważne, jest związane z mniej dotkliwymi konsekwencjami, aniżeli powyżej 5%.
    Logicznym wydaje się wiec, że przekroczenie limitu budżetowego o 1-2 czy nawet 5 mln nie będzie stanowiło wielkiej kary, w myśl przepisów - a może znacząco pomoc w wyprzedzeniu konkurencji.
    Oczywiste.
    Red Bull wykazał się większym sprytem, w porównaniu do konkurencji. Zostaną nieznacznie ukarani i o to im dokładnie chodziło. Brawo dla nich.
    Powtarzam - dziwie się, że inne zespoły nie poszły tą samą drogą. Szefowie zespołów z premedytacja powinni przekraczać ten limit budżetowy do wspomnianych 5% i płacić śmieszne grzywny.

  • 60. Sebolinho
    • 2022-10-11 02:48:52
    • *.

    No to Red Bull pokazał. Sprawili że o ile Max ma te już dwa tytuły mistrzowskie, o tyle oba są owiane niesławą. Okazuje się że w poprzednim sezonie nie dość że Massi wypaczył wynik sezonu, to sam Red Bull przekroczył dopuszczalny limit budżetowy co miało wpływ na zeszły sezon, jak i na rozwój obecnej konstrukcji. Kwota w granicach 7,5mln. Generalnie za takie wykroczenie według przepisów powinna być kara odjęcia punktów lub dyskwalifikacja i potężna kara grzywna. Wiadomo że FIA zamiecie to pod dywan tak jak w przypadku feralnej końcówki w Abu Dhabi, niemniej jednak to tylko pokaże brak konsekwencji wobec przepisów. Limit to limit, przekraczasz = oszukujesz. Dwa tytuły Maxa owiane oszustwem ze strony Red Bulla. O ile sam Max nie jest temu winny, on wykonywał tylko swoją pracę na torze i to bardzo dobrze, o tyle następnym razem niech ,,zamknie gębę na kłódkę,, jak to sam ostatnio powiedział w wywiadzie do rywali.

  • 61. ahaed
    • 2022-10-11 04:30:18
    • *.18120a2.ip6.access.telenet.be

    Czemu w innych sportach, jak oszukujesz lub bierzesz doping to jest dyskwalifikacja? A tutaj nie? Chcę znać odpowiedź tylko na to jedno pytanie.
    Jak nałożą im tylko karę pieniężną, to zobaczycie co zrobi reszta teamów w tym i przyszłym roku.

  • 62. Mariusz_Ce
    • 2022-10-11 06:34:49
    • *.logitus.pl

    Aleee trzaskają dupy , jak milonsoe to czyta jełopki. Przekroczenie limitu nastąpiło w ramach widelec na które wszyscy się zgodzili. Wszystkie 10 zespołów zgodziło soe na taką lukę w przepisach i odpowiednio małe kary. Byki wykorzystały te lukę i nie jest to żadna nowość w F1. Cieszę się że Max zdobył tytuł nab4bwysxigi przed końcem sezonu , będzie jeszcze wiele newsów pod którymi jak małpy będziecie mogli obrzucać się gownem . Nikogo to nie obchodzi możecie jedni i drudzy zaliczka soe dowoli.

  • 63. Jordan777
    • 2022-10-11 09:48:53
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    I wszystkie plotki były prawdziwe. Nie zniesławiający, jak twierdził Horner

  • 64. Danielson92
    • 2022-10-11 10:04:42
    • *.204.64.252.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @ Kamil7
    Chłopie, ale z Ciebie jest zagorzały fanboy Red Bulla. Nic nie dociera. Udowodnili im oszustwo czarno na białym - zaznaczam UDOWODNILI, a Ty dalej swoje. Zero obiektywizmu.

  • 65. Nino92
    • 2022-10-11 10:38:00
    • *.

    Przekroczyli limit czyli pompowali kasę w rozwój bolidu i nie wyrobili się z resztą kosztów. To jest doping finansowy i tyle. Mclaren też mógł przekroczyć limit bo przecież Bottas wykosił Lando na 1 zakręcie w Węgrzech więc bolid był do naprawy. Jakoś w sporcie oszukiwanie i doping karany jest dyskwalifikacją ale nie w F1. Tutaj mamy "widełki" w których można oszukiwać. Bezsens. Mercedes i Ferrari już doliczają sobie 7 mln do budżetu na przyszły sezon.

  • 66. Frytek
    • 2022-10-11 10:46:15
    • *.in-addr.btopenworld.com

    Moim zdaniem oprócz kary Redbull powinien odkupić wszystkim telewizory, bo niektórzy po AbuZabi w emocjach zapomnieli że telewizory nie latają i że nie można w nie czymkolwiek rzucać. Dodatkowo fanom Lewisa należy się zwrot kosztów za chusteczki do wycierania łez i teraz do wycierania piany z pyska.

    A tak na serio, to najlepiej by było dla Maxa gdyby poprzedni tytuł zabrali a w tym sezonie cofnęli punkty, tak aby walka toczyła się nadal. Ten gość jest na tyle dobry że tytuł wcześniej czy później i tak by zdobył ale teraz Hamiltoniarze będą obrzucać go błotem przez lata. A na to Max nie zasługuje, nie trzeba go lubić ale trzeba przyznać że gość wymiata za kierownicą i takie przypięte łatki przekrętów są mu zbędne

  • 67. Frytek
    • 2022-10-11 10:47:55
    • *.in-addr.btopenworld.com

    @58. Iron Man
    Dobre to było

  • 68. BTX
    • 2022-10-11 11:40:11
    • *.49.155.236.ipv4.supernova.orange.pl

    Jako fan SF musze przyznac, ze swietna zagrywka RB ;-) Szkoda, ze makaroniarze sa za glupi i za malo ogarnieci zeby dzialac na takim pograniczu legalnosci. Wlasnie dlatego (juz to kiedy pisalem) wloskie i francuskie zespoly nie maja szans w starciu z Mercedesem czy RB, ktorzy caly czas balansuja na linii oszustwa.

    Smiesznie sie czyta komentarze fanbojow Hamiltona. xD Straszny wstyd.
    Dla Maxa gratulacje, swietny sezon, SF bardzo mu pomoglo, ale nawet gdyby byli powaznym zespolem Leclerc chyba by nie dal rady Holendrowi.

  • 69. giovanni paolo
    • 2022-10-11 11:58:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie 10 milionów ale 2. Nie na rozwój bolidów ale na katering. No ale liczy się tylko to, że tytuł oszukany.

  • 70. Krukkk
    • 2022-10-11 14:28:41
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @68 BTX. Bardzo dobry komentarz. Od siebie dodam jedynie tyle: Wolff niech wyglupia sie dalej.

  • 71. kozera
    • 2022-10-11 14:46:38
    • *.play-internet.pl

    Ale się wszyscy nakręcili, nawet kary już sobie sami wymyślają. Nawet zanim oficjalna informacja ujrzała światło dziennie już byście ich wszystkich powiesili.

    Regulamin też określa ile silników i skrzyń biegów można użyć w sezonie. Wołajcie by dyskwalifikować wszystkich a najbardziej mercedesa w tamtym sezonie bo się nie wyrobił w limicie.
    Na szczęście ktoś przewidział jakie są kary za przekroczenie limitów i każdy zespół może sobie przekalkulować czy woli się zmieścić w limicie czy woli przyjąć na siebie karę i dać sobie trochę więcej luzu.

    Tak samo FIA określiła kary jakie są za przekroczenie limitu budżetowego poniżej 5% i jakie są powyżej 5%. Nawet jeśli RBR skalkulował sobie z góry że chce wyrobić się w przekroczeniu limitu budżetowego do 5% to byli świadomi jakie są z tego tytułu przewidziane kary i mieli do tego prawo. Zastosowanie innej kary niż była przewidziana to tylko wasze mokre sny i wasza sprawiedliwość. Na szczęście od tego jest regulamin, nawet jeśli dziurawy. Nie podoba się regulamin? Trzeba go było nie przyjmować a forsować zmiany

    Wciąż jednak uważam że RBR mógł uważać że zmieścił się w limicie, ale koszty które oni uznali że są poza limitem budżetowym zostały wliczone w ten budżet.
    Mogli też liczyć na przeforsowanie zmian w ramach których budżet zostanie podniesiony choćby na naprawę bolidu uszkodzonego w wypadku którego sprawcą był kierowca innego zespołu

  • 72. Adriannn
    • 2022-10-11 14:52:10
    • *.pppoe.media-com.com.pl

    @55. poppolino

    Gdzie można oglądać powtórki przeszłych GP? Z góry dzięki!

  • 73. Jacko
    • 2022-10-11 15:22:38
    • *.

    @66. Frytek
    "A na to Max nie zasługuje" - Ciekawe, że u Was to zawsze działa w jedną stronę. Do Maxa nie można mieć pretensji, bo to nie jego wina, ale jak on każe wszystkim innym w tej sprawie "trzymać gęby na kłódkę", to jest wszystko ok.

    Nie. Skoro on sam zabiera głos, zajmuje stanowisko i staje po jednej ze stron, to jak najbardziej można mieć pretensje również do niego. Co innego, gdyby sam milczał i zostawił te wszystkie przepychanki kierownictwu zespołu...


    PS.
    Niby "wszyscy" tu chcemy poprawy języka, końca hejtu i obrzucania się błotem, a Ty jednocześnie popierasz takie indywidua jak "Iron Man".
    No brawo...

  • 74. brain87pl
    • 2022-10-11 15:35:56
    • *.31.143.188.rybnet.pl

    @71. kozera:
    W przypadku skorzystania z nadprogramowych silników i skrzyń biegów kary są jednoznaczne - przesunięcie o tyle czy tyle miejsc na starcie. W przypadku kar za przekroczenie limitów jest przewidziany wachlarz kar, więc może to być zarówno kara finansowa, jak i odebranie części punktów. A w przypadku zeszłego sezonu nawet odebranie 10 punktów diametralnie zmienia wynik poprzedniego sezonu. Więc argument że fani domagają się jakiś niestworzonych kar nie przewidzianych w regulaminie jest trochę nie trafiony. Ale w pełni się zgadzam że wszystkie zespoły go przyjęły i znały przed poprzednim sezonem, więc mimo że pozostałe zespoły mają prawo lobbować za decyzją FIA odnośnie drastycznej kary, to jak skończy się na karze finansowej powinni mieć pretensje głównie do siebie za przyjęcie tego regulaminu albo nie skorzystaniu z jego nieprecyzyjności jak Red Bull.

    Dodam jeszcze że skłaniam się ku wersji że w Red Bull myśleli że wyrobili się w limicie. Ale nawet gdyby zrobili to celowo licząc że po roku nikt nie będzie im zabierać tytułu, albo że odbiorą im na koniec 10% punktów jednak osiągną taką przewagę że na koniec sezonu będą mieli 12% punktów niż drugi zespół to takie strategie mimo że na granicy fair play i idei sportu, to w mojej opinii są dopuszczalne.

    W tym całym zamieszaniu chciałby jeszcze zwrócić uwagę na wypowiedzi Hornera z przed 2 tygodni, kiedy zarzekał się że wszystko w porządku, a musiał wiedzieć że FIA ma wątpliwości. Wystarczyło wtedy w wywiadach powiedzieć że "zmieścili się w limitach, ale wyjaśniają z FIA pewne wątpliwości jakie się pojawiły z ich strony" zamiast od razu oskarżać wszystkich o pomówienia. Bo potem fani na całym świecie plują na siebie nawzajem broniąc swoich zespołów zamiast po prostu oglądać wyścigi i cieszyć się nimi.

  • 75. Frytek
    • 2022-10-11 16:31:42
    • *.in-addr.btopenworld.com

    @73. Jacko
    Może I nie powinienem popierać "Iron Man". Ale jak widzę niektóre komentarze to dosłownie przypomina się koniec zeszłego sezonu. Ja rozumiem fanów Hamiltona ale tych prawdziwych. Niektórzy niestety przesadzają, mają dosłownie jakąś fobię na punkcie swojego idola i tacy nazywają się Hamiltoniarze lub psychofani Lewisa. A ci niestety do normalnych nie należą. Podobno chodzi o 1 lub 2 miliony i to nie na rozwój auta a ci się nakręcają jakby te dwie bańki dali Massiemu.

  • 76. kozera
    • 2022-10-11 16:47:48
    • *.play-internet.pl

    @74 Nie znam osobiście regulaminu, ale zgodnie z artykułem opublikowanym na tej stronie: "Nieoficjalnie: Red Bull i Aston przekroczyli limit budżetowy w 2021 roku" z dnia 30.09.2022:

    "Od kwoty wykroczenia zależy bowiem kara, jaką mogą otrzymać Red Bull i Aston Martin. W przypadku tych mniejszych do wartości 5% limitu - mówimy o "mniejszym naruszeniu", a przypadku jego przekroczenia o "większym" .Dla tej pierwszej kategorii nie są przewidziane poważniejsze sankcje. Jedynie może ona bardzo obciążyć konta bankowe zespołów. "

    wynika, że złamanie limitu budżetowego podlega wyłącznie karze finansowej.
    A nawet jeśli już mówimy o karze odbierania punktów to przywołując sytuacje z 2008 roku gdzie McLaren został uznany za nielegalny bolid ( w związku z niesamodzielnym budowaniem go -dokumentacja ferrari przyszła do nich wraz z podkupionym inżynierem, jeśli dobrze pamiętam), punkty zostały odjęte wyłącznie z klasyfikacji konstruktorów, a kierowcy dalej ścigali się o mistrzostwo kierowców.
    Cofając się nieco mniej w przeszłość więc jest szansa że więcej z wesoło komentujących tę sytuację osób oglądało już F1: Aston Martin i zerżnięty ( a nieoficjalnie kupiony) projekt od Mercedesa. Zostali jawnie przyłapani na kopii i punkty ujemne dostał tylko zespół, nie kierowcy.

    W obu przypadkach nie ma wątpliwości że kierowcy odnosili korzyści i w obu przypadkach było to jawne wykroczenie poza regulamin którego regulamin nie przewidywał. To była gruba linia, którą tamte zespoły przekroczyły. Limit budżetowy został natomiast od razu przewidziany że może być przekroczony i kara również została wyznaczona

    Skąd więc w Was ten pomysł o odejmowaniu punktów kierowcy? Tylko czysta nienawiść z was wypływa, sami piszecie sobie prawo i zamykacie oczy na podobne przykłady

  • 77. poppolino
    • 2022-10-11 17:41:16
    • *.

    @72 Ja to wszystko oglądam na cda.

  • 78. Jacko
    • 2022-10-11 19:13:05
    • *.

    @75. Frytek
    "Podobno chodzi o 1 lub 2 miliony i to nie na rozwój auta"

    Budżet, to budżet. Suma. Gdyby nie zrobili w jednym miejscu nadwyżki, to by musieli zabrać z innego, żeby tam starczyło. A rozwój w trakcie sezonu, to bardzo mały procent całego budżetu. Już jakiś czas temu podawano, że dodatkowe 4 miliony, mogły by się przełożyć na zatrudnienie około 70 dodatkowych osób w działach technicznych i urwanie nawet średnio ponad pół sekundy na okrążeniu.

  • 79. Mariusz_Ce
    • 2022-10-11 20:05:36
    • *.logitus.pl

    @71 Jedyny mądry komentarz . Chyle czoła. Wszyscy zgodzili się na te widełki , więc parafrazując klasyka , geba na kładkę. Mało tego , sam Binotto dużo wcześniej mówił , że ciężko będzie soe wyrobić w limicie. Dodał też, że w razie czego jest te 5% więc w sumie nie ma sie czym martwić. Jak mercetes specjalnie zabijał silkniii Bottasa żeby wiedzieć ile można podkręci Lewisa przez co zyskali z pewnego punktu przewagę to też mi to pasowało. Bo ponosili przewidziane w regulaminie konsekwencje . To że regulamin jest dziurawy to w kraju w którym od 7 lat prawo jest pisane na kolanie nie powinno nikogo aż tak burzyć. Na szczęście jeszcze 4 wyścigi , więc możecie dalej pokazywać jakimi jesteście intelektualistami i śmiało gówno, błoto, obelgi i jazda .

  • 80. Slazak
    • 2022-10-11 21:31:49
    • Blokada
    • *.telpol.net.pl

    Puszkowy nadal zakrzywiają czasoprzestrzeń. Ciekaw jestem czy podczas kontroli prędkości powołają sie na nieznaczne przekroczenie prędkości w celu uniknięcia mandatu i utraty prawa jazdy???
    Ot taka ich mentalność, Kallego

  • 81. brain87pl
    • 2022-10-11 23:03:10
    • *.31.143.188.rybnet.pl

    @76. kozera:
    Też nie sądzę żeby odebrali punkty Verstappenowi, m.in. na przytoczony przez ciebie przykład z Aston Martin czy słynną afera szpiegowska z McLarenem blisko 15 lat temu. W obu przypadkach po łapach dostał zespół, a nie kierowcy.

    Co do możliwych kar, to podane wcześniej informacje przeczytałem na innej stronie o F1, ale żeby nie palnąć głupoty zajrzałem przed chwilą do regulaminu. Fragmenty które przytoczę pochodzi z "Formula 1 Financial Regulation" który jest dostępny na stronie FIA i tam artykuł 8.10 definiuje czym jest "Minor Overspend Breach" z jakim mamy do czynienia tutaj, a następnie w 8.11 "In the event the Cost Cap Adjudication Panel determines that an F1 Team has committed a Minor Overspend Breach, the Cost Cap Adjudication Panel may impose a Financial Penalty and/or any Minor Sporting Penalties." Dalej w artykule 9.1b są wymienione owe Minor Sporting Penalties i są to:
    (i) public reprimand;
    (ii) deduction of Constructors' Championship points awarded for the
    Championship that took place within the Reporting Period of the breach;
    (iii) deduction of Drivers' Championship points awarded for the Championship
    that took place within the Reporting Period of the breach;
    (iv) suspension from one or more stages of a Competition or Competitions,
    excluding for the avoidance of doubt the race itself;
    (v) limitations on ability to conduct aerodynamic or other Testing; and/or
    (vi) reduction of the Cost Cap

    Żeby jednak moja wypowiedz nie została źle odebrana. Nie jestem zwolennikiem odbierania tytułów, a już zwłaszcza po takim czasie. Zwracam tylko uwagę że według regulaminu przynajmniej teoretycznie istnieją opcja odebrania punktów, a tym samym tytułu.

  • 82. Jacko
    • 2022-10-12 06:31:28
    • *.

    @81. brain87pl
    "Nie jestem zwolennikiem odbierania tytułów, a już zwłaszcza po takim czasie"

    Ano właśnie... A teraz wyobraź sobie co by było, gdyby raport finansowy został opublikowany np. w jednym czasie z raportem o "błędzie ludzkim" i jakie by wtedy były nastroje. To jest cała przyczyna tego przeciągania jego ujawnienia i wielomiesięcznych "wyjaśnień". Czekano aż trochę przyschnie pierwszy raport, żeby wszystko chociaż odrobinę rozmyć i żeby "wątpliwości" wobec RBR oraz FIA się nie kumulowały...

  • 83. brain87pl
    • 2022-10-12 07:54:29
    • *.31.143.188.rybnet.pl

    @82. Jacko:
    Przyznam że nie wpadłem na to i nigdy nie brałem takiej ewentualności pod uwagę, że raporty mogły zostać odsunięte od siebie żeby kontrowersje z nimi związane się nie nałożyły się na siebie i z tego wynikało takie opóźnienie certyfikacji finansów. Ciekawe spostrzeżenie i choć jestem sceptyczny co do tej wersji wydarzeń to jest ona możliwa.

  • 84. Slazak
    • 2022-10-13 22:02:30
    • Blokada
    • *.telpol.net.pl

    Puszki/FIABULL to jedna wielka kreatywna mafia. Szkoda, ze zawodnik taki jakim jest Max na zawsze bedzie kojarzony z walkami zespołu. Dla niego było by lepiej gdyby odszedł do Ferrari i tam zdobył kolejne tytuły


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo