komentarze
  • 1. hubertusss
    • 2020-08-17 17:08:28
    • *.17.172.2

    Z tymi pasami ok nie powinien. Ale nie jechał tez tempem wyścigowym. Za to wychodzi na jaw kolejna niekompetencja zespołu. Znowu się nie dogadali jak z Vettelem. Tym razem nie przygotowali elementu do zapięcia psów.

  • 2. Duke_
    • 2020-08-17 17:57:12
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    Nie mniej fajnie by było gdyby takie rozmowy kierowców były tu częściej tłumaczone.

  • 3. Xandi19
    • 2020-08-17 19:17:15
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Hahahahahahahah! Przeczytajcie tą konwersację inżyniera z kierowcą. Ci Włosi to chyba angielskiego to uczyli się od Sainza. Leclerc mówi, że ta zapinka na pasy spadła gdzie pod nogi i aby przygotowali nową. Ten się go pyta czy będzie potrzebował pomocy XDDDDD. Leclerc podjeżdża a Ci nie mają tego mocowania.

    Na necie można znaleźć filmy jak Ross Brawn widzi co się dzieje i podejmują kolejną decyzję strategiczną i co ma zrobić też ekipa. Przy nim stoi tłumacz i gdy Brawn kończy mu mówić chłop od razu biegnie w kierunku garażu i już przed nim po włosku krzyczy co kto ma robić. Dobrze, że wtedy się nie pomylił bo Brawn by zastąpił ich wszystkich Niemcami.

  • 4. PiotrMP006
    • 2020-08-17 19:33:08
    • *.24.100.243.ipv4.supernova.orange.pl

    Jak ponownie odpalił silnik skoro bolid F1 nie ma rorusznika?

  • 5. hubos21
    • 2020-08-17 19:47:58
    • *.8.182.156

    W Ferrari chyba w czasie wyścigu mieli inny wyścig na monitorach bo tak mało ich kierowcy obchodzili

  • 6. Mariusz_Ce
    • 2020-08-17 21:12:17
    • *.play-internet.pl

    Charles robił co zespół każe, a że od dziecka marzył o takim zespole... Ci makaroniarze mają spaghetti zamiast mózgów i każdy z Was o tym wie od dawna, na bank. Prawda jest taka, że póki rządzą sespolem włosi to sukcesów nie będzie. Todt, Brawn, Alison, bardzo włoskie nazwiska stały za sukcesem ery Schumachera. Szkoda, bo ten zespół zasługuje na najwyższe laury, ale nic z tego przez "włoski temperament"

  • 7. koZi0u
    • 2020-08-17 21:24:33
    • *.master.pl

    Takie pytanie, jak on uruchomił silnik z kokpitu?

  • 8. ekwador15
    • 2020-08-17 21:40:19
    • *.legionowodom.pl

    tamten panikarz z FIA juz safety car, kierowca jeszcze nie wysiadł, na torze nie ma nikogo z obsługi, po prostu stoi auuto i juz od razu safety car. kiedys dźwig wjeżdżał na tor i nie bylo safety car a teraz byle co sie stanie na torze i safety car. po co ten safety car, wirutalny jak juz wystarczy. skoro auto nie jest zakopne w żwirze i mozna je pchac i sie toczy, to po co safety car.

  • 9. ekwador15
    • 2020-08-17 21:41:23
    • *.legionowodom.pl

    @7 - obecne silniki mozna uruchomic z wykorzystaniem ukladu hybrydowego, systemu ers. niepotrzebny rozrusznik.

  • 10. AdamBB
    • 2020-08-17 22:13:25
    • *.play-internet.pl

    @8 Obejrzyj sobie gp Japonii z 2014 to się dowiesz baranie po co ten safety car

  • 11. kiwiknick
    • 2020-08-17 22:31:41
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    RIP Jules.

  • 12. goralski
    • 2020-08-17 22:48:03
    • *.

    Co się dziwicie, Janusze chcą igrzysk, im więcej krwi (oczywiście nie swojej) tym lepiej...

  • 13. Hawaii Hawajski
    • 2020-08-18 07:33:08
    • Blokada
    • *.play-internet.pl

    Lec jest za to krytykowany??? A co miał zrobić? Chciał dojechać do mety, to jak miał wrócić do boksu z zapiętymi pasami? Samo to , że wrócił do boksu to też świadczy o nim dobrze. Ale to co tam zrobiło Ferrari...... Najpierw się pytają czy coś potrzeba, Lec im mówi a potem tego zapominają..... Jak przeczytałem tą rozmowę z inżynierem to wybuchłem śmiechem.
    @10 W punkt.

  • 14. ekwador15
    • 2020-08-18 10:01:21
    • *.244.58.133

    @10 przestań obrażać innych. po pierwsze GP Japonii padal mocny deszcz i samochód zakopał się w żwir, nie mogl sam wyjechac. a tu nie padał deszcz, auto się nie zakopało. to pierwsza sprawa. druga sprawa widze, że masz myslenie jak Pan Michal z eleven, co do halo. teraz nagle halo 100 razy juz pomogło urwatowac zycie, nawet podczas dahowania bolidu, bo przeciez przed halo nie dahowali... poziom dyskusji zerowy.

  • 15. ekwador15
    • 2020-08-18 10:05:29
    • *.244.58.133

    @10 i jeszcze do co wypadku Julesa. była podwojna zólta flaga wiec nalezalo zwolnic. jak wiadomo, Jules zwolnil minimalnie co wykazalo dochodzenie fia. gdy warunki sa trudne i sa podwojne zolte flagi, nalezaloby znacznie zwolnic. teraz jest przepis, ze podwojne zolte flagi to trzeba jechac tak jakby zaraz za zkaretem mial stac czlowiek i trzeba byloby zachowac do zera. wiec porownanie gp japonii do stania leclerca w hiszpanii to jest absurd. po pierwsze trudne warunki w japonii, deszcz, po drugie auto sutila zakopane i musial dzwig wyjechac a tu sucho, warunki dobre, auto niezakopane

  • 16. ekwador15
    • 2020-08-18 10:14:49
    • *.244.58.133

    numer 13 komentarz najpierw broni Lec ze jechał bez pasów a pozniej atakuje, że czepiam sie safety car ktore chciano wywołać. co za absuradalna logika. skoro nie mial pasów to nie powinien kontynuować mimo, że silnik zapalił. nawet jak jechal wolniej ale silnik znow zgaslby np w szybkim zakrecie nr 9 i wypadlby bez pasow w wyniku zablokowanych kół i uderzyl w bariere, to nie chce myslec jak mogloby sie skonczyc. czyli komentarz nr 13 atakuje jak ktos mowi ze safety car niepotrzebny ale broni gdy ktos jedzie bez pasow

  • 17. Hawaii Hawajski
    • 2020-08-18 12:11:23
    • Blokada
    • *.play-internet.pl

    @16
    Po pierwsze: to co miał zrobić Lec? Zostawić auto? Nadal chciał dojechać wyścig do mety więc nie. To, że postanowił się wycofać to przez Ferrari , które zawaliło sprawę w boksie.
    Po drugie: Mówisz o szybkim zakręcie 9. Kiedy Lec jechał do boksu to nie jechał z prędkością wyścigową. Wystarczy obejrzeć onboardy.

  • 18. ekwador15
    • 2020-08-18 22:23:57
    • *.legionowodom.pl

    wiec obejrzalem leclerca onboard i sprawdzilem czasy. oborcił sie na okrazeniu numer 36 wiec czas tego kółka był 2 minuty i 12 sekund, dlugo bo stal w miejscu przez pol minuty. odpalil i pojechal bez pitu i na 37 okrazeniu zrobil czas 1 minuta i 33 sekundy, na kolejnym zrobił 1 minuta i 27 zjezdzajac do pitu. wiec nie widze aby sporo wolniej jechal. czasy przed problemem z silnikiem i pasami to 1:25 1:26 wiec nawet ten 1:33 to tylko 7 sek wolniej a kolejne ktore zakonczyl pitem pojechal tylko 1 sek wolniej bez pasów!

  • 19. Malmedy19
    • 2020-08-19 19:05:16
    • *.146.17.66.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Zgasił silnik, odpiął pasy. Wszystko przypadkiem.

  • 20. ryba121299
    • 2020-08-20 02:58:05
    • *.tel.tkb.net.pl

    Palmer nie nadajesz się do tego sportu.
    Każdy dba o własne bezpieczeństwo. Leclerc jest dorosły i to jego życie. Każdy powinien móc o sobie decydować ale nieeee, nie w F1, nie w nowoczesnym świecie. Pojechał bez pasów... o Mój Bojże !!! ... Ten sport powinien być bez pasów i powinna być ostra jazda !!! Za to kochaliśmy F1. Teraz ??? Jak ten sport wygląda ?!?!? Najlepszy kierowca (owszem najlepszy na świecie) wspiera organizację skrajnie marksistowską. Do czego doszedł świat ?!? Do czego doszła F1 ? Ten sport zniszczył Mercedes swoją zasłużoną dominacją oraz Hamilton również zasłużoną dominacją. Jednak wspierając bandytów i zbrodniarzy ten kierowca nie ma u mnie szacunku.

  • 21. Artur fan
    • 2020-08-20 21:45:28
    • *.sokola.pl

    mam takie jakieś dziwnie wrażenie że cały zespół ferrari podczas GP Hiszpanii mówił po włosku a kierowcy mówili łamanym angielskim i dlatego nikt nie umiał się dogadać

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo