komentarze
  • 1. bartexar
    • 2019-10-31 18:40:41
    • *.centertel.pl

    Czy to znaczy że w Monako treningi będą odbywać się tak jak na innych torach w piątki?

  • 2. mentos11
    • 2019-10-31 19:00:58
    • *.

    Ciekawe teraz w związku z ograniczeniami finansowymi ile i jakie części mogą być sprzedawane przez zespoły, wystarczy że się większy zespół dogada z mniejszym że podaruje silnik za free ale w zamian otrzyma skrzynie biegów i zawieszenie akurat zaprojektowany pod ich bolid a mniejsza ekipa jako że te części zaprojektowała może je wykorzystać u siebie jeśli będą pasowały.
    Tak czy inaczej większe zespoły i tak będą przed mniejszymi ale może zmniejszy się dystans między zespołami.

  • 3. XandrasPL
    • 2019-10-31 19:45:18
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Limity budżetowe? Ktoś mówił, że Ferrari i Merc na kupuje jeszcze w tym roku miliard rzeczy, które będą im potrzebne na 2021.

    RedBull odda kasę Alphie Tauri, Ferrarka sypnie do Alfy. Merc za współpracę sypnie RP.

    Takie zespoły jak Renault mogą totalnie udupić sezon 2020 aby przygotować się na 2021. Ciekawi mnie czy McLaren zyska coś bo stawiam, że będą jeszcze mocniejsi na 2020 dzięki temu, że teraz to ewolucja a oni są w dobrej pozycji bo mogą skopiować tylko bolid i dalej być mocnym punktem środka stawki.

  • 4. PatiMat
    • 2019-11-01 11:28:21
    • *.play-internet.pl

    Ograniczone budżety, zakaz rywalizowania z częściami innej specyfikacji, duże kary. Muszę przyznać ,że takich zmian to ja się nie spodziewałem. Ale podobają mi się.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo