Verstappen jeździł z uszkodzoną podłogą
Daniel Ricciardo po pierwszych treningach na domowym torze Red Bulla jest relatywnie zadowolony, podczas gdy Max Verstappen narzeka na prowadzenie bolidu. Holender w drugim treningu uszkodził podłogę swojego bolidu."Fajnie było na torze. To szybkie kółko, ale sprawia przyjemność przez minutę i kilka sekund. Krótkie okrążenie sprawia, że czasy są również mocno zbliżone. Myślę, że rano mogliśmy być nieco szybsi niż popołudniu a i tak mieliśmy zapas czasu. Pomiędzy sesjami zmieniliśmy trochę rzeczy, ale uważam, że powinniśmy zadowolić się czymś po środku. Rano czułem się lepiej na oponie miękkiej niż ultramiękkiej, a po południu pojechałem lepiej na supermiękkiej niż ultramiękkiej. Rozumiem, że Lewis był najszybszy na miękkiej oponie. To zaskakujące, ale wszystkie opony mają tutaj zbliżone tempo, więc jutro będzie ciekawie zobaczyć na co zdecydują się kierowcy. Pytacie mnie o krawężniki. Rano uszkodziłem część przedniego skrzydła na tarce, ale uważam ,że to dobrze, że są tam zainstalowane. To nasze zadanie, aby trzymać się od nich z daleka i trzymać się w granicach toru. Niektóre z nowoczesnych obiektów, gdzie nie ma ścian zaraz przy krawędzi toru wydają się nie mieć granic. Nie sądzę, że to jest zła alternatywa i przynajmniej ma jakiś wpływ na nas. Ciekawie będzie zobaczyć jakie strategie obiorą kierowcy na kwalifikacje."
Max Verstappen, P3, P5
"Dzisiaj było średnio. W drugim treningu uszkodziłem podłogę, a jazda przez większość sesji nie była idealna. Uważam, że do uszkodzenia doszło na skutek wibracji wywołanych wewnętrznymi tarkami, a nie tymi parówkami. Popsuło to czucie bolidu i mój dzień zakończył się mizernie. Musimy popracować przy ustawieniach, gdyż brakowało nam prędkości w zakrętach. Wiemy, że tracimy na prostych, to musimy nadrabiać to w zakrętach. Być może wiązało się to z brakiem odpowiedniego balansu. Przyjrzymy się danym, gdyż obecnie nie jestem zadowolony. Dodanie trzeciej strefy DRS powinno nam pomóc w dniu wyścigu. Jeżeli uda nam się doprowadzić auto to stanu jaki chcę, może być sporo zabawy. Gdy złapię czucie bolidu, opony zaczną pracować i wszytko stanie się łatwiejsze. Krawężniki są tutaj dość agresywne, ale tak było przez ostatnie kilka lat więc nie stanowi to zaskoczenia. Wszyscy mają tak samo i trzeba je omijać. Oczywiście mogą one uszkodzić przednie skrzydło, ale gdyby była zamiast nich ściana, to przywaliłbyś w nią. Musimy się trzymać od nich z daleka."
komentarze
1. Baksiuuu
@Kempa, wkradł sie blad. ?jutro będzie ciekawie zobaczyć na co zdecydują się jutro kierowcy? jako słowa Daniela
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz