komentarze
  • 1. nonam3k
    • 2016-01-28 11:12:02
    • *.216.217.178.ip4.netico.pl

    Opony powinny pozwolić jeździć na limicie przez co najmniej 50 okrążeń . Aby nie było akcji ze ktoś jedzie na jeden pit stop zrobić zapis w regulaminie ktory nakazuje zmiane opon na inny rodzaj mieszanki miedzy 20-40 okrążeniem . Skończą się szopki z oszczędzaniem opon.

  • 2. czuczo
    • 2016-01-28 13:34:52
    • *.tktelekom.pl

    A po co komplikować przepisy nowymi przepisami? Niech zniosą limity paliwa a opony same skończą się wcześniej, a jeśli kto chce jechać na jeden pit stop to niech jedzie. Taktyka i tak w tej chwili na wiele się zdaje. Co do oszczędzania opon podczas całego weekendu wyścigowego, to każdy zespół powinien mieć nowe komplety na kwalifikacje i na wyścig.

  • 3. dancavendish
    • 2016-01-28 23:11:39
    • *.bb.sky.com

    Z tego co sie orientuje to tak ma byc od tego sezonu ze beda miec osobne gomy na kwalifikacje i na wyscig, tylko nie pamietam czy to byla propozycja czy jednak to weszlo.

  • 4. dancavendish
    • 2016-01-28 23:39:26
    • *.bb.sky.com

    Sprawdzilem, pomieszalem troche, przepisy na 2016 sie zmienily ale nie beda miec osobnych opon na kwal i wyscig, opony z q3 musza oddac i maja wiecej opon do dyspozycji i sa do wyscigu prezentowane 3 mieszanki a kieerowca moze uzyc w q1 i q2 oraz wyscigu dwie z nich i obie w wyscigu plus w q3 moze wykozystac niezaleznie opone najmiekciejsza nawet jesli jej nie wybral i po q3 ja oddaje a wyscig zaczyna z opona z q2 na ktorej sie zakwalifikowal do q3

    chyba nic nie pomieszalem ;)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo