GP Malezji: Strategie doboru opon
Zespoły F1 od sezonu 2007 muszą użyć dwóch mieszanek opon podczas wyścigu. Poniżej zamieszcamy strategie zespołów podczs GP Malezji.Giancarlo Fisichella Średnia – Średnia – Twarda
Heikki Kovalainen Średnia – Średnia – Twarda
Ferrari Marlboro
Felipe Massa Średnia – Średnia – Twarda
Kimi Raikkonen Średnia – Średnia – Twarda
McLaren
Fernando Alonso Średnia – Średnia – Twarda
Lewis Hamilton Średnia – Średnia – Twarda
Honda
Jenson Button Twarda – Średnia – Średnia
Rubens Barrichello Średnia – Średnia – Twarda
BMW Sauber F1
Nick Heidfeld Średnia – Średnia – Twarda
Robert Kubica Średnia – Średnia – Twarda
Toyota
Ralf Schumacher Średnia – Średnia – Twarda
Jarno Trulli Twarda – Średnia – Średnia
Red Bull
David CoultTwarda Twarda – Średnia
Mark Webber Twarda – Twarda - Średnia
Williams
Nico Rosberg Średnia – Średnia – Twarda
Alex Wurz Średnia – Średnia – Twarda
Toro Rosso
Vitantonio Liuzzi Średnia – Średnia – Średnia - Twarda
Scott Speed Średnia – Średnia – Twarda
Spyker
Christijan Albers Średnia
Adrian Sutil Średnia
Super Aguri
Takuma Sato Średnia – Średnia – Twarda
Anthony Davidson Średnia – Średnia - Twarda
komentarze
1. Statek
Pragne zauważyc że najlepsze czasy okrozen Ferrari były 0.3 od Hamiltona i 0.2 gorsze od alonso na twardych oponach co pokazuje że Ferrari jest wciaz nr 1 gdyby ich nie blokowali na początku mogliby spokojnie wygrać
2. ouser5
najlepsza była średnia-średnia-twarda
tylko zespół Red Bull mieli w większości twarde
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz