ING rozpoczyna globalną kampanię brandingową
Dzisiaj Grupa ING ogłosiła globalną kampanię brandingową „na torze wyścigowym”, wspierającą sponsoring tytularny Zespołu ING Renault F1. ING będzie sponsorem 14 z 17 wyścigów Grand Prix, obejmując przy tym sponsoring tytularny ING Australian Grand Prix w Melbourne w dniach 16-18 marca.Przy globalnej, zróżnicowanej publiczności, liczącej ponad 850 milionów oraz obecności w 15 z 17 krajów goszczących Grand Prix, branding na torze wyścigowym da ING mocną podstawę do zwiększenia rozpoznawalności globalnej marki ING. Stosując określoną kampanię reklamową i marketingową, Grupa ING będzie również wspierała branding na torze wyścigowym jak i sponsoring Zespołu ING Renault F1.
Isabelle Conner, Dyrektor Programu ING Renault F1 dla ING: „Nasz program Formuły 1 jest inicjatywą globalnego sponsoringu, która pomoże nam zwiększyć postrzeganie ING jako światowej organizacji finansowej, lidera w bankowości, ubezpieczeniach i zarządzaniu aktywami. Dzięki połączeniu tytularnego sponsoringu Zespołu ING Renault F1 z globalną kampanią brandingową na większości torów wyścigowych wraz z dopasowaną globalną kampanią marketingową, zagwarantujemy, że marka ING dotrze do największej możliwej ilości klientów.”
komentarze
1. Fierro
Mogli by wesprzec budowe toru u nas w Polsce, plany juz sa od wielu lat!
2. Sebek
Gdyby im się to opłacało to by coś w tym kierunku robili.Chodzi mi o tor w Polsce.
3. maso
W 2010 roku ma być podobno 20 wyścigów w sezonie i ta tendencja ma się utrzymywać zatem w najbliższym dziesięcioleciu chyba się nie doczekamy Grand prix w Polsce :/
4. Kazik
A słyszałem,że jeszcze za komuny były plany budowy toru F1 pod Poznaniem.
5. Sebek
Tak czy inaczej jeżeli ten cały tor w Polsce miałby kiedykolwiek powstać , to będzie na to dłuugo poczekać.
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz