antos1967@o2.pl
Ostatnia aktywność
avatar
[email protected]

11.07.2010 20:35

0

Po wyścigu mogę zdecydowanie podtrzymać tezę, że PIETrek powinien dać sobie na wstrzymanie. Dlaczego jeszcze do MNIE nikt nie zadzwonił ze stajni?!

Przejdź do wpisu Buemi w Renault?

avatar
[email protected]

11.07.2010 20:23

0

Mówicie o pechu KUBy. ale czy to napewno pech? Jak startował BMW to też miał pecha, albo "niemcy" go dymali.Jest dobrym drajwerem, ale dajcie mu dobry bolid--wtedy zobaczymy ile jest wart. Tak czy inaczej_--_dupa!

avatar
[email protected]

11.07.2010 12:01

0

Dobra, dobra. Ważne żeby z KUBą jeżdził ktoś kto umie dogadać się z inżynierami. To ważne, żeby przekazywać na bieżąco sugestie o działaniu bolidu. PIETrek chyba myśli, że jak zapłacił, to jemu sie należy przekaz info. Dajcie szansę komuś innemu. Niech zadzwonią DO MNIE !!!!!!!

Przejdź do wpisu Buemi w Renault?

avatar
[email protected]

28.06.2010 22:32

0

jak wam sie nie podoba komentator, to polecam transmisje w rtl. tam jest spoko, do rzeczy i simpatico.oglądamy f1 od południa i naprawdę jest dużo fajniej i przyjemniej, niż u p.polsata zientary. POLECAM...

avatar
[email protected]

29.05.2010 10:09

0

f-1 to bardzo delikatny sport, nagradzający wysiłek CAŁEGO zespołu, dbającego o szczegóły. to jak widać gołym okiem jest bardzo ważne, ale i tak, przy tak wyrównanej stawce, szczęście odgrywa dość istotną rolę. wydaje mi się, że system f-duct bę dzie sprzyjał osiąganiu leprzych rezultatów, ale czy to się przełoży na wyścig? pamiętam jak dysponujące f - ductem McLareny i Mercedesy zdominowały treningi przed gp chin, ele potem już łatwo nie było. podzielam poglądy na temat skomplikowanych zagadnień aerodynamiki, trzymajmy kciuki za inżynierów renault i oczywiście za farta kubicy...

Przejdź do wpisu Kubica obawia się o F-duct

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu