2019-05-12 GP Hiszpanii - Wyścig 15:10
Poz.KierowcaZespółCzasPkt.
1 L.Hamilton Mercedes 1:35:50.443 26
2 V.Bottas Mercedes + 4.074 18
3 M.Verstappen Red Bull + 7.679 15
4 S.Vettel Ferrari + 9.167 12
5 C.Leclerc Ferrari + 13.361 10
6 P.Gasly Red Bull + 19.576 8
7 K.Magnussen Haas + 28.159 6
8 C.Sainz McLaren + 32.342 4
9 D.Kwiat Toro Rosso + 33.056 2
10 R.Grosjean Haas + 34.641 1
11 A.Albon Toro Rosso + 35.445
12 D.Ricciardo Renault + 36.758
13 N.Hulkenberg Renault + 39.241
14 K.Raikkonen Alfa Romeo + 41.803
15 S.Perez Racing Point + 46.877
16 A.Giovinazzi Alfa Romeo + 47.691
17 G.Russell Williams +1 okr.
18 R.Kubica Williams +1 okr.
19 L.Stroll Racing Point
20 L.Norris McLaren

komentarze
  • 28. Medicus
    • 2019-05-12 17:49:13
    • *.play-internet.pl

    Wszyscy grają w piłkę, a na końcu i tak wygrywają Niemcy ;)

    Zdecydowanie na plus komentatorzy, przynajmniej dla mnie.

    Widać w Haas'ie geny Ferrari, jechać po dublet w grupie B i pozwolić na walkę wewnątrz zespołową, która nic nie zmienia.. bezcenne.

    Paradoksalnie obecnie Kwiat znacznie bardziej pasowałby do RB i przy dyletanckiej postawie Ferrari byli by e stanie zagrozić Włochom.

  • 29. gulik3
    • 2019-05-12 17:55:48
    • *.dynamic.chello.pl

    @24 - jeny człowieku jakie Ty nie logiczne wypowiedzi wypisujesz to aż zastanawia ile klas podstawówki skończyłeś bo od szkoły średniej wymaga się tego logicznego myślenia. Narzekasz na dominację jednego teamu, aż F1 staje się nudna, a na koniec piszesz och żeby to MC cały czas wygrywał - jak to niby ma zmienić atrakcyjność widowiska???? Co jest winą, że Mercedes potrafili zrozumieć to co zbudowali - szacun dla ich inżynierów.

  • 30. Purrek
    • 2019-05-12 17:57:25
    • *.dynamic.mm.pl

    Arrivabene musi być wdzięczny, że go odwołali. Takiej żenady Ferrari dawno nie zaliczyło.

  • 31. weres
    • 2019-05-12 18:00:47
    • *.177.224.114.revdns.net.pulawy.pl

    Dlaczego seb nie oddal pozycji charlsowi?

  • 32. FanCypis3
    • 2019-05-12 18:06:05
    • *.ip.euro.net.pl

    @29 po pierwsze z szacunkiem do mnie, po drugie umiem myśleć logicznie tylko ty nie umiesz innych zrozumieć. Po trzecie szacun do Mercedesa że są tacy dobrzy a po czwarte fajnie było by gdyby ktoś inny wygrywał po za Mercedesem

  • 33. Amnes
    • 2019-05-12 18:06:45
    • *.play-internet.pl

    @31 bo włodarze F1 by się wstydzili, że w wyścigu było więcej oddawania pozycji niż wyprzedzeń. Mają limity wyznaczone. Tak jak na paliwo.

  • 34. FanHamilton
    • 2019-05-12 18:07:55
    • *.play-internet.pl

    Lepszy Dominacja niż W Sezonie 2014, tylko moja opina. Gratulacje Lewis 44 !

  • 35. MSC Power
    • 2019-05-12 18:09:31
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    @4 Dokładnie to samo pomyślałem pod koniec wyścigu.

  • 36. Raptor202
    • 2019-05-12 18:20:56
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Coś tu podejrzanie cicho jeśli chodzi o manewr, który doprowadził do wyjazdu samochodu bezpieczeństwa. Zapewne gdyby winę za kolizję ponosił Stroll, to niejeden hejterski komentarz by się tu pojawił.

  • 37. SENNAA5
    • 2019-05-12 18:21:52
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Ludzie nie wiem czemu wszyscy powtarzają za Borowczykiem, że Lewis odniósł 85 zwycięstwo? Przecież to nieprawda Hamilton odniósł w Hiszpanii swoje 76 zwycięstwo!!!!

  • 38. Amnes
    • 2019-05-12 18:29:51
    • *.play-internet.pl

    @37. Ja wierzę w co mówi Borowa a nie jakiś noname z internetu. 85!

  • 39. Karollo666
    • 2019-05-12 18:30:53
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Dobrze Villeneuve powiedział że Leclerc powinien jeszcze ten sezon spędzić w Sauberze. On jest po prostu za słaby na Ferrari w tym momencie!

  • 40. MattiM
    • 2019-05-12 18:47:48
    • *.67.83.154

    @38
    A jednak ten noname z internetu ma rację. Dobry musiał by być ten Hamilton, skoro w Chinach wygrał po raz 75, a dwa wyścigi później miał by już mieć 85 zwycięstw.

  • 41. Airjersey
    • 2019-05-12 18:48:04
    • *.satfilm.com.pl

    Lewis pokazał Valttieremu, że 1vs1 Fin jest bez szans. Chociaż szacun, za odpuszczenie zaraz po starcie. Zanosiło się na powtórkę z Singapuru '17.
    Piąty dublet z rzędu... skromna dominacja.
    Ferrari, jak co wyścig, pompowanie balonika. Jak nie mistrzowie FP, to przechwałki jakich to oni udoskonaleń narobili a ostatecznie nawet nie byli blisko Merca. Ba, objechał i Max. Szkoda, że Pierre nie może się odnaleźć w tym bolidzie. Niby Top 6 ale wyraźnie odstaje od reszty czołówki.

    Za 2 tyg. Monaco więc spodziewam się końca passy Mercedesa. Tor wybitnie im nie leży.

  • 42. Airjersey
    • 2019-05-12 18:49:29
    • *.satfilm.com.pl

    A i zapomniałem o jednym. Po restarcie, w jakieś 2 okrążenia, Lewis wyrobił 4 sek. przewagi. Niech to będzie zobrazowaniem, jak daleko Bottas i reszta stawki za nim jest

  • 43. Arjbest
    • 2019-05-12 19:42:17
    • *.dynamic.chello.pl

    Kolejny tryumf Mercedesa, brawa dla nich. Trzeba chylić czoło przed taką dominacją.
    Ferrari przez swoje niezdecydowanie zawaliło kompletnie sezon, choć to dopiero jego początek.
    Cieszy niezła forma RBR i Hondy.
    Niestety, z punktu widzenia zwykłego kibica to będzie nudny sezon. Kolejne zwycięstwa Mercedesa wydają się być pewne, rywalizacja między Hamiltonem a Bottasem w żaden sposób nie wydaje się ekscytująca.

  • 44. seybr
    • 2019-05-12 19:53:40
    • *.btk.net.pl

    Hamilton, ładny start, dobrze jechał. Wyścig nudny, patrzę z punktu kibica, bo Jest Mercedes, mała przerwa potem Ferrari i Red Bull, dalej duża przerwa i cala reszta. Pomijam wozidła Kubicy i Russela. Miałem lekką drzemkę podczas wyścigu, który mnie nużył. Plus zmiana komentarza. Mi taki skład odpowiada, chociaż w studiu zrobił bym małą zmianę. Ona nie nadaje się na prowadzącego, chociaż lepsza jest od pana tableta zwany Zientarski.

  • 45. josef
    • 2019-05-12 20:41:28
    • *.mtm-info.pl

    @44 Zgadzam się .Ona nie nadaje się na prowadzącego. Borówa nawet tak bardzo nie irytował ,ale ma jeszcze szanse .To dopiero jego pierwszy wyścig w tym sezonie. Dał tylko plamę z ilością zwycięstw Lewisa.
    Bottas był wku...y po wyścigu ,gdy mówił o sprzęgle. Czyżby coś kombinowali? Podobno sprzęgło można zdalnie ustawiać. Wiem ,że to teoria spiskowa, ale już nic mnie nie źdźiwi. Za długo żyję na tym świecie.
    Ferrari zachowuje się jakby to był ich pierwszy sezon w F 1. Co utwierdza mnie w przekonaniu ,że Vettel ma odpowiednie zapisy w kontrakcie...Tym razem dali Leclercowi twarde, żeby Paluszek mógł go wyprzedzić.
    Jak tak dalej pójdzie Red Bull ich wyprzedzi w trakcie sezonu. i dobrze.

  • 46. Vendeur
    • 2019-05-12 20:42:27
    • *.dynamic.chello.pl

    Ostatnio tu jakiś "geniusz intelektu" pisał, że decydenci tak dużego przedsiębiorstwa (w tym przypadku zespołu) na pewno są są mądrzejsi od nas, szarych forumowiczów, i z pewnością ich decyzje są słuszne w każdym momencie.

    Z pewnością dziś zarówno czekanie na przepuszczenie Leclerca, a potem jeszcze bardziej debilne czekanie na przepuszczenie Vettela, który był o wiele szybszy, były doskonałymi argumentami na poparcie powyższej tezy...

  • 47. TomPo
    • 2019-05-12 20:51:34
    • *.dynamic.chello.pl

    @46
    o tym samym pomyslalem :)
    Wiec moze rzeczywiscie Ci "decydenci" intelektualni inaczej, powinni czasem zajrzec na te forum, by sie czegos nauczyc.
    Nie bylo wyscigu w tym sezonie zeby nie zrobili jakis baboli. W ostatnim zrobili chyba ze 3 a w dzisiejszym dwa.
    Majac takiego sprawnego inaczej przeciwnika, to ta rywalizacja nie moze wygladac inaczej.
    Najpierw wstrzymywali szybszego Lec bo Vet mial splaszczona opone, pozniej wstrzymywali Vet, ktory jechal na szybszej mieszance niz Lec.
    Po prostu geniusze intelektu w akcji. Ktos sie jeszcze dziwi ze od 11 lat sa z zerem?
    Owszem, tempa na Merca nie mieli, ale przegrywanie z RBR to juz zasluga ich geniuszu.

  • 48. obiektywny2019
    • 2019-05-12 21:02:18
    • *.static.chello.pl

    @ 45

    Dali mu twarde żeby wyprzedził Verstapena ale Leclerc nie miał tempa, jak sam przyznał w wywiadzie...ale jak zwykle nienawiść do Palucha przysłania Ci logiczne myślenie.

  • 49. Krys007
    • 2019-05-12 21:17:03
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @47 Czy ja wiem, czy to tylko dzięki głupocie Ferrari RBR ich przegonił? Max jest innym kierowcą, dojrzalszym i rozsądniejszym ich bolid ma niezłe tempo...gdyby było tak jak mówisz, to czemu Vettel po SC nie dorwał Maxa?


    PS. Ciekawe czy RBR ma szansę wygrać w Monako? Zawsze byli tam mocni ale Merc w tym sezonie to kosmos

  • 50. TomPo
    • 2019-05-12 22:04:27
    • *.dynamic.chello.pl

    @49
    bo na tym torze wyprzedzanie nie jest latwe.
    Gdyby po raz kolejny nie popisali sie zenujacym brakiem myslenia, to na SC byliby obydwoje przed Maxem i tak dojechaliby pewnie do mety.

  • 51. MairJ23
    • 2019-05-12 23:28:07
    • *.phlapa.fios.verizon.net

    Usunięty

  • 52. Fanvettel
    • 2019-05-12 23:55:08
    • *.230.122.177

    No niestety Ferrari po raz kolejny zamiast walczyć z mercedesem walczy z red bullem i przegrywa podium :(

  • 53. FanHamilton
    • 2019-05-13 00:12:20
    • *.play-internet.pl

    @52.
    Niestety Bo to jest Sezon, jakby 2016.
    Hamilton vs Bottas.

  • 54. Jacko
    • 2019-05-13 02:27:13
    • *.dynamic.chello.pl

    @46. Vendeur
    Tylko że ci decydenci są też pod presją wizerunku i PR. Kiedy Ferrari stosowało team orders, kazało od razu przepuszczać itp. to wylewała się na nich olbrzymia fala krytyki i hejtu, więc zapewne z tego powodu teraz są ostrożni i długo się zastanawiają jak to rozegrać. Choć jak widać niepotrzebnie, bo tak czy tak fala hejtu płynie...

  • 55. TomPo
    • 2019-05-13 10:42:42
    • *.dynamic.chello.pl

    @54
    nie przypominam sobie by kiedykolwiek jakis zespol spotkal sie z fala hejtu, bo zastosowano TO, gdy zawodnik bedacy na innej strategii, majacy szybsza mieszanke, zostal przepuszczony.
    To jest normalne zagranie, ktore robia wszyscy, bo o to w takiej strategii chodzi.
    No ale Ferrari to nie wszyscy, Ferrari to Ferrari :)
    Spowalnianie Lec na rzecz wolniejszego Seby (ze splaszczona opona) bylo glupie.
    Trzymanie Vet na szybszej mieszance, za wolniej jadacym Lec na twardej - bylo mega glupie.
    Jednym slowiem, natracili na tych "genialnych" decyzjach tyle, ze znalezli sie za Maxem.

    Reasumujac. Ferrari przegrywa z Mercem technologicznie, a z RBR przegrywaja przez swoja glupote.
    Nastepne jest Monaco, i tutaj nic im nie pomoze. Pytanie czy Gasly bedzie zaraz za Maxem, czy jednak wcisna sie tam Merce. A Ferrari... z tym bolidem w wolnych sekcjach torow i z ta strategia... miejsca 5,6 i to w najlepszym ukladzie.

  • 56. SENNAA5
    • 2019-05-13 10:49:45
    • *.umt.tarnow.pl

    Wracając do liczby zwycięstw Hamiltona widać, że Pan Borowczyk wyszedł z formy i delikatnie mówiąc nie jest na bieżąco ze światem formuły. Jeśli się biorę za komentowanie jakiegoś wydarzenia sportowego to pasowało by mieć przed sobą aktualne statystyki. Lewis Hamilton ma na koncie 76 zwycięstw i 84 pole positions oczywiście wnioskuje, że wczorajsze zwycięstwo Pan Borowczyk dołożył do statystyki pole positions i wyszło mu 85 zwycięstw pomyłka a może złe statystyki dziwię się że Mikołaj Sokół na wizji nie skorygował tego ale to nie pierwsza i zapewne nie ostatnia wpadka Pana Andrzeja

  • 57. StaryCap
    • 2019-05-13 15:05:19
    • *.multimetro.pl

    Ależ były emocje, jak zwykle na tym torze. Powinni go już dawno usunąć z kalendarza.

  • 58. XandiOfficial
    • 2019-05-13 17:47:20
    • *.play-internet.pl

    @57

    Poczekaj sobie na Vietnam czy Zandvoort. Nie wiem co ludzie widzą w dobrej oprawie wyścigu i klimacie.
    W latach 90 to tamte fajne bolidy mogły się wpychać w takich zakrętach. W obecnej F1 pożądane są mocne do hamowania z nawrotem po długiej prostej z DRS. Jakby reszta toru nie potrzebna i nie rozumiem tego od dawna.

    Zawsze śmieszyło mnie to zwłaszcza w tej formule od lat 2006, że jest tor Formuły 1 i komentator mówi, że na danym torze jest mało miejsc do wyprzedzania. Barcelona to spoko tor bo do testów pasuje idealnie. Długa prosta, szybkie i wolne zakręty. Lekkie i mocne do hamowania do zakrętów. Czasem z górki a czasem po górę.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2019 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo