komentarze
  • 1. hubos21
    • 2022-04-10 12:00:36
    • *.8.182.156

    Przed wyścigiem coś tam grzebali w bolidach więc musieli już coś wcześniej wiedzieć

  • 2. Krukkk
    • 2022-04-10 12:20:20
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    Jednym slowem: DRAMAT.

  • 3. Denieru
    • 2022-04-10 12:34:22
    • *.

    @1
    Grzebali w przedniej części auta Verstappena gdzie zgodnie z informacjami przekazanymi przez Sama Collinsa znajduje się elektronika odpowiedzialna za chłodzenie auta (ewentualnie chłodzenie elektroniki znajdującej się w aucie) czyli na 95% masz rację.

  • 4. BigBen
    • 2022-04-10 12:46:02
    • *.centertel.pl

    @2Krukkk
    A tam od razu dramat... zwykła karma

  • 5. Krukkk
    • 2022-04-10 13:02:03
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @4. Zgadza sie, ze karma-dla trolli, przynajmniej z glodu nie zdechna.

  • 6. BigBen
    • 2022-04-10 13:26:39
    • *.centertel.pl

    #5
    Dokładnie, też tak myślę,masz 100% racji,

  • 7. Fan Russell
    • 2022-04-10 13:44:22
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    45 Wyścigu może być

  • 8. Faustus
    • 2022-04-10 14:30:38
    • *.

    Czy takie grzebanie przy aucie tuż przed wyścigiem nie jest zabronione? A co z zasadą parc ferme? Coś chyba przekombinowali z ulepszeniami. A to się lubi mścić w najbardziej nieodpowiednich momentach. Poza tym nie bardzo lubią się z oponami... Hamilton w tegorocznym wozidle zaczął doganiać Pereza przed jego zjazdem do alei...

  • 9. Denieru
    • 2022-04-10 15:10:42
    • *.

    @8
    Poważnie uważasz że Redbull złamałby zasady Parc Ferme na prostej startowej ? na której w danym momencie było tuzin sędziów, wszyscy kierowcy razem z setkami mechaników, inżynierów i szefów zespołów oczywiście nie zapominając o kilkunastu tysiącach osób na trybunach ? Ja oczywiście rozumiem że od końca 2021 roku krąży plotka jakoby RB miało specjalne przywileje u sędziów ale to już chyba przesada.

  • 10. grenszuc
    • 2022-04-10 15:17:49
    • *.22.192.235.ipv4.supernova.orange.pl

    @ 9. Denieru

    Dokładnie też tak myślę, przesada to było wywołać na sędzim głównym MM taka presję, żeby ten nie ogłosił czerwonej flagi, pozwolił na wcześniejszy zjazd SC i jeszcze zezwolił oddublować się tylko tym, którzy mogliby przeszkadzać RBR AM TEAM OREO czy tam oracle, więc taka drobnostka jaką jest złamanie zasad PF to błahostka.

  • 11. Faustus
    • 2022-04-10 15:18:06
    • *.

    @9
    Zadaję pytanie, bo nie jest to takie oczywiste. Może regulamin ma na to jakieś wytłumaczenie? Nie wiem. Kto pyta nie błądzi.

  • 12. Glorafindel
    • 2022-04-10 15:19:45
    • Blokada
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    9. Denieru
    Pytanie dokładnie do czego tyczy się sama zasada PF.
    Nie wolno wymieniać elementów czy w ogóle ich dotykać i przy nich majstrować.
    W zeszłym sezonie złamaniem zasady było zwykle dotknięcie tylnego skrzydła, a tu mechanicy sobie zdemontowali całkowicie przednie skrzydło i coś grzebali. Za chwilę to będzie kolejna zasada którą będzie trzeba "doprecyzować".

  • 13. Lupus7
    • 2022-04-10 18:07:38
    • *.dynamic.chello.pl

    @8.

    Wystarczy poszukać zamiast snuć teorie spiskowe. Dopuszczalne są ściśle określone prace podczas parku zamkniętego. Np. Naprawa awarii układu chłodzenia, układu hamulcowego itp. Cała lista na FIA.

  • 14. Faustus
    • 2022-04-10 18:20:09
    • *.

    @13
    A komu chciałoby się to czytać :-) Nie wystarczy zapytać - wszak na tym portalu sami znawcy...
    A co do snucia teorii spiskowych - uderz w stół, a nożyce... Nie kończę, bo to znane przysłowie. Wstyd nie znać :-)

  • 15. Lupus7
    • 2022-04-10 18:36:07
    • *.dynamic.chello.pl

    @14 Znam. Znam też to "Głupich nie sieją..."

  • 16. Faustus
    • 2022-04-10 18:43:11
    • *.

    @15
    Jeśli przepiłeś tym do mnie, to trafiłeś jak kulą w płot. Chyba, że oddałeś swój stan umysłu. Jeśli nie, to zwracam honor.

  • 17. Denieru
    • 2022-04-10 18:50:44
    • *.

    @10
    Oho kolejny miłośnik wielkiej teorii spiskowej zgodnie z którą F1 i RBR zawarły tajemny układ zgodnie z którą Massi "załatwił" Verstappenowi tytuł mistrzowski ? a to że dwa śledztwa przeprowadzone w tej sprawie nigdy nie dotarły do choćby śladowych poszlak w tej kwestii to co ? kolejny układzik między siłami zła które obdarły biednego Hamiltona z należnego mu tytułu ? ale jak to dobrze że jesteście wy wielcy znawcy z portalu Dziel Pasję stojący na straży uczciwości i sprawiedliwości i wykryliście ten spisek, jeszcze musicie przestać zachowywać się jak odklejeni od rzeczywistości wariaci i może ktoś wysłucha waszej historii.

    @11
    Pytasz również o to czy woda jest mokra a sól słona ? pytam ponieważ twoje wcześniejsze pytanie jest równie sensowne, jeszcze gdyby RBR krył się z tym co robi przy aucie Verstappena to ok można zacząć zadawać pytania ale oni rozłożyli się na środku prostej startowej na 5 min przed startem wyścigu przed tysiącami ludzi i zaczęli naprawiać/sprawdzać auto a ty myślałeś że co ? stwierdzili a teraz w ramach rozrywki złamiemy zasady dotyczące parku zamkniętego na oczach absolutnie każdej osoby ? no wybacz że nie potraktowałem cię poważnie.

  • 18. Faustus
    • 2022-04-10 18:56:26
    • *.

    @17
    To tak, jak ja Ciebie (a może z "szacunku" do dyskutanta powinienem napisać zaimek małą literą?)
    Nie jestem Alfą i Omegą "mądralo".

  • 19. Faustus
    • 2022-04-10 19:36:54
    • *.

    I mam czelność się do tego przyznać :-) Człowiek uczy się przez całe życie. Kto sądzi inaczej, ten kiep...

  • 20. Denieru
    • 2022-04-10 19:51:25
    • *.

    @18
    Do takiej wiedzy nie trzeba być alfą czy też omegą ? o.O zdałeś jedno z najgłupszych pytań jakie przewijały się po tym portalu i oczekujesz poważnego traktowania a teraz jeszcze udajesz obrażonego ? nie dyskutujemy w tym momencie o fizyce kwantowej, nawet bez wiedzy jakie reguły obowiązują podczas parku zamkniętego powinieneś wiedzieć że nawet gdyby jakiś zespół chciał złamać w/w zasady nie robiłby tego na oczach absolutnie każdej osoby przed którą takie działanie powinni ukryć, to tak jakbyś postanowił okraść bank ale przedtem skierował się do najbliższego komisariatu policji i oznajmił swoje plany znajdującym się tam policjantom, żeby było zabawniej otrzymałeś odpowiedź na swoje pytanie podczas GP gdzie każdy zespół miał 110 minut na zgłoszenie swoich wątpliwości do panelu sędziowskiego w tej kwestii a skoro nikt tego nie zrobił to znaczy że ?

  • 21. Jacko
    • 2022-04-10 20:25:03
    • *.

    @20. Denieru
    Więc wyłóż nam dokładnie te przepisy o PF. Też chętnie się dowiem, co wolno na polach startowych, a czego nie.

  • 22. Denieru
    • 2022-04-10 20:33:38
    • *.

    @21
    Jest taki fajny portal który rymuje się z Motor Sport com - dopisz do tego Parc Ferme a może znajdziesz to czego szukasz, choć po co do tej sytuacji wam całe objaśnienie tychże zasad to już mnie przerasta skoro wystarczy użyć mózgu i pomyśleć logicznie.

  • 23. Faustus
    • 2022-04-10 20:43:14
    • *.

    @20 Denieru:
    Wystarczyłoby jedno zdanie. Reszta to niepotrzebne wodolejstwo... I pokazywanie swojej pseudo "wyższości"? A podobno "mowa jest srebrem, a milczenie złotem".

  • 24. Jacko
    • 2022-04-10 20:57:37
    • *.

    @22. Denieru
    Zachowujesz się dokładnie tak samo, jak kiedyś pewien minister Zero, który stwierdził, że "najlepszym dowodem na winę opozycji jest fakt, że nie znaleziono żadnych dowodów"...

  • 25. Denieru
    • 2022-04-10 20:57:55
    • *.

    @23
    Jedno zdanie hmm ? no dobrze skoro przeczytanie kilku zdań to również zadanie ponad twoje możliwości to postaram ci się to streścić ekhem: RBR nie złamał zasad parc ferme ponieważ okoliczności w jakich rzekomo dokonali złamania w/w zasad są absurdalne (miejsce w którym rzekomo działali nielegalnie a także obecność sędziów oraz innych zespołów które w 10 sekund zauważyłyby że coś jest nie tak).

  • 26. Faustus
    • 2022-04-11 07:58:23
    • *.208.93.162

    @25
    Dalej masz problem ze skleceniem pojedynczego, nie wielokrotnie złożonego zdania. A takie by w zupełności wystarczyło,
    Ponadto elementarny szacunek (jeśli wiesz co to w ogóle jest) wymaga, aby zaimki osobowe i dzierżawcze pisać wielką literą.
    Wodolejstwo prima sort, tylko po co?
    Nie każdy jest fanatykiem i potrzebuje znać pierdyliard zapisów regulaminowych...

  • 27. Denieru
    • 2022-04-11 09:25:59
    • *.117.99.7

    @26
    Problem w tym iż w tym przypadku nie potrzebujesz szczegółowej znajomości regulaminu Parc Ferme żeby dojść do tych samych wniosków co ja, sam fakt że wiesz o tym iż taki regulamin istnieje w zupełności wystarcza bo skoro jest regulamin który trzeba przestrzegać to znaczy że są i kary za nieprzestrzeganie w/w regulaminu a skoro podczas wyścigu nikt nie zgłosił zastrzeżeń do działań zespołu RBR to dowód na to że żaden z pkt regulaminu nie został złamany, ewentualnie jak jesteś nadmiernie dociekliwy wejdź sobie na stronę FIA podsekcja F1 tam masz wszystkie oficjalne incydenty i dokumenty związane z danym GP.

    Wiem co to jest szacunek i możesz mi wierzyć że stosuję odpowiednie zaimki do osób które szanuję, mam nadzieję że dalsze wyjaśnienia nie są konieczne i nie będziesz mi wytykał tego "błędu" w przyszłości.

  • 28. Faustus
    • 2022-04-11 11:35:09
    • *.208.93.162

    Czyli szacunek tylko dla wybrańców... Rozumiem aż nadto. Kto się nie zgadza z jedynie słuszną racją, powątpiewa w prawdy objawione, ten na niego nie zasługuje... Ironizuję, bo ręce mi opadają po Twojej argumentacji (nie myl z wyjaśnieniem zasad PF).
    Przyzwoitość nakazywałaby użyć magicznego słowa po Twoich tekstach (podobno obraziłem się - ciekawe, w którym momencie :-D, znasz lepiej ode mnie moje możliwości, itp. stek bzdur).
    Konkluzja: dalej nie masz pojęcia o szacunku dla ludzi o innych poglądach niż Twoje.

  • 29. Jacko
    • 2022-04-11 12:13:33
    • *.

    @27. Denieru
    Coraz śmieszniejsza jest Twoja argumentacja. Wg Ciebie całkowitym dowodem niewinności nie są poszczególne zapisy regulaminowe, ale to, że sędziowie byli w pobliżu.

    Analogicznie:
    Masi nie mógł złamać regulaminów i procedur FIA, ani nawet popełnić "ludzkiego błędu", bo przecież obserwowały to setki milionów widzów na całym świecie. I to jest najlepszy dowód jego całkowitej niewinności.

    ROTFL

  • 30. Denieru
    • 2022-04-11 13:24:47
    • *.117.99.7

    @28
    Na ten moment możesz czuć się zaszczycony ponieważ jesteś pierwszą osobą niegodną mojego jakże cennego szacunku, skoro tak cię to boli to przykro mi a tymczasem w ramach naszego wspólnego dobra żegnam cię na liście ignorowanych.

    @29
    Ale Masi stracił swoje stanowisko niby za całokształt swojej działalności ale każdy wiedział że głównym powodem był sposób w jaki wznowił ostatni wyścig w 2021 roku i z tą częścią w pełni się zgadzam ponieważ nie ulega wątpliwości fakt iż popełnił błąd wykorzystując niejasności w regulaminach, to z czym się nie zgadzam to teoria zgodnie z którą to RBR stał za całą tą aferą a nie zgadzam się ponieważ patrząc na całokształt pracy panelu sędziowskiego z Masim na czele ciężko mi uwierzyć by zaplanowali całą tę sytuację, był to raczej kolejny przykład ich nieudolności.

  • 31. Faustus
    • 2022-04-11 14:46:50
    • *.208.93.162

    @30
    Powiem krótko i oszczędnie: żegnam m****e. Mimo, iż brzydzę się używaniem takich określeń, to łagodniej się nie dało, a nie lubię bluzgać. Jednocześnie bardzo przepraszam m*****w za porównanie ich do tego indywiduum. Żebyś zaczął mówić o szacunku, to zacznij najpierw szanować sam siebie, bo za grosz tego szacunku nie masz. Zaś swój zaszczyt wsadź sobie w rzyć... Potrzebne tłumaczenie?
    Ja za to nie odmówię sobie poczytania Twoich przyszłych "tekstów" dla poprawienia humoru. Podejrzewam, że to jak szybko się tu pojawiłeś, to tym szybciej stąd znikniesz "sezonowy" pismaku.
    Przepraszam innych użytkowników tego portalu za to, że zniżając się do poziomu mojego adwersarza naraziłem ich na lekturę tej "dyskusji" porównywalnej do rzucania grochem o ścianę, jaką było wdawanie się w "polemikę" z m*****m - autorem postów nr 17, 20, 22, 25, 27 i 30.
    Pozdrawiam :-D


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo