WYNIKI Bahrajn [ 19 lutego 2014 ]
Poz.KierowcaZespółCzasOkr.
1 N.Hulkenberg Force India 1:36.880 78
2 F.Alonso Ferrari 1:37.879 64
3 L.Hamilton Mercedes 1:37.908 74
4 K.Magnussen McLaren 1:38.295 81
5 S.Vettel Red Bull 1:40.224 14
6 A.Sutil Sauber 1:40.443 82
7 R.Frijns Caterham 1:42.534 68
8 D.Kwiat Toro Rosso 1:44.346 5
9 R.Grosjean Lotus 1:44.832 8
10 F.Massa Williams -:--.--- 5
11 J.Bianchi Marussia -:--.--- 3
komentarze
  • 1. FERRARI19
    • 2014-02-19 15:48:44
    • *.30.56.202.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Byczki, nawet jeśli dostaną poprawione silniki, to i tak nie mają danych w zakresie jazdy po torze i zachowaniu bolidu przy dłuższej jeździe... :)

  • 2. nerwus
    • 2014-02-19 16:06:51
    • *.nplay.net.pl

    coś nie bardzo silniki reanult kręcą za wiele okrążeń, ale zobaczymy jaka będzie reszta dni testów

  • 3. Hawkwind
    • 2014-02-19 16:07:51
    • *.free.aero2.net.pl

    Lotus tak samo slodko jak Red Bul aż 8 okrazen , Renault naprawde sie wykazalo w tym roku

  • 4. Jakusa
    • 2014-02-19 16:14:30
    • *.adsl.inetia.pl

    Niesamowicie się ciesze ! :D Vettel w tym roku nie będzie dominował.

  • 5. Polak477
    • 2014-02-19 16:18:57
    • *.pppoe.covernet.pl

    A co więcej Renault ponoć (nie wiem czy to plotki, czy nie, bo gdzieś to mi się rzuciło w oczy) będzie zaczynało sezon z częściowo ograniczonym ERS, więc dosyć dotkliwe straty będą miały zespoły korzystające z tych jednostek. Dziwi mnie tylko podejście kierowców RBR do tego. Cały czas mówią, że "Nic się nie dzieje, bo jest jeszcze dużo czasu". Raczej ciężko mówić o tym, że "nic się nie dzieje" będąc 3 tygodnie przed wyścigiem z niczym. Zakładając nawet, że Newey przeprojektuje ten tył bolidu i zdąży na start to będą mieli całkowicie testowy bolid... Nie sądzę, żeby to wypaliło bez testów. Szczególnie wspominając pierwsze lata "panowania" RBR...

  • 6. Hawkwind
    • 2014-02-19 16:27:35
    • *.free.aero2.net.pl

    z drugiej strony po 14okrazeniach czas RB lepszy niz Saubera po 82

  • 7. belzebub
    • 2014-02-19 16:28:31
    • *.146.99.93.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Jedynie Caterham, jeśli chodzi o silniki Renault, jest tutaj wyjątkiem, bo jak na razie kręci najwięcej kółek, jeśli chodzi o tą grupę silnikową. O Lotusie ciężko na razie coś więcej powiedzieć, to dopiero w ogóle dla nich pierwszy dzień testów, ale RBR i Toro Rosso, mogą być nieco w tyle. Jeśli do końca testów w Bahrajnie nie rozwiążą wszystkich problemów, to pozostają tylko 3 tygodnie do pierwszego wyścigu, a to może być za mało czasu, by podgonić resztę.

  • 8. belzebub
    • 2014-02-19 16:29:47
    • *.146.99.93.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    6 Hawkwind I co z tego? Te testy to nie walka o czas, ale o niezawodność. Szybki bolid, ale zawodny jest do niczego.

  • 9. Hawkwind
    • 2014-02-19 16:49:50
    • *.free.aero2.net.pl

    8. Marussia miala w zeszlym sezonie az 2 awarie, no i coz osiagneli?

  • 10. tasm.dis
    • 2014-02-19 16:57:45
    • *.toya.net.pl

    Caterham jeździ ale jeździ nadal bardzo powoli. Możliwe jest że będzie on wolniejszy od bolidów GP2 na początku sezonu. Co pewnie brzmi kuriozalnie jeśli porównamy nakłady finansowe na zbudowanie bolidu.
    Ktoś ma jakieś informacje na temat dziwnej wypustki na tyle Lotusa ?

  • 11. fanAlonso=pziom
    • 2014-02-19 17:09:19
    • *.rzeszow.mm.pl

    9. 10 miejsce warte kupę kasy dla nich

  • 12. sliwa007
    • 2014-02-19 17:11:22
    • *.172.248.19

    Jest nadzieja, że trochę odpoczniemy od ciągłego oglądania palucha na głównej stronie...
    Jednak nawet w tej sytuacji nie można ich skreślać, bo sezon jest długi z licznymi (jak na standardy obecnej F1) testami a jak widać na przykładzie Caterhama silnik taki tragiczny nie jest tylko trzeba go odpowiednio chłodzić...
    Caterham dane zbiera i jestem bardziej niż pewien, że jeśli będą one przydatne dla Red Bulla i Lotusa to je otrzymają.

    5. Polak477 W McLarenie w jednym z poprzednich sezonów męczyli się przez wiele testowych dni aż w końcu przed samym wyścigiem znacząco przebudowali bolid i takim "nowym" bolidem, testowanym jedynie na treningach od razu włączyli się do walki...

  • 13. belzebub
    • 2014-02-19 17:12:39
    • *.146.99.93.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    9. No bez przesady nie porównujmy Marussii do reszty stawki, mówmy o poważnych zespołach.

  • 14. rokosowski
    • 2014-02-19 17:34:53
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @10 Prowizoryczne chłodzenie.

  • 15. Polak477
    • 2014-02-19 17:59:34
    • *.pppoe.covernet.pl

    12. sliwa007
    No niby tak, ale to raczej więcej szczęścia, bo w zeszłym sezonie tego nie byli w stanie wyprowadzić mimo deklarowanych zmian :).

  • 16. KowalAMG
    • 2014-02-19 18:43:02
    • *.ip.netia.com.pl

    MB na czele nie ważne które :)

  • 17. RoyalFlesh F1
    • 2014-02-19 18:59:57
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Lotus jest tez niesymetryczny tez z tyłu, ciekawe to wszystko.

  • 18. Dexterus
    • 2014-02-19 19:00:48
    • *.adsl.inetia.pl

    Ciężko ocenić jak to jest naprawdę z tymi silnikami Reni. Caterham radzi sobie niby o wiele lepiej, ale też chyba najbardziej wygląda jak silnik odrzutowy na kółkach (zmutowany wg fantazji BDSM). Trudno więc zgadnąć, na ile jego przeciętne czasy wynikają po prostu ze słabego projektu (w końcu to Caterham), a na ile właśnie z tych ogromnych nawiewów, które musi wozić po asfalcie. Znowu Lotus wystawił niemalże dziewiczy bolid, któż to wie zatem, w jakim stopniu ich problemy to wina silnika per se, a w jakim "pech nowicjusza".

    Tak czy owak, nie do końca wierzę w winę Reni. Okej, już wcześniej dowodzili, że mistrzami to oni nie są, ale nadal nie czuję się przekonany, by przeważającą część winy zwalić na dostawcę silnika.

  • 19. Xevatiz
    • 2014-02-19 19:35:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Chcialbym widziec Hulka na tym miejscu ale podczas wyscigow... Moze w koncu moje marzenie o wygranej FI ktore trwa od 2008 roku sie spelni ;-

  • 20. ds1976
    • 2014-02-19 20:56:50
    • Blokada
    • *.ksi-system.net

    Czas Hulkenberga rewelacyjny, ale czy tym należy się sugerować? Wystarczy, że Force India nalali niewiele paliwa w stosunku do konkurentów i najlepszy czas gotowy. Czekajmy na kwalifikacje i sam wyścig w Australii, tam najwięcej się wyjaśni kto jest faktycznie szybki a kto kuleje. Swoją drogą polecam bardzo fajny fan page o wyścigachz częstymi aktualizacjami: www.facebook. com/ racespl (trzeba usunąć obydwie spacje).

  • 21. Hawkwind
    • 2014-02-19 21:45:50
    • *.free.aero2.net.pl

    Rekord okrążenia 1:29.527 Mark Webber, Williams, 2005 (wersja 5,412 km)
    1:53.883 Sebastian Vettel, Red Bull, 2010) (wersja 6,229 km)

  • 22. Hawkwind
    • 2014-02-19 21:53:28
    • *.154.185.18

    sorry wikipedia ssie pale, Sakhir
    Race Date: 21 Apr 2013
    Circuit Name: Bahrain International Circuit
    First Grand Prix: 2004
    Number of Laps: 57
    Circuit Length: 5.412 km
    Race Distance: 308.238 km
    Lap Record: 1:31.447 - P De la Rosa (2005)

  • 23. GTR
    • 2014-02-19 23:46:42
    • *.dynamic.chello.pl

    Muszę powiedzieć, że Red Bull powinien wysłać Newey'a jako przedstawiciela, żeby zbojkotował niezawodność jednostek Renault. Może wymiana silników po 1 GP? Kto wie? :) :)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo