
Audi podpisało współpracę ze Sky Sports F1
Koncern Audi podpisał trzyletnią umowę sponsoringową z telewizją Sky Sports F1. Współpraca zakłada pełny branding programowy począwszy od transmisji z sesji treningowych, poprzez kwalifikacje i wyścigi, a także filmy dokumentalne i analizy dostępne u nadawcy.Partnerstwo rozpoczyna się ze skutkiem natychmiastowym już od pierwszej w historii wspólnej prezentacji ekip F1, którą na swoje 75-lecie realizuje sama Formuła 1.
Dla Sky Sports miniony sezon był rekordowy pod względem oglądalności F1, a Grand Prix Wielkiej Brytanii osiągnęło najwyższą w całej swojej historii oglądalność. To samo dotyczyło innych kanałów przekazu treści, jak YouTube, strony internetowe czy aplikacje Sky Sports.
Firma Audi z kolei szykuje się do wejścia w świat Formuły 1. Od sezonu 2026 będzie stanowić fabryczne zaplecze dla ekipy Saubera, którą niedawno w pełni przejęła.
"Innowacyjna technologia zawsze była znakiem rozpoznawczym Audi, szczególnie widocznym w naszej gamie samochodów sportowych. Jesteśmy podekscytowani rozpoczęciem współpracy ze Sky Sports Formula 1 - to idealna platforma, aby celebrować Vorsprung durch Technik" mówił Tony Moore, szef marketingu Audi w Wielkiej Brytanii.
Karin Seymour, dyrektor ds. klientów i marketingu w Sky Media, dodawała: "Nasza współpraca z Audi ma naprawdę wielowymiarowy charakter. F1 stała się jednym z najszybciej rozwijających się sportów, z coraz bardziej zróżnicowaną i zaangażowaną bazą fanów, co napędza rekordową oglądalność telewizyjną i aktywność online. Jako partnerzy Sky Sports F1 pomagamy Audi nawiązać kontakt z tą nową falą fanów i być w centrum dyskusji."
komentarze
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz