2024-06-30 GP Austrii - Wyścig 15:00
Poz.KierowcaZespółCzasPkt.
1 G.Russell Mercedes 1:24:22.798 25
2 O.Piastri McLaren +1.906 18
3 C.Sainz Ferrari +4.533 15
4 L.Hamilton Mercedes +23.142 12
5 M.Verstappen Red Bull +37.253 10
6 N.Hulkenberg Haas +54.088 8
7 S.Perez Red Bull +54.672 6
8 K.Magnussen Haas +1:00.355 4
9 D.Ricciardo Visa RB +1:01.169 2
10 P.Gasly Alpine +1:01.766 1
11 C.Leclerc Ferrari +1:07.056
12 E.Ocon Alpine +1:08.325
13 L.Stroll Aston Martin +1 okr.
14 Y.Tsunoda Visa RB +1 okr.
15 A.Albon Williams +1 okr.
16 V.Bottas Stake Sauber +1 okr.
17 G.Zhou Stake Sauber +1 okr.
18 F.Alonso Aston Martin +1 okr.
19 L.Sargeant Williams +2 okr.
20 L.Norris McLaren DNF

komentarze
  • 25. Danielson92
    • 2024-06-30 17:29:06
    • *.147.12.27.mobile.internet.t-mobile.pl

    @24 Hejterzy Maxa to pestka przy hejterach Hamiltona. Ci to dopiero każdy drobiazg piętnują. Nie uważasz?

  • 26. TZ4Z
    • 2024-06-30 17:30:12
    • *.

    @23 np: w sprincie w Austri walczył w koło w koło o 1 miejsce

  • 27. TZ4Z
    • 2024-06-30 17:31:06
    • *.

    @25 nie, zarówno hejterzy Hamiltona jak i Maxa każdy drobiazg piętnują, sa siebie warci

  • 28. LZ1971
    • 2024-06-30 17:33:29
    • *.play-internet.pl

    Pięknie Max! Wina Norrisa ewidentna, raz się nadział to jeszcze poprawił drugi raz. Był z tyłu analogia z Alonso. Potem jeszcze debil chciał wyprzedzić jadąc po trawie. Szkoda, że go nie obróciło, byłby SC i Max miałby szansę zdobyć jeszcze lepszą pozycję. Trzeba brytoli tępić bo uważają ten sport za swój i domagają się lepszego traktowania.

  • 29. Danielson92
    • 2024-06-30 17:36:32
    • *.117.127.49

    @28 No oczywiście, że tak. Verstappen może każdego bezkarnie wywozić, wypychać poza tor i włos mu z głowy nie może spaść, bo to Max( Brazylia 2021). Ale co się dziwić. On i jego kibice są nauczeni tego od początku kariery Holendra.

  • 30. Manik999
    • 2024-06-30 17:37:13
    • *.gigainternet.pl

    @Danielson92 - nie poważam ani jednych, ani drugich. Tzw. Verstappeniarze i Hamiltoniarze to ten sam ściek, który trzeba spuścić w otchłań zapomnienia. Oczywiście oddzielam fanów danego kierowcy od fanatyków. Tych drugich nie trawię. Szkoda, że fora żyją z takich userów, bo zwyczajnie powinno się z automatu banować każdego tego typu jegomościa. Pozdrawiam. :)

  • 31. Believer
    • 2024-06-30 17:39:58
    • *.

    @26
    Dobrze, ale to jednak sprint. Tam jednak kierowcy bardziej kalkulują ryzyko, bo w sprincie można dużo więcej stracić niż zyskać. Zwłaszcza, że kilka godzin po sprincie są kwalifikacje do wyścigu głównego. Myślę, że nikt nie będzie ryzykował ewentualnego rozbicia bolidu i wykluczeniem się z kwalifikacji dla jednego dodatkowego punktu.

  • 32. kiwiknick
    • 2024-06-30 17:41:08
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    Teraz Noris wie, że jak chce wyprzedzić Maxa to
    jego bolid musi być przynajmniej o dwie sekundy szybszy na okrążeniu.
    ;)

  • 33. LZ1971
    • 2024-06-30 17:47:22
    • *.play-internet.pl

    @29 Oczywiście, ten z tyłu zawsze winny. Szkoda, że nie było tam betonowej bandy. Ciekawe czy Lando też zdecydował by się na zewnętrzną.

  • 34. gen_jaruzelski
    • 2024-06-30 18:17:39
    • *.217.218.238

    Verstappen jest ostry, wszyscy o tym wiedzą i dlatego trudno nie zgodzić się z przedmówcą, że Lando troszkę zabierał się do jego wyprzedzenia jakby wyprzedzał marudera czy innego Bottasa!
    Mógł sobie to wiele lepiej przygotować, mógł trochę pomyśleć w której strefie DRS, mógł trochę pomyśleć jak i wtedy moim zdaniem nie dałby szans Verstappenowi na kontre. Potwierdził to nawet w komentarzu po sprincie.
    Pit stop wybił Maxa z rytmu.
    Co do zachowanie Verstappena przy obronie - pewnie racja, że przekraczał przepisy, ale to już powinni ocenić sędziowie bardzo obiektywnie.

  • 35. alfaholik166
    • 2024-06-30 18:31:18
    • *.gdansk.vectranet.pl

    Od momentu kiedy Lando Norris zaczął się zbliżać do Verstappena to finał był już łatwy do przewidzenia, zwłaszcza jeśli zorientowany w realiach formuły 1 kibic odpowie sobie na pytanie jak w RBR mogła wyglądać odprawa przed wyścigiem, a wyglądała zapewne tak:
    Helmut Marko: To dla nas najważniejszy wyścig. To oznacza, że nikt poza nami nie ma prawa go wygrać!
    Max Verstappen: Tak jest! Osobiście tego dopilnuje!

    Trzeba uczciwie przyznać, że rzeczywiście próbował...

  • 36. TZ4Z
    • 2024-06-30 18:38:03
    • *.

    @5 ale juz sie skończyła ta "nudna" dominacja Redbulla, Mclaren znowu szybszy od Redbulla, od Miami juz szybszy (nie licząc Monako i kwalifikacji do Austrii)

  • 37. TZ4Z
    • 2024-06-30 18:39:00
    • *.

    *oczywiście chodzi w Monako, że najszybsze bylo Ferrari, nie Mclaren, tak, to tylko RB był szybszy w kwalifikacjach w Austrii od Miami moim zdaniem

  • 38. Inoki
    • 2024-06-30 18:47:20
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    VER uderzył w NOR bo ten nie odpuścił. Dwa razy VER skręcił pod nadjeżdżający bolid NOR, ale ten zdążył się wybronić. Za trzecim razem już chyba nie chciał dać się nastraszyć lub VER wykonał ruch odrobinę zbyt późno. Jak dla mnie to za te trzy obrony VER powinien dostać dwa punkty karne.

  • 39. Fan Russell
    • 2024-06-30 18:51:21
    • *.w.knc.pl

    Ten dwóch się biję ten wygrywa!

    Brawo Russell!! ezz

  • 40. Fan Russell
    • 2024-06-30 18:56:06
    • *.w.knc.pl

    @1 Powiem ci że VER przypomina Rosberga

  • 41. Fan Russell
    • 2024-06-30 18:58:39
    • *.w.knc.pl

    Rosberg też miał podobne sytuacje w Austrii tyle że Hamilton wygrał

  • 42. CAMARO35
    • 2024-06-30 19:35:51
    • *.

    @39 jeszcze zrob loda temu zniewiescialemu russelowi to poczujesz sie jak w niebie .

  • 43. B_O_N_K
    • 2024-06-30 21:31:55
    • *.175.150.0.koba.pl

    @42 Widzę, że "kolega" ma bogate doświadczenia ;)

  • 44. Gumek73
    • 2024-06-30 21:36:15
    • *.adsl.net.t-com.hr

    Ogólnie chore przepisy z tym DRSem, o czym już nie raz pisałem. Ograniczyć do 2, może 3 okrążeń pod rząd i później conajmniej tyle samo pauza, bo w takie sytuacji jak dzisiaj, gdzie drs jest dostępny na połowie toru, to się robi grz komputerowa a nie profesjonalny sport

  • 45. giovanni paolo
    • 2024-06-30 21:54:27
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2023 Austria, wyścig, 26 okrążenie, pojedynek Verstappena z Sainzem, dokładnie w tym samym zakręcie, polecam pozdrawiam.

  • 46. Fan Russell
    • 2024-06-30 21:54:56
    • *.w.knc.pl

    @42 Ważne że wygrał. Jeszcze dziś sobie napije piwo :-)

  • 47. Lukasix
    • 2024-06-30 22:09:34
    • *.

    Lubię jak ludzie płaczą ze max zagrał nieczysto a co to jest jazda fogurowa? Albo jedziesz na Maxa biorąc wszystko albo nie dajesz innym nic.
    Ride or die a wy tu liczycie że kierowcy będą zjeżdżać i oddawać innym pozycje i jeszcze może miał mu przyhamować żeby mógł go minąć

  • 48. Sebolinho
    • 2024-06-30 23:23:03
    • *.dynamic.inetia.pl

    @47

    Po to są przepisy żeby ich pilnować. Verstappen z dupy 10 sekund i 2pkt karnych nie dostał. Rozumiem twarde ściganie, ale w granicach rozsądku i z zasadą fair play, a nie wypychanie i rozwalanie rywali. Max ma to gdzieś, po trupach do celu. Niejednokrotnie pokazał że z rywalem w bolidzie o zbliżonych osiągach nie potrafi czysto się ścigać. Jak wspomniałem, twarda walka jest ok, ale grunt żeby była jak najbardziej czysta...a nie pajacowanie i rozwalanie rywali. Jak widać Max się niczego nie nauczył w tym zakresie. Dalej jeździ tak jakby był jedynym na torze i wyznaje zasadę ,,albo przejadę tylko ja, albo obaj nie przejedziemy,,.

  • 49. Max3
    • 2024-07-01 00:01:43
    • *.strzyzowski.net

    Nie lubię Max-a, ale jak dla mnie to incydent wyścigowy. Trochę było pecha ,że koła się zetknęły. Ale fajnie się to oglądało(walka).

    Jeżeli chodzi o ataki Norrisa, to szczerze powiem baaardzo odważne. Chyba tylko Daniel potrafi tak wyprzedzać.

    Szkoda,że Mercedes nie ma tempa. Ale może jeszcze słońce się uśmiechnie do Lewisa i uda się wygrać chociaż jeszcze jeden wyścig. Na który już czekamy 3 lata...

    Haasy odwaliły piękna robotę, a w Alpine będzie gorąco...:)

  • 50. Lukasix
    • 2024-07-01 00:54:29
    • *.

    @48
    A ja uważam że było to czysto przypadkowe podczas walki walka była jak wcześniej noris wywiózł Maxa to było ok? Mógł Max nie uciekać na pobocze i też się wbić w Maclarena tutaj max zrobił to samo nie dał miejsca nie ustąpił pojechał twardo doszło do kolizji trudno nikt tu nikomu nie będzie ułatwiać?
    W myśl przepisów? Co miał mu przyhamować odsunąć cała lewa i dać się połknąć?

    Noris miał jeszcze kilka okrążen, miał tempo miał wszystko to wpychał się w najgorszym możliwym momencie i zakręcie.
    Młody musi jeszcze nauczyć się dobierać momenty i nie iść all in.

    Max ma swoje zasady trudny jest i lubi po bandzie gra jak obrońca piłka może przejść obrońca już nie.

    To nie jest balet tylko wyścigi zetknięcie było minimalne.
    A tak jak mówię Max uciekł.. Noris już nie wina Maxa bo chciał wywieźć Norisa a doszło do kolizji tylko taka była wina.
    Zawsze tak jeździł i nagle się nie zmieni. Nikt tu nikomu nie będzie odpuszczał tyle w temacie

  • 51. sisay
    • 2024-07-01 09:55:19
    • *.hypernet.biz.pl

    @20 mowimy o tym Perezie ktory ma nie stresowac maxsia ?

  • 52. Lulu
    • 2024-07-01 15:30:03
    • *.

    Gdyby sędziowie zareagowali na zbyt późne zmiany kierunku na dochamowaniu przez Maksa nie było by problemu . Jak dla mnie zawinił sposób sędziowania a w zasadzie brak zdecydowania wtedy kiedy trzeba . Analiza limitów dla Lando ile miała trwać przepraszam do końca wyścigu? To druga sprawa .

    Wystarczyła jedna reakcja, team daje znać Maksowi nie wolno Ci tak robić i temat jest prawdopodobnie zamknięty. Bronił się jak mógł, skoro sędziowie pozwalali aż odrobinę przecholował.

    Kolejny temat to ataki Lando , które w moim odczuciu były jakieś nijakie , nie pewne i zbyt chaotyczne .

  • 53. TZ4Z
    • 2024-07-01 16:19:07
    • *.

    @14 Perez miał uszkodzenia, dlatego dojechal za Maxem mimo to

  • 54. DatSheffy
    • 2024-07-01 17:25:50
    • *.

    Nie lubię Maxa, ale przez ostatnie lata miałem wrażenie, że rzeczywiście dojrzał i nie jest to ten sam kierowca co jeszcze 2021 roku, gdzie wielokrotnie nieczysto walczył z Lewisem. Myliłem się, po prostu do 2024 roku nie miał godnego rywala (ostatni to właśnie Hamilton) i dopiero teraz mamy bardzo dobrego McLarena i Lando, który w pełni wykorzystuje swój bolid, nie boi się zaatakować i chce walczyć o kolejne wygrane. I dzieje się to co w 2021, walka na torze o wszystko, manewry albo na granicy ale również poza granicą fair play. Miałem wrażenie, że Max ma po prostu jakiś personalny problem z Lewisem, ale on po prostu nie umie inaczej. Prędkości i techniki jazdy nikt mu nie odbierze, ale na umiejętności składa się też inteligencja wyścigowa.

  • 55. ryan27
    • 2024-07-01 19:27:48
    • *.dynamic.mm.pl

    @54
    Wystarczy że VER kilka razy skończy na bandzie to zmieni styl jazdy. Jak będą mu ustępować to będzie robił to co robi cały czas - bo to po prostu działa.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo