komentarze
  • 1. Rextrex
    • 2024-12-24 12:38:45
    • *.28.134.200

    To Nissan nie należy w jakimś stopniu do Renault, wraz z kilkoma innymi markami, pod jakimś tam innym szyldem (jak Stellantis)?

  • 2. jogi2
    • 2024-12-24 13:42:51
    • *.

    Bez przesady żeby dziadowskie renault miało nissana. :)
    Mieli 45% udziałów .teraz będą mieli 15%
    Niestety to odbiło się na jakości nissana ,a polepszyło renault .
    Co do fuzji hondy to teraz będzie w drugą stronę .
    Polepszy się nissan pogorszy trochę honda .
    Z całym szacunkiem dla nissana ,bo użytkuję międyinnymi jeden z jego produktów premium i odpukać na razie nie narzekam

  • 3. PrestoN_PGN
    • 2024-12-24 14:41:19
    • *.centertel.pl

    I już oczami wyobraźni widzę supersamochód będący połączeniem Nissana GTR i Hondy NSX :)

  • 4. Rextrex
    • 2024-12-24 14:42:32
    • *.28.134.200

    No to 45% to jednak sporo :) Chyba w Nissanach były silniki Renault? W każdym razie było coś, że żłopały olej jak szalone (ale to może jakieś DCI francuskie były).

  • 5. FUNO
    • 2024-12-24 15:42:18
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Nissan faktycznie stracił na renomie w wyniku tego mariażu. Olej brały faktycznie silniki ale były to odziwo konstrukcje Nissana zwłaszcza 1.8 popularny w starych Primerach, ogólnym problemem odziedziczonym po Renault to zwłaszcza kiepska elektryka,elektronika. Aby było weselej były prezes i pomysłodawca owej fuzji mesieur Gosh w wyniku zarzutów korupcyjnych i przekrętów finansowych siedział w japońskim więzieniu. I zwiał w futerale po kontrabasie (jeśli dobrze pamietam) do Libanu i ma się tam całkiem nieźle. Ale kochał f1 ciekawa postać!

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo