komentarze
  • 1. tysu
    • 2020-09-16 10:39:29
    • *.multinet24.pl

    Teraz mają zagwarantowany brak nowych zespołów.
    200 baniek wpisowego to jakiś żart.

  • 2. Xandi19
    • 2020-09-16 10:53:59
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Polityka VAG to dno. Wycofywać każdą markę i zespoły z serii wyścigowych gdzie "środowisko jest niszczone". Wsadzili 2 swoje zespoły do Formule E i zadowoleni. Jakiś gigant jest potrzebny w F1. A Daimler to ich największy rywal na rynku. Niech wejdą jak VW i pokażą na co ich stać. Jednak przy regulaminie, który stworzył Mercedes to szansę są nikłe. I jeszcze te wpisowe 20 mln dla każdego zespołu. No to za zmiany nazwy powinny być 50 dla każdego. I wtedy każdy będzie się bał.

  • 3. sliwa007
    • 2020-09-16 12:09:16
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    200 mln dolców wpisowego to jest potężna bariera, ale na pewno nie jest to coś nie do przeskoczenia dla koncernu pokroju VW. Na pewno skończą się żarty z amatorami, którzy nie mają pieniędzy na F1, ale słyszeli, że to jest prestiżowe i też chcieliby tutaj być.
    Z wpisowym czy bez, moim zdaniem stawka i tak jest już uformowana a wejście nowych koncernów będzie możliwe tylko na zasadzie przejęcia któregoś z obecnych zespołów. Ostatecznie 10 ekip jest ok.

  • 4. Raptor202
    • 2020-09-16 12:20:20
    • Blokada
    • *.centertel.pl

    Mazepin, musisz!

  • 5. Malmedy19
    • 2020-09-16 13:02:24
    • *.mobile.wrodzinie.pl

    Wyrok amerykańskiego sądu wymusił na koncernie VW takie, a nie inne działania. Diesel nie ma przyszłości, więc wyścigi długodystansowe OUT. WRC jest lepszą platformą marketingową, ale nie ma pieniędzy, więc OUT. Musieli wdrożyć działania w zakresie ograniczenia emisji CO2, co wymagało rozpoczęcia produkcji samochodów elektrycznych. Skoro prowadzili działania rozwojowe dla samochodów seryjnych, to przy tej okazji można było rozwijać też i sportowe. Stąd ich obecność w elektrycznym motosporcie.
    Jako, że pieniędzy nadal nie ma za dużo, to mało prawdopodobne, aby akurat wchodzili do F1, gdzie koszta są największe.

  • 6. Noise
    • 2020-09-16 14:42:01
    • *.play-internet.pl

    Na moje to jeśli VAG wejdzie do F1 to tylko i wyłącznie jako dostawca silników. Osobiście nie sądzę by wstawili swój zespół. Co do 200 baniek to z lekka przesada. Myślę że 80-100 milionów to i tak by było dużo.

  • 7. hubertusss
    • 2020-09-16 21:25:47
    • *.30.48.32.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Wpisowe to dla takiego giganta jak vag żaden problem. Tylko pewnie sensu nie widzą. Formuła e wiadomo badania pod kątem samochodów elektrycznych coraz bardziej popularnych. A Formuła 1 po co? Auta vag sprzedają się świetnie. A koncern woli promować takie auta jak porsche czy lambo w pucharach markowych gdzie potencjalny klient widzi, że może sobie kupić podobne jak się ścigają na torze.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo