komentarze
  • 1. devious
    • 2018-02-22 14:41:19
    • *.kpn.net

    Mercedes chwalił się niedawno, że do 1000 koni ich silnik już sie zbliżył. Ferrari to samo. Tylko pytanie, czy faktycznie takie moce będą dostępne na stałe, czy tylko np. na kwalifikacje. 3 silniki na sezon to jest tzw. masakra i być może producenci poświęcą te kilka-kilkanaście koni by nie mieć problemów z awariami.

    Renault co ciekawe też podało, że są bliscy granicy 1000 koni ale ich silnik wyścigowy będzie miał "ledwie" 950 (co i tak jest dużą progresją, bo w Abu Dhabi mieli 907 koni, Mercedes 949 a Ferrari 934) bo właśnie chcą się skupić na niezawodności a nie maksymalnej wydajności.

    Niezawodność jest kluczowa to fakt, ale zastanawiam się nad jednym - czy nie lepiej byłoby mieć przez cały sezon te 20-30 koni więcej, ale poświęcić np. 2 wyścigi na torach, gdzie się łatwiej wyprzedza takie jak Spa - i po prostu nie wymienić tam 4tej a potem ew. 5tej jednostki w innym wyścigu. I spokojnie przejechać sezon na 5ciu, a nie 3ch silnikach. Poświęcenie 2 wyścigów - gdzie mając dużą moc i tak się straty szybko odrobi - ma się nijak do potencjalnych zysków w postałych kilkunastu wyścigach. Inaczej mówiąc - lepiej wygrać 5 razy i 2 razy mieć gorszy wyścig, niż mieć cały sezon deficyt mocy...

  • 2. tysu
    • 2018-02-22 15:31:47
    • *.is.net.pl

    Kolor halo tragedia, jak na razie najbrzydziej dopasowane ze wszystkich.

  • 3. Janusz f1
    • 2018-02-22 16:33:31
    • *.centertel.pl

    @1 Fettel już na pewno nie będzie poświęcał żadnych dwóch wyścigów ;).
    Co do samego merca to jest nieźle ale szału nie robi. Mam nadzieję że w tym roku dominacja Mercedesa dobiegnie końca.

  • 4. Siffredi
    • 2018-02-22 18:16:02
    • *.play-internet.pl

    emanacja technologii i istota całej myśli motoryzacyjnej świata w jednym pojeździe, coś pięknego. wygląda "potężnie" . nie ma lipy...mercedes będzie znowu mistrzem, tu po prostu inaczej nie można.

  • 5. Pride
    • 2018-02-22 18:41:42
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @3 Dominacja mercedesa skonczy się wtedy kiedy odejdą z F1 ;) Hamilton 5 raz mistrzem nie będzie inaczej ;)

  • 6. Fanvettel
    • 2018-02-22 20:18:34
    • *.230.122.84

    @5
    Haha chciałbyś .....

  • 7. Pride
    • 2018-02-22 20:57:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @6 Przekonamy się ;d ciekawe czy Sebastian nauczył się panowac nad emocjami bo jak będzie sie tak dalej zachowywal jak w Baku w zeszłym sezonie to szybciej wyleci z tej f1 niz zgarnie kolejny tytul ;)

  • 8. robdk
    • 2018-02-23 08:07:42
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Ale wzrokowo to Ferrari wygląda na bardziej innowacyjne i agresywniejsze. Ciekawe czy takie będzie na torze. Uwagę zwracają wloty powietrza do chłodnic w sekcjach bocznych. Podobnie ma też Sauber. Mercedes za to wloty ma podobnie jak w poprzednim modelu.
    Zapowiada się ciekawie....

  • 9. Fanvettel
    • 2018-02-23 10:48:49
    • *.230.122.84

    @7
    No zobaczymy zobaczymy ;)
    Jak ja wygram (a pewnie tak sie ) stawiasz mi piwo

  • 10. polskaplonie
    • 2018-02-23 14:20:08
    • *.static.ip.netia.com.pl

    w tym roku jakoś te otwory boczne na powietrze wszyscy mają mniejsze

  • 11. Pride
    • 2018-02-23 18:24:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @9 Gdyby był Bernie myślę że Whiting nie byłby taki łaskawy dla Vettela i ten zostałby zdyskwalifikowany za tego typu zachowanie,coś takiego powinno się ganic ;)

  • 12. Reseller
    • 2018-02-23 23:11:17
    • *.dynamic.chello.pl

    Coraz mniej srebrne te strzały...

  • 13. michalde
    • 2018-03-03 22:14:28
    • *.dynamic.chello.pl

    Nie ważne jaki Mercedes ma bolid, bo zawsze ma ten sam. Ważne jest to, że wyścigi wygrywa, jak chce i kiedy chce i zwycięża seriami. Siła tego teamu przejawia się choćby w tym, że sam HAM takich idealnych warunków do zwyciężania nie miał nawet za starych, ale równie dobrych czasów jazdy w Mclarenie, jakby nie było.

  • 14. Snajper74
    • 2018-03-25 00:05:00
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    No i jest moc olać resztę

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo