komentarze
  • 1. marcelo9205
    • 2018-02-22 13:30:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Smiieszy mnie to, że oni sprawdzali wyciaganie zawodnika z bolidu, który sobie po prostu stoi. Teraz weźmy bolid po solidnym dzwonie, gdzie jest cały pokiereszowany i ten system jest więzieniem dla kierowcy. Tak jest jak chce się coś szybko wprowadzić, po to aby tylko było.

  • 2. RB2017
    • 2018-02-22 13:34:17
    • *.wyszkow.fuz.pl

    I jeszcze takie czarne mogli pomalować , czekam i mam nadzieję że będzie ta "szyba" Red Bulla w przyszłym roku

  • 3. PiotrasLc
    • 2018-02-22 15:38:55
    • Blokada
    • *.123.198.1.centrum.pirx.pl

    Podczas wypadku Alonso w Melbourne uważam że zostałby on uwięziony w bolidzie i na pewno sam by nie dał rady wyjśc

  • 4. Mariusz_Ce
    • 2018-02-22 18:10:55
    • *.dynamic.chello.pl

    @3 Pierwsze co przyszło mi do głowy.

  • 5. FanVerstappen
    • 2018-02-22 18:43:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mi się nie podoba wygląd tegorocznego Mercedesa, a problemów nie robię :'D

  • 6. szoko
    • 2018-02-22 20:05:43
    • *.access.hol.gr

    No właśnie co będzie jak kierowca nie będzie mógł wydostać się z kokpitu ponieważ uniemożliwi mu to zaklinowany system halo.

  • 7. TomPo
    • 2018-02-23 08:20:59
    • *.emea.ibm.com

    Zamiast przeprojektowac podnosniki ktore wjezdzaja na tor, zamiast przeprojektowac dodatkowe zabezpieczniea czesci ktore moga odleciec od bolidu... to ci wstawili klapki japonki. Poroniony pomysl.
    Mam lepszy! - zlikwidujmy bandy z opon i zbiorniki z woda i przymocujmy je do bolidow !

  • 8. Berger
    • 2018-02-23 10:50:35
    • *.centertel.pl

    zzastanawialem sie dlaczego wspornik jest na srodku a nie po bokach mnie osobiscie cos takiego by przeszkadzalo ale po obejzeniu filmiku z przejazdu Bottasa z kamery na kasku stwierdzilem ze ja jezdze po prostych i patrze do przodu a oni jednak bardziej patrza w zakret a prostych to ci u nich jak na lekarstwo chociaz zapewne jakies martwe pole napewno jest ale coz "safety first" jak to mowia amerykanie

  • 9. szoko
    • 2018-02-23 11:57:29
    • *.access.hol.gr

    8@ Berger przeczytaj to co napisałeś i spróbuj jeszcze raz napisać, ale tak żeby można było to zrozumieć.

  • 10. Mat5
    • 2018-02-23 15:49:14
    • *.centertel.pl

    Mam nadzieję, że halo będzie jednorazowym rozwiązaniem (w sensie, że tylko na ten rok), bo nie dość, że ma zdecydowanie więcej przeciwników niż zwolenników, strasznie szpeci tegoroczne samkchody, to jeszcze nie zawsze spełniałoby swoje zadanie. Alonso w Melbourne dwa lata temu nie wydoastałby się z bolidu, nie wiem czy Massie na Hungaroringu by to pomogło. Sainz w Rosji 3 lata temu też miałby kłopot z wyjściem z bolidu. Jak już ma być jakaś osłona kokpitu to niech to będzie taka, co nie będzie utrudniać opuszczania kokpitu. Szyba Red Bulla byłaby optymalnym rozwiązaniem zamiast tych pasków od japonek.

  • 11. ponczkyy_22
    • 2018-02-23 16:03:43
    • *.lukman.pl

    Ciekawe jakie zdanie na ten temat ma Niki Lauda. Myślę że gdyby w jego czasach było HALO to nie byłoby go teraz na tym świecie. Tak samo w przypadku kiedy bolid po dzwonie wyląduje podłogą do góry to może być problem z wyciągnięciem kierowcy z kokpitu. Ogólnie system ten ma chronić ale okaże się czy nie zaszkodzi bardziej.

  • 12. Berger
    • 2018-02-23 23:43:56
    • *.dynamic.chello.pl

    9@ szoko ja zrozumialem jesli czegos nie rozumiesz z mojej wypowiedzi to nic nie szkodzi nie musisz sa to moje spostrzezenia i tyle nie zadreczaj sie tym zdaza sie

  • 13. Kimi Rajdkoniem
    • 2018-02-24 18:13:38
    • *.dynamic.chello.pl

    @12. Cieszę się, że rozumiesz Swoją własną wypowiedź. Komunikujemy się jednak w języku polskim i proszę Cię, żebyś go używał. Dzięki temu nie będziesz jedyną osobą, ktora rozumie co masz do powiedzenia. Chyba, że lubisz rozmawiać sam ze sobą.

  • 14. Berger
    • 2018-02-24 21:49:53
    • *.centertel.pl

    @13 Kimi twoją uwagę zrozumiałem postaram się pisać z polskimi znakami przepraszam poprostu wyłączyłem słownik w telefonie bo wstawia tak idiotyczne słowa że stwierdziłem że nie będzie mi dyktował życia a częściej właśnie piszę z niego Obiecuje poprawę

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo