A A


Pirelli: nie narzekajcie na nas jeżeli będzie nudno

Pirelli: nie narzekajcie na nas jeżeli będzie nudno

Paul Hembery z Pirelli uważa, że na jego firmę nie powinna spadać fala krytyki, gdy okaże się, że nowe opony, które charakteryzują się mniejszą degradacją bieżnika przyczynią się do pogorszenia widowiska jakim są wyścigi F1.


R E K L A M A
Red Planet - sklep F1

Hembery powtarza, że jego firma dostarcza opony zgodnie z wytycznymi jakie otrzymuje od FIA oraz zespołów F1.

Nowe, szersze opony oprócz wizualnej poprawy mają posiadać zupełnie nową konstrukcję oraz mieszanki, które będą skutkowały mniejszą degradacją co ma przede wszystkim pozwolić kierowcom bardziej jeździć na limicie możliwości niż dotychczas.

Włoski producent dołączając do stawki F1 w 2011 roku zaproponował swoją wersję ogumienia, która w wielu przypadkach doprowadzała do nieprzewidywalnych rozstrzygnięć zwłaszcza w końcówce wyścigów. Teraz wszystko ma się zmienić, a Hembery już teraz przestrzega przed możliwością powrotu do tzw. procesji w niedzielne popołudnia.

„Nie możemy zadowolić wszystkich. Możemy wybrać jeden z dwóch kierunków” mówił podczas imprezy promującej 110 lat Pirelli na arenie sportów motorowych w Turynie. „Od początku robiliśmy to czego od nas oczekiwano, a teraz mamy decyzję, aby pójść w innym kierunku.”

„Robimy tylko to o co nas proszą. My prosimy tylko o przekazanie nam wytycznych. Nie ma powodów, aby narzekać na nas za to, że dostarczamy to o co nas proszą.”

Hembery nie przesądza jednak o losie tegorocznej rywalizacji i uważa, że nowe przepisy cały czas mają szansę zapewnić dobry spektakl kibicom.

„Jako sport zmierzamy w innym kierunku, a jeżeli wszystko sprawdzi się tak jak mówią ludzie, powinniśmy mieć dobre wyścigi.”`

„Będziemy świadkami mniejszej ilości pit stopów” dodawał. „Tak się dzieje, gdy spada degradacja ogumienia. Do boksów zjeżdża się albo z powodu utraty osiągów [za sprawą degradacji], albo zużycia opon, a w tym wypadku redukujemy oba te parametry.”

„Będziemy świadkami znacznie większej liczby wyścigów na jeden pit stop, ale jeżeli uda nam się dostarczyć bolidy z odpowiednią aerodynamiką, aby mogły one podążać blisko siebie, a opony nie będą się przegrzewały na nawierzchni, kierowcy będą mogli naciskać, a taki scenariusz prowadzić będzie do poprawy wyprzedzania.”


Autor: kempa007  |  Data: 2017-02-15

 <<< poprzedninastępny >>> 
 
   1. WDrake 2017-02-15 13:48:27 (Host: *.40.0.168)
wystarczy nakazać w regulaminie 2 zmian i po sprawie
   2. MarTum 2017-02-15 15:51:16 (Host: *.neoplus.adsl.tpnet.pl)
Opony powinny wytrzymać caly wyscig na maksymalnym gazie, a kierowca powinien w glowie miec jak dorwać rywala, a nie czy w ogole gonic bo opony zjedzie.
   3. Jero 2017-02-15 18:12:51 (Host: *.217.118.2)
@2 nie zapominajmy o limicie paliwa błech... Oszczędzaj paliwo, oszczędzaj tamto... szkoda, że to już nie walka na całego
   4. kempa007 2017-02-15 18:38:17 (Host: *.180.189.213)
w tym roku będzie nieco większy limit paliwa... ale pewnie przejedzony zostanie przez zwiększony opór nowych aut.
   5. St Devote 2017-02-15 21:53:08 (Host: *.static.korbank.pl)
Prawdziwe emocje byłyby tylko przy powrocie do tankowania. Nawet Massa mógłby wtedy wrócić na dłużej, bo nikt jak on nie potrafił prowadzić bolidu z płonącym ogonem. No, może jeszcze Nick Heidfeld, ale płonący silnik jest jednak kilka poziomów niżej w hierarchii.
Skomentuj artykuł:


Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję ! Zarejestruj się już teraz.

DO GP Australii ZOSTAŁO:



tygodni
0
4
dni
0
6
godzin
1
1

 PANEL FANA FORMUŁY 1
Logowanie
Login:
Hasło:
 
Rejestracja

Nowe konto

Przypomnienie hasła

 GP Abu Zabi
  Kropka F1 25 listopada (Piątek)
    Kropka F1   10:00 - 11:30  #1 trening
    Kropka F1   14:00 - 15:30  #2 trening
  Kropka F1 26 listopada (Sobota)
    Kropka F1   11:00 - 12:00  Trening
    Kropka F1   14:00  Kwalifikacje
  Kropka F1 27 listopada (Niedziela)
   -   Dobór opon F1: Dobór opon
    Kropka F1   14:00  Wyścig


 TESTY
   02 marca  Barcelona 
   01 marca  Barcelona 
   28 lutego  Barcelona 
   27 lutego  Barcelona 
 Kropka F1 13 lipca  Silverstone
 Kropka F1 12 lipca  Silverstone
 Kropka F1 18 maja  Barcelona
 Kropka F1 17 maja  Barcelona

 NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
  Williams pokazał pierwsze zdjęcia nowego bolidu FW40  Williams pokazał pierwsze zdjęcia nowego ...
  Kubica chciałby znowu przetestować bolid F1  Kubica chciałby znowu przetestować bolid ...
  Rosberg wspiera Roberta Kubicę  Rosberg wspiera Roberta Kubicę ...
  Honda dużo ryzykuje zmieniając koncepcję silnika V6  Honda dużo ryzykuje zmieniając koncepcję ...
  Ferrari odwołało drugi dzień testów z Pirelli  Ferrari odwołało drugi dzień testów z Pi ...
  Lauda: Bottas ma dwie przewagi  Lauda: Bottas ma dwie przewagi ...
  Rosberg: Mercedes będzie rozważał zatrudnienie Vettela  Rosberg: Mercedes będzie rozważał zatrud ...
  Marko wierzy w poprawę silników Renault  Marko wierzy w poprawę silników Renault ...
  Pirelli: nie narzekajcie na nas jeżeli będzie nudno  Pirelli: nie narzekajcie na nas jeżeli b ...
  Rosberg: Alonso w tym roku stanie na podium  Rosberg: Alonso w tym roku stanie na pod ...

 ARTYKUŁY
  Podsumowanie zmian w przepisach F1 na sezon 2016  Podsumowanie zmian w przepisach F1 na sezon 2016
  Zmiany regulaminów F1 na sezon 2015  Zmiany regulaminów F1 na sezon 2015
  Zmiany w regulaminie technicznym F1 na sezon 2014  Zmiany w regulaminie technicznym F1 na sezon 2014
  Podsumowanie zmian w regulaminie sportowym F1 na sezon 2014  Podsumowanie zmian w regulaminie sportowym F1 na sezon 2014
  ERS, czyli mocniejszy KERS w F1  ERS, czyli mocniejszy KERS w F1
  Brake by wire w F1 - co to takiego?  Brake by wire w F1 - co to takiego?
  Lista zatwierdzonych zmian w F1 na sezon 2014  Lista zatwierdzonych zmian w F1 na sezon 2014
  Przypomnienie zmian w F1 przed sezonem 2013  Przypomnienie zmian w F1 przed sezonem 2013

 ANKIETA
 Czy jesteś zadowolony z odwołania Berniego Ecclestone'a ze stanowiska dyrektora zarządzającego F1?
  tak
  nie
   

 PREZENTACJE 2017
Linki:  

Wiadomości   |   Wyścigi   |   Galeria F1   |   Zespoły F1   |   Kierowcy F1   |   Tory F1   |   F1 FAQ

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004-2017 GPmedia   |   Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Ta strona jest nieoficjalną stroną internetową i nie jest powiązana w żaden sposób z grupą przedsiębiorstw Formula One, oraz oznaczeniami F1, FORMULA ONE, FORMULA 1 FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP, GRAND PRIX i innymi znakami powiązanymi oraz znakami towarowymi należącymi do Formula One Licensing B.V