komentarze
  • 1. Prozak
    • 2010-10-27 10:33:06
    • *.sta.asta-net.com.pl

    Kasaaaaaaaa : )

  • 2. pjc
    • 2010-10-27 10:36:05
    • *.244.91.2

    Brawn chyba nie zaakceptowałby takiej sytuacji.
    Her Haug musi zdecydować: albo traci wybitnego fachowca albo próbuje się z nim porozumieć.

  • 3. pjc
    • 2010-10-27 10:36:49
    • *.244.91.2

    Sorry oczywiście Herr:)

  • 4. hotshots
    • 2010-10-27 11:05:24
    • *.chello.pl

    Jawohl !
    a największe jaja będą , kiedy Merc ze swoim uber-inzynierami podąży drogą Bmwrak w F1.....
    czyli do nikąd..

  • 5. F1Daro
    • 2010-10-27 11:31:10
    • *.mofnet.gov.pl

    zależy od tego jakie mają priorytety i ile kasy przeznaczą by je osiągnąć ;)

  • 6. Sister
    • 2010-10-27 11:33:15
    • *.192.66.1

    No i bardzo dobrze, niech ograniczą. Będą wtedy jeździć jak Force India. Jednego rywala dla Renault mniej :-)

  • 7. Smola
    • 2010-10-27 11:48:52
    • *.adsl.inetia.pl

    Nienawidzę takich informacji, opierających się na doniesieniach anonimowych źródeł. Nic z tego nie wynika, a odniesienie się strony Mercedesa będzie brzmiało: Nie ma niezgody w naszym zespole. Ross to fantastyczny fachowiec i w pełni ufamy jego doświadczeniu i zdolnościom inżynieryjnym.
    Wszędzie kłamią, tylko gdzie tym razem? Chciałbym powiedzieć, że Mercedes na przyszły rok stworzy mocniejszy bolid. Tylko kurde, te Pirelli... :P

  • 8. Wiater
    • 2010-10-27 13:31:26
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Dobrze że Robert tam nie trafił ;)

  • 9. Gwyn_Bleidd
    • 2010-10-27 13:43:27
    • *.217.146.194.generacja.pl

    Siłą zespołu jest dowódca, charyzmatyk, alfa guy. Uważam, że idą złą drogą. Chcą wprowadzić dekoncetrację (czy tam decentralizację ;p) władzy, co w f1 się nie sprawdza. Zresztą f1 fajnie obrazuje, jak kiczowatym systemem jest demokracja ;)

  • 10. ignol44
    • 2010-10-27 14:37:34
    • *.tktelekom.pl

    Własnie trzeba było trzymać sie Mclaren co oni mysla że tytuły to sie wygrywa jak bulki w supermarkecie .Moim zdaniem to mpsuja sobie tylko reputacje na swiecie a jak by nie mclaren to by ani jednego wyscigu nie wygrali

  • 11. karl
    • 2010-10-27 15:36:12
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    mercedes to chyba zespol ktorego najbardziej nie lubie,w przyszlym sezonie najchetniej widzilalbym ich na koncu stawki

  • 12. Ataru
    • 2010-10-27 16:09:33
    • *.chello.pl

    Mercedes bedzie w czubie, to pewne, ten bolid to jeden wielki kompromis, w przyszlym sezonie nie bedzie zle, dogadaja sie tam, oni chca bolidu na miare mistrzostwa i pracuja nad tym usilnie. Przypuszczam, ze moga byc naprawde w scislej czolowce, co wiecej, wszystko na to wskazuje.

  • 13. 6q47
    • 2010-10-27 16:16:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    czyżby te 24,9% udziału Brawna w MercedesGP pozwalało na "przepychanki" w stosunku do Brawna? Widać ma tylko sam udział, nic ponadto.
    Nie za wcześnie na umniejszanie Jego roli? Z drugiej strony musi się liczyć z brakiem zrozumienia ze strony koprporacyjnej Mercedesa.
    Pozdr.

  • 14. karlito
    • 2010-10-27 16:54:15
    • *.219.105.17

    Nimce chcą chyba całej kontroli i nie pasuje im że w tym sezonie nie walczą o podia.

  • 15. konradosf1
    • 2010-10-27 17:06:50
    • *.opera-mini.net

    Brawn stworzył w zeszłym roku bolid "sam" od zera i zdobyli mistrzostwo. Teraz kiedy jego stajnie przejęli niemcy i zaczeli sie szarogęsić to nie dziwne że nawet przy prawie 1/4 udziałów ma mało do powiedzenia.

  • 16. 6q47
    • 2010-10-27 17:08:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    15. konradosf1
    z tym stworzeniem od zera chyba przesadziłeś!
    Pozdr.

  • 17. Ataru
    • 2010-10-27 17:59:36
    • *.chello.pl

    Tak, Brawn sam stworzyl bolid, w ciagu poltora miesiaca! Ten bolid byl budowany przez Honde przez niemal bite 2 lata pod specyfikacje na ten sezon, byla to jedna z najdrozszych konstrukcji ostatnich lat, wiec prosze, nie mow takich bzdur wiecej.

  • 18. lukasz1
    • 2010-10-27 18:00:25
    • *.adsl.inetia.pl

    15. konradosf1 Troszkę chyba przesadziłeś, bolid prawdopodobnie w wielkiej większości był zbudowany przez Hondę, przecież ciągnęli sie na końcu, odpuścili pół sezonu i mieli ogromny budżet do dyspozycji. A Brawn niema prawie nic (oczywiście jak na standardy f1), a jak wiemy samym geniuszem w tych czasach bolidu nie zbudujesz.

  • 19. ravbmw
    • 2010-10-27 18:47:30
    • Blokada
    • *.ip.telfort.nl

    duży błąd, super inżynier jakim jest Brown jest dużo więcej wart niż nawet jalepszy najgenialniejszy kierowca

  • 20. ravbmw
    • 2010-10-27 18:50:58
    • Blokada
    • *.ip.telfort.nl

    15. konradosf1 Brown w zasadze musiał tylko pozmieniać konstrukcję w około silnika i rozstaw osi z tyłu chyba - sam tak mówił w wywiadzie już nie pamiętam gdzie, sam tego nie wymyśliłem, za cienki mechanik ze mnie

  • 21. ravbmw
    • 2010-10-27 18:51:46
    • Blokada
    • *.ip.telfort.nl

    bo bolid był robiony pod silnik Hondy a nie mercedesa

  • 22. Marti
    • 2010-10-27 19:00:48
    • *.160.167.4

    Sprawa jest prosta. Brawn chce od Mercedesa więcej pieniędzy na budowę bolidu. Są pogłoski, że kwota sporna może dotyczyć aż/"aż"? dziesięciu milionów Euro.
    Mercedes chce sięgnąć po majstra wkładając jak najmniej kasy w budowę samochodu. Ross oczywiście tego nie pochwala. Niewykluczone więc, że z tego powodu dochodzi do nieporozumień na linii Brawn-Haug/Mercedes.
    Jeśli faktycznie ograniczą rolę Rossa w budowie przyszłorocznego bolidu, to bez wątpienia będzie to wielki błąd z ich strony.

  • 23. Artefact
    • 2010-10-27 19:47:13
    • *.centertel.pl

    i chyba Panowie zapomnieli o polityce Firmy Mercedes w ogólności. Jak Merc miał wejść do F1 związki zawodowe podniosły rwetes, że to będzie zbyt kosztowne dla firmy. Jednak udało się poukładać i w celu tym między innymi zatrudniono Schumiego. Sama oglądalność F1 znacząco wzrosła, ale jak to się ma w przełożeniu na finanse czy wzrost sprzedaży samochodów to tylko w Mercu tam wiedzą :)

  • 24. dziarmol@biss
    • 2010-10-27 22:28:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Marti Niemcy "nigdy" się nie mylą vide BMW ;-))

  • 25. cali
    • 2010-10-28 11:00:39
    • *.117.239.106

    nie wiem czy zauważyliście ,że polityka merca jest iście propagandowa (Niemcy nade wszystko) i pomimo tego ,że Brown to człowiek Schumachera jest angolem ,więc choćby teoretycznie sukces musi być tylko i wyłącznie niemiecki

  • 26. Jacu
    • 2010-10-28 15:58:05
    • *.142.202.118

    @22. Marti - ...a co to jest 10 mln Euro dla Mercedesa ? Prawda jest taka, że każda ekipa chce wydawać jak najmniej ale w F1 jak chce się walczyć o tytuły to niestety oszczędność niepopłaca. Owszem pieniądze nie dają gwarancji na sukces ale bardzo pomagają zachować formę zespołowi w całym sezonie - tak niezbędną do walki o tytuł. Dla Merca plan był 3 letni - stopniowy. Możliwe jednak, że ich oczekiwania na tym etapie były inne. Przecież Mercedes w przeszłości (także z Schumacherem za kierownicą) nie szczędził pieniedzy w WSC (czy Le Mans), a wyniki były różne - raczej nie adekwatne do nakładów. W tym sezonie nie szczędzili środków, a wyniki też są niewystarczające - zwłaszcza dla Hauga. Może boją się powtórki? Może zaczynają się niecierpliwić szefowie, zwłaszcza, że progresu wielkiego nie widać, a zatrudnienie MSC za bajońską sumkę nie przeszło bez echa wśród pracowników firmy? Może to tylko próba wywarcia jeszcze większej presji na Brawnie ? Może trzymanie Schumachera też Haug uważa za błąd ? Nie oszukujmy się pomimo lepszej postawy Mercedesa w ostatnich dwóch wyścigach Rosberg nadal utrzymuje przewagę, a kosztuje sporo mniej. Chociaż sam nie wiem kim by mieli go zastąpić - może Vettelem? Widać, że szefostwo Merca chce mieć szybko tytuł i nie ważne z kim za kierownicą, ani przy kierowaniu zespołu. Od strony marketingowej MSC spełnił już swoją rolę. Jako kierowca, jednak Mercedes chyba przepłaca. Prawdą jest natomiast, że jak się niedogadają i odstawią Brawna to może być ich koniec. Bo na szybko w F1 to się nie da.... to już nie te czasy...

  • 27. pjc
    • 2010-10-29 11:15:12
    • *.244.91.2

    Czy niektórzy mogą już przestać pisać "BROWN"?
    To wygląda jak jakaś epidemia.

  • 28. dziarmol@biss
    • 2010-10-30 18:51:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A może być Brałn?;-))

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo