komentarze
  • 1. Mariusz_Ce
    • 2023-10-02 12:31:11
    • *.play-internet.pl

    Kolce mogły by tam wystawać, albo druty pod napięciem :/

  • 2. NieantyF1
    • 2023-10-02 18:26:17
    • *.

    Może niech jeszcze pole siłowe wypróbuję

  • 3. Raptor Traktor
    • 2023-10-02 20:05:11
    • *.

    Jeżeli to nie zagrozi bezpieczeństwu (np. powodując pękanie opon), a jednocześnie faktycznie będzie uderzało w wyjeżdżających poza tor, to chyba okej. Nie było chyba czegoś takiego w F1, więc niech próbują.

  • 4. Biziscoot
    • 2023-10-04 20:07:47
    • *.proneteus.pl

    Nie prościej byłoby w aucie zamontować elektroniczne chipy i nitkę toru również ochipować. I nie byłoby przeglądania kamer przez sędziów, sam zawodnik by miał szybki komunikat że czas okrążenia został skasowany a kilka wyjazdów wiązałoby się z karą kilku sekund. I nie trzeba by kombinować z płytami czy żwirem.

  • 5. m_frank
    • 2023-10-04 21:43:11
    • *.dynamic-2-waw-k-1-0-0.vectranet.pl

    @4 Takie chipy już są zamontowane w autach, wiadomo pomaga to sędziom i często z tego korzystają ale kierowcom często po prostu się opłaca wyjechać za tor. Dostaną karę czasową ale będzie ona miała mniejszą wartość niż zniszczenie opon po wjechaniu w żwir lub DNF. Tu nie chodzi tylko o przestrzeganie limitów toru ale o ogólne zachowanie kierowców. Np. Spa zakręt nr. 1, wprowadzono tam żwir na wyjściu w 2022 roku i kierowcy zaczęli się w końcu zachowywać, wcześniej praktycznie co rok był tam wypadek albo jakiś kierowca wyjeżdżał za tor bo nie było za to wystarczająco dużej kary.

  • 6. kiwiknick
    • 2023-10-05 13:11:28
    • *.m247.com

    Niech podtawią tam lepiej członków rodziny kierowców;)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo