komentarze
  • 1. markus202
    • 2023-09-16 19:42:12
    • *.136.139.246

    ja też nie wierzę. Singapur jest ciężkim torem do wyprzedzania i tu by musiał się stać jakaś paranormalna rzecz lub ogromna kraksa by los odwrócił się do Red bulla

  • 2. markak
    • 2023-09-16 20:26:44
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    Jutro jeden i drugi z nowym silnikiem itd...

  • 3. poppolino
    • 2023-09-17 01:50:06
    • *.gpon.bialnet.pl

    Nie widać na to perspektyw zbytnio. Wierzyłbym w zwycięstwo, gdyby ten kiepski wynik w kwalach wynikał z jakiegoś pecha czy coś. Ale tu po prostu od początku weekendu wyraźnie widać, że w Red Bullu nic nie gra jak do tej pory. Choć z drugiej strony, czy jest się w ogóle czym martwić będąc ich fanem? Rekordy pobite, tytuły prawie klepnięte. Gdyby to była bliska walka o tytuł a'la 2021, to wtedy można by się było podłamać taką sytuacją. A tak? Można bez stresu obserowować, jak w wyścigu chłopakom będzie szło przebijanie się wyżej.

  • 4. hubos21
    • 2023-09-17 05:19:56
    • *.8.182.156

    @3
    Można się martwić jedynie tym, że tytułu w Singapurze nie przyklepią.

  • 5. Mariusz80
    • 2023-09-17 06:33:17
    • *.dynamic.dsl.as9105.com

    Nie ma co się dziwić Redbull od ponad 2 miesięcy nie rozwija bolidu, to konkurencja ich dogania, było już to widać w ostatnich wyścigach, że różnica jest coraz mniejsza, że Ferrari trafiło z poprawkami i będą groźni, druga sprawa większość ekspertów mówiła ze Singapur to nie jest tor który pasuje bolidów RB, jak widać tak jest. Jeśli tempo jest w miarę dobre to może Max dojedzie do top6

  • 6. hubos21
    • 2023-09-17 08:26:27
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @5
    Już wcześniej mówili, że ten tor nie będzie im leżał, w Manaco też rywale byli blisko, VER w desperacki sposób przejechał 3 sektor indzięki temu miał PP, bolid Red Bulla nie lubi ciasnych, wolnych zakrętów zobaczymy dalej czy dyrektywa mogła ich trochę spowolnić. Od zeszłego roku mają problemy jeszcze z tą skrzynią biegów, ciekawe czy mają w planach jakieś poważne zmiany w tym obszarze.

  • 7. Falarek
    • 2023-09-17 09:20:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Cały sezon i nawet na tych mniej pasujących torach byli w czołówce a tu nagle taki zjazd. Ciekawe jak będzie na Suzuce

  • 8. hubos21
    • 2023-09-17 10:28:21
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @7
    Sztuczku o które podejrzewany był RB wiązały się ze zmniejszaniem docisku na prostych, w Singapurze walczą z balansem i brakiem przyczepności.

  • 9. Manik999
    • 2023-09-17 10:46:42
    • *.centertel.pl

    Tor w Singapurze jest wyboisty. Podobnie było z Mercedesem, który również nie miał tempa w 2015 roku. Co ciekawe, wówczas zakazano stosowania systemu FRIC i każdy się zastanawiał, czy to kres dominacji srebrnych strzał. Tydzień później w Japonii wszystko wróciło do normy. Myślę, że wyboista nawierzchnia ma tu ogromny wpływ na balans bolidu RBR, który nie może w pełni wykorzystać swoich walorów aero z podłogi. Dyrektywa? Weryfikacja przyjdzie w Japonii. :) Dla samej rywalizacji ciekawie. Rekord pobity, więc można spuścić z tonu.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo