komentarze
  • 1. SpookyF1
    • 2023-02-12 17:00:31
    • *.hotelkuracyjny.vectranet.pl

    Ok zatem:
    1. Williams pewien poprawy, lecz nieznacznej.
    2. HAAS pewien znacznej poprawy.
    3. Alfa Romeo pewna poprawy.
    4. Alfa Tauri pewna znacznej poprawy.
    5. Aston Martin rzekomo przeszedł rewolucję, oraz mają Alonso. Wygląda na to, że zmiażdżą konkurencję.

    W końcu Merc, Ferrari i Redbull odpadną z rywalizacji, bo jako jedyni się nie poprawili.

  • 2. ADP10
    • 2023-02-12 18:14:00
    • *.docsis.tczew.net.pl

    @1, coś w tym jest :)

    Mam nadzieje że to będzie bardziej wyrównany sezon niż poprzedni ,tym bardziej ze były ciekawe przetasowania jeżeli chodzi o kierowców. Dlatego dałem sie skusić i wykupiłem za 19zl Viaplay w NC+.

  • 3. jmformates
    • 2023-02-12 18:43:41
    • *.dynamic.mm.pl

    "Tsunoda przez pierwsze dwa lata dał się poznać jako stosunkowo porywczy kierowca."

    A w tamtym roku to kiedy on był stosunkowo porwyczy? W 2021 jak jeszcze nie umiał się odnaleźć to w 1 połowie sezonu tak, ale ten temat już jest nieaktualny.

    "Po trudnym pierwszym sezonie startów szefostwo Red Bulla dało mu drugą szansę, a on sam zaczął pracować nad sobą. W tym celu pomagał mu były trener Daniela Ricciardo, Michael Italiano. Ich współpraca będzie kontynuowana również w tym sezonie."

    Boże... żeby nawet takiej informacji sobie nie zweryfikować. Michael Italiano pracuje z Tsunodą dopiero od tej zimy, przez 2 poprzednie lata jego trenerem był Noel Carrol.

  • 4. BekowySzyderca
    • 2023-02-13 06:15:33
    • *.8.62.29.ipv4.supernova.orange.pl

    @3

    Porywczość Tsunoda pokazał kretyńskimi błędami na Silverstone oraz w Kanadzie. Tak czy siak przed Japończykiem sezon prawdy. IMO to obok Alpine i Haasa najciekawsza para do obserwowania, gdzie każdy z kierowców musi pojechać swoje 100%.

  • 5. jmformates
    • 2023-02-13 09:24:40
    • *.dynamic.mm.pl

    @.BekowySzyderca

    Jeśli porywczość pokazuje się poprzez takie rzeczy twoim zdaniem, jak np. zblokowanie za zimnych kół i pocałowanie w ten sposób bandy, to idąc tym tropem Russel który wwalił się w połowę kierowców jaki jest? Albo Gasly który skasował 2 astony i Hamiltona w Austrii, Lewis z Alonso, Leclerc wyjeżdżający w bandę na Imoli, Ricciardo i Ocon kasujący Tsunodę. To jest według Ciebie porywczość? Zacznij odróżniać porywczość od zwykłego błędu, wynikającego ze stanu opon. W Silverstone Tsunoda w 70% miał ten manewr, stracił tylne opony dopiero w ostatniej fazie wykonywania zakrętu bo były już tak łyse po turlaniu się za Gaslym i zaryzyował bo zużywały się jeszcze szybciej a nie zrobili team orders, mimo że Tsunoda był szybszy.

    Trzeba użyć trochę rozumu i nie pisać głupot. Wszyscy kierowcy popełniają jakieś błędy.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo