komentarze
  • 1. MarioCFC
    • 2021-11-29 14:40:46
    • *.146.234.174.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    To chyba żałują że wprowadzili limit budżetowy :)

  • 2. Jakusa
    • 2021-11-29 15:05:14
    • *.tvp.pl

    "Nie chodzi o to, co przynosi Zhou. Wokół tego jest za duży szum. To przede wszystkim wielka szansa dla całej firmy. W ostatnich tygodniach zadzwoniło więcej sponsorów niż przez ostatnie 25 lat"

    Pamiętajmy, że do zespołu przychodzi jakiś no-name z Chin a nie ktoś pokroju Alonso, kto faktycznie mógłby generować spory szum i zainteresowanie. Facet sam wyśmiewa swój własny zespół taką wypowiedzią... Dziw bierze, że nadaj jest szefem Alfy, bo wielokrotnie udowadniał, że jedyne na czym mu zależy to utrzymanie swojego stołka.

  • 3. Krukkk
    • 2021-11-29 15:10:18
    • Blokada
    • *.w90-22.abo.wanadoo.fr

    Ciekawe czy Fred sam obudzil sie, czy ktos szarpal go slowami: "Wstawaj, zesrales sie"...?

  • 4. Falarek
    • 2021-11-29 15:28:46
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @2 pewnie chodzi o firmy z Chin tam Zhou może być popularny zwłaszcza a po przejściu do f1

  • 5. Raptor202
    • 2021-11-29 17:31:01
    • Blokada
    • *.centertel.pl

    @2 Wystarczy hasło "Chińczyk w F1" i to zapewni tam o wiele większe zainteresowanie niż jakikolwiek Alonso. Jaki jest lepszy magnes na widzów w danym kraju od debiutu ich rodaka? Holandia oszalała za Maxem, nawet w Danii sporą popularnością cieszy się Kevin Magnussen. Jak Kubica debiutował, to w Polsce było podobnie. Różnica polega na tym, że Chiny to nie jest jakieś małe, śmieszne gówienko położone na wschód od cywilizowanej części Europy, tylko całkiem spore państwo o zdecydowanie nieprzeciętnych możliwościach jeśli chodzi o sponsorów.

  • 6. kiwiknick
    • 2021-11-29 18:28:49
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    @5 Tak jest!
    Jedna większa metropolia chińska generuje więcej mamony jak te śmieszne gówienko na wschodzie europy.:)

  • 7. Hans1970
    • 2021-11-30 00:15:37
    • *.f-net.pl

    No to ja się bardzo cieszę!
    W końcu Orlen będzie mógł odetchnąć od F1 i może my Polacy zapłacimy mniej za paliwo na tych stacjach i w innych sieciach przez nią zaopatrywanych?!

  • 8. afro500
    • 2021-11-30 12:02:02
    • *.204.0.199.dsl.dynamic.t-mobile.pl

    @Hans1970
    Paradoksalnie to za to paliwo mógłbyś przez to zapłacić więcej. W takiej cenie jaka płaci Orlen do Alfy absolutnie nigdzie nie znajdzie reklamy z takim zasięgiem. Przypominam, że w reklamie nie chodzi o wspieranie Kubicy, bo go lubią czy nie. Jeżeli to daje wymierne korzyści marketingowe to sponsorują. Jeżeli by na tym nie zyskiwali, to już dawno by się odcięli od Roberta i od F1. Wystawienie jednej profesjonalnej załogi samochodowej w Dakarze kosztuje ok. 4mln ?. Rajd trwa 2 tygodnie, w mediach są pod koniec dnia podsumowania etapów. Orlen płaci Alfie 10 mln ?, sezon F1 trwa prawie cały rok, wszystkie sesje są transmitowane plus studio itd. Wnioski wyciąg sam.

  • 9. Skoczek130
    • 2021-11-30 13:44:27
    • Blokada
    • *.toya.net.pl

    Chiny to potężny rynek. A fakt posiadania pierwszego "krajana" w najbardziej elitarnej serii wyścigowej świata jest czymś wyjątkowym - znakomite pole do promocji. Chiny mają wiele swoich "sportów", w których brylują. W tych, które jednak generują największe zyski reklamowe, są praktycznie niewidoczni. Dlatego też nie dziwi fakt, że sponsorzy tam lgną.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo