komentarze
  • 1. dex
    • 2021-03-04 17:16:39
    • *.mynet.com.pl

    ... i to wszystko w temacie, dlaczego tam będzie jeździł.

  • 2. Krukkk
    • 2021-03-04 17:48:11
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    Jedyna wiedze jaka posiada Perez to tylko taka, ze silnik Mercedesa pieknie napedza bolid a wazna informacja dla Hondy bedzie to, ze sa daleko z tylu bez przeprowadzania zadnych testow.

  • 3. Hooman
    • 2021-03-04 18:41:01
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Wie wszystko o silniku Mercedesa...Czyżby był współodpowiedzialny za jego konstrukcję? Nawet jeśli by jakąś wiedzę rzeczywiście posiadał to jaki użytek Honda mogłaby z tej wiedzy zrobić, przecież zablokowano rozwój jednostek napędowych w tym sezonie a Honda i tak wycofuje się z F1.

  • 4. sylwek1106
    • 2021-03-04 18:57:43
    • *.230.140.106

    Toto ściemniacz, jak zawsze musi od początku sezonu opowiadać jak to ciężko im się wygrywa.

  • 5. hubertusss
    • 2021-03-04 20:35:14
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Bez przesady zna tryby. Ale skąd wie jak one działają i jakie mechanizmy kryją się za mocą. Wątpię by inżynierowie zdradzali takie rzeczy kierowcom i to jeszcze klienckich stajni.

  • 6. MikeHill
    • 2021-03-04 22:41:08
    • *.dynamic.chello.pl

    Oby RB nie zatrudnił sprzątaczki z fabryki Merca, gdzie składają silnik f1 :P

  • 7. Skoczek130
    • 2021-03-05 08:38:41
    • Blokada
    • *.centertel.pl

    Niestety za wiele nie pomoże w tej kwestii, bo jest tylko kierowcą, a nie inżynierem. Toto standardowo pitoli dla podgrzania atmosfery. A dobrze wiedzą, że na inaugurację będą dobre 0,5-0,7 sekundy z przodu.

  • 8. Franczos2010
    • 2021-03-05 08:47:27
    • *.icpnet.pl

    @ no może ;)

  • 9. alfaholik166
    • 2021-03-05 12:21:50
    • *.master.pl

    Uważam podobnie jak kolega dex z postu nr 1. Same wyniki Pereza i jedno zwycięstwo w sprzyjających okolicznościach, to jeszcze był za słaby argument dla RBR, biorąc pod uwagę to jak długo wzbraniali się przed angażowaniem do pierwszego zespołu kogoś spoza rodziny Red Bulla. Ściągnięcie kierowcy z dobrymi wynikami, w dodatku korzystającego z jednostek swojego najgroźniejszego rywala to mogło zaważyć o nowym kontrakcie. Wiem, że kierowca to nie inżynier, ale w Formule 1 istnieje cała masa niuansów, których kibice nie są świadomi. Istotny z punktu widzenia RBR może być sam model współpracy zespołu z dostawcą silników, sposób komunikowania się, stawianie na rozwój tych elementów silnika, lub nawet samochodu, który dla innych nie był priorytetem. Możliwości jest prawdopodobnie znacznie więcej niż nam się wydaje.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo