komentarze
  • 1. berko
    • 2020-10-29 20:39:42
    • *.

    Nie tory idą w złą stronę tylko jak jest powiedziane że auto ma się mieścić między tymi a tymi liniami to tak trzeba jechać żeby się zmieścić. Jak wymaga to zdjęcia nogi z gazu to trzeba ją zdjąć. Wg mnie jeśli były te limity i zawodnicy je ciągle łamali to powinni to bardziej surowo karać aż w końcu zaczęli by jeździć tak aby się w nich mieścić. A nie znosić limity bo się kierowcy zaczęli żalić.

  • 2. Krys007
    • 2020-10-29 21:04:39
    • *.174.88.33

    @1 Dokładnie, jak nie jesteś wstanie zmieścić się w zakręcie to znaczy, że jedziesz zbyt szybko a nie, że tory idą w złym kierunku...

  • 3. Orlo
    • 2020-10-29 21:05:30
    • *.13-3.cable.virginm.net

    @berko
    A przeczytałeś chociaż co powiedział Sainz? Kierowcy nie widzą tych linii, więc ciężko od nich wymagać by ich nie przekraczali...

  • 4. Senny
    • 2020-10-30 07:05:16
    • *.play-internet.pl

    To do okulisty

  • 5. Kruk
    • 2020-10-30 08:23:08
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @Orlo. Nie masz racji. Zgadzam sie z @berko i Krys007.

  • 6. berko
    • 2020-10-30 08:24:31
    • *.centertel.pl

    @3
    Przeczytałem. Od tego są 3 sesje treningowe, żeby dobrze zapoznać się z torem. Oni w tych bolidach (jak w każdym bolidzie F1) mają bardzo ograniczone pole widzenia, więc nic dziwnego że czegoś nie zauważają. Ale po to jest trening i inżynier wyścigowy aby wszystkie takie miejsca wyłapać i wytrenować jak jechać aby było zgodnie z przepisami.

  • 7. gulik3
    • 2020-10-30 08:43:09
    • *.static.ip.netia.com.pl

    Kolejni znawcy widzę się odezwali... Zwróćcie uwagę o jakich torach Oni mówią... Tam gdzie są duże różnice poziomów. Na takich torach w pewnych momentach linii poziomych w ogóle nie widać stąd kierowcy za punkt odniesienie biorą wystający krawężnik. Trening pomaga, ale każde okrążenie mimo wszystko jest inne.

  • 8. Mongo
    • 2020-10-30 08:43:51
    • *.dynamic.chello.pl

    Zgadzam się z Carlosem. Sztuczne wyznaczanie granicy to ślepa uliczka. Najbardziej intuicyjne jest unikanie naturalnych limitów takich jak tarka, wysoki krawęźnik na którym można uszkodzić zawieszenie lub pułapka żwirowa która kończy zabawę.

  • 9. F1fan2020
    • 2020-10-30 09:10:37
    • *.play-internet.pl

    Moim zdaniem limity powinny zostać znacznie zwiększone, kierowcy muszą wyciskać maximum z samochodów, czasem ciężko utrzymać w nich samochód zwłaszcza w szybkich sekcjach, rozumiem kara za ścięcie zakrętu ale nie za lekki wyjazd poza tor.

  • 10. Orlo
    • 2020-10-30 19:25:39
    • *.13-3.cable.virginm.net

    @Kruk
    Wyobraź sobie że to, że Ty się ze mną nie zgadzasz, nie znaczy jeszcze, że nie mam racji...
    @berko
    A ja ( i pewnie spora część kierowców) uważam, że tory powinny być tak zaprojektowane, że to tor wyznacza linię jazdy i ma naturalne granice, a nie, że pasek białej farby decyduje o losach Q czy wyścigu..

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo