komentarze
  • 1. LeadwonLJ
    • 2020-07-27 10:11:33
    • *.play-internet.pl

    No i bardzo dobrze! Niech się na początku zajmą swoim problemem - aerodynamiką.

  • 2. Airjersey
    • 2020-07-27 11:06:19
    • *.satfilm.com.pl

    Red Bull - Rozwiązanie Mercedesa jest nielegalne! Zablokować!
    Również Red Bull - też zrobimy takie coś, ale lepsze.

    walić logikę

  • 3. TomPo
    • 2020-07-27 11:18:22
    • *.dynamic.chello.pl

    A mialo to byc takie proste do skopiowania i nawet mieli zrobic lepsze.
    No ale skoro od przyszlego roku to bedzie zakazane (bo tak se wymyslila FIA) no to rzeczywiscie nie ma sensu inwestowac w to czasu i pieniedzy.

  • 4. Woa-VooDoo
    • 2020-07-27 11:32:31
    • *.interpc.pl

    Ralf Schumacher nie był najlepszym kierowcą ale obiektywnie komentuje wydarzenia.
    Też mam wrażenia, że mercedes tłumi swoje maksymalne osiągi, jedyną szansą rywali na wygranie jest wyścig taki jak 1 gp austrii lub gp niemiec z 2019.
    Chaos tylko może popsuć wyścig mercedesowi.

  • 5. sliwa007
    • 2020-07-27 13:58:18
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    1. Za mało wyścigów zostało do końca sezonu by się bawić w przeróbki połowy bolidu, bo chociaż system wygląda na prostą konstrukcję to wymaga jednak przeprojektowania dużej ilości części.
    2. Red Bull ma swoje problemy z bolidem i najpierw trzeba tutaj odrobić zaległości by myśleć co dalej.
    3. Nawet z DAS-em nie będą w stanie realnie walczyć z Mercedesem, który prawdopodobnie bawi się w "kotka i myszkę" z resztą ekip.
    4. Tak na prawdę nie wiadomo czy ten system coś daje a nawet jeśli coś daje w bolidach Mercedesa to nie ma pewności, że bolidach Red Bulla też będzie coś dawał.
    5. System zostaje zakazany od kolejnego sezonu i to jest chyba koniec wyliczanki, w zasadzie od tego punktu można wszystko zacząć i na nim skończyć.

  • 6. Franczos2010
    • 2020-07-27 17:09:45
    • *.icpnet.pl

    Ale im chyba chodzi o to żeby Max został mistrzem tak myślę

  • 7. SebastianM
    • 2020-07-27 20:57:30
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    Może mi to umknęło, ale czy Mercedes podczas dotychczas rozegranych wyścigów stosował DAS?..Na treningach w Austrii owszem, ale podczas samego wyścigu ?.

  • 8. Kruk
    • 2020-07-27 22:28:37
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @5 sliwa007. System DAS daje ogromna mozliwosc zarzadzania oponami. Na prostym odcinku toru, kat zbieznosci kol przednich moze byc bliski zeru, temperatura opon i tak bedzie odpowiednia, bo sila dociskowa przy duzej predkosci robi swoje.
    Wbrew temu, co bredzil @devious, ze DAS zwieksza predkosc maksymalna-ten system pozwala ograniczyc zuzycie opon przedniej osi na prostych odcinkach.

    @7 SebastianM. Mercedes nie ma potrzeby korzystac z tego systemu, bo Ferrari musialo wrocic do specifikacji silnika z poprzedniej epoki, a RBR ma problem z konstrukcja bolidu. W obecnych okolicznosciach, Merol rozpoczol spacer po kolejny tytul Mistrza Konstruktorow F1.

  • 9. Ram_zes39
    • 2020-07-27 23:11:44
    • *.8-4.cable.virginm.net

    Miałem wrażenie że Merc używał DAS w wyścigu w Austrii gdy dogrzewali opony za saftycarem.
    Być może dzieki temu mogli zrobić mniej agresywne aero bez ryzyka niedogrzewania opon.

  • 10. Mayhem
    • 2020-07-28 00:08:11
    • *.184.5.165.ipv4.supernova.orange.pl

    @7 Mercedes używa systemu żeby wprowadzić opony do odpowiedniej temperatury, szczególnie na okrążeniach formujących, w jeździe za SC, gdy przygotowują się do kółka w kwalifikacjach, podczas wyjazdu z boxu (chyba) oraz wiem, że w deszczu mieli zadanie używać go. Podczas wyścigu gdy nic się nie dzieje nie ma takiej potrzeby żeby stosować DAS.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo