komentarze
  • 1. magic942
    • 2020-05-05 18:11:26
    • *.183.29.194.multiplay.pl

    Wbrew pozorom jest to zarzut dosyć poważny i Codmasters powinno się tej sprawie przyjrzeć. Mnie osobiscie bardziej intryguje fakt, że na tej prezentacji toru Zandvoort były reklamy Heinekena czyżby coś zmieniło w kwestii reklam alkoholi w grach video pegi +3?

  • 2. ahaed
    • 2020-05-05 20:29:30
    • *.18120a2.ip6.access.telenet.be

    W grach wolno, w życiu nie. A każdy i tak popija piwo przy wyścigu. A co drugi wychodzi na fajkę. Może zabronic reklam podpasek i kremu na hemoroidy? To w końcu to samo. Nie chcesz, to nie bierzesz. Proste.

  • 3. ahaed
    • 2020-05-05 20:34:35
    • *.18120a2.ip6.access.telenet.be

    Sorry za komentarz pod komentarzem. Ale pamiętacie czasy marlboro, camela. Były też panasonici, canony itd. A teraz? Firmy na przykładzie Haas-a: firma sponsor z "dupy" i niby istnieje, ale pieniędzy nie ma. Redbull jest, a dalej? Pojedyńcze naklejki. Popatrzcie na bolidy z 2000-2010 roku. A teraz. Za chwilę głównym sponsorem będzie mógł być pampers, o ile dziecko z bilbordu nie osra bolidu.

  • 4. skilder3000
    • 2020-05-06 00:36:57
    • *.eurotel.cz

    Bo F1 od Codemasters jest marna. To typowe arcade

  • 5. kammaj
    • 2020-05-06 08:43:21
    • *.146.183.240.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Tor był przebudowywany a gry nie tworzy się w tydzień. Jak dostali dane toru sprzed np. pół roku to zrobili taki jaki był pół roku temu, nic w tym dziwnego.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo