komentarze
  • 1. Muni
    • 2020-01-02 16:11:12
    • *.access.hol.gr

    Brawo.Najlepsza decyzja jaką można było podjąć. Robert 2021 jest twój.

  • 2. Mikey72
    • 2020-01-02 17:18:37
    • Blokada
    • *.ap-media.pl

    To co tu napisane można było zawrzeć w kilku zdaniach.

  • 3. Vendeur
    • 2020-01-02 18:15:26
    • *.

    Świetnie napisane. :)

  • 4. Believer
    • 2020-01-02 19:15:48
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @2
    To może podzielisz się z nami streszczeniem, które zawiera kluczowe wątki całego artykułu?

  • 5. 2lame4u -_-
    • 2020-01-02 19:42:47
    • *.97.71.87.ipv4.supernova.orange.pl

    Myślę, że jedna z najlepszych opcji jaka była dostępna, zarówno dla Roberta jak i dla ORLENU. Świetna robota, widać, że poważnie podchodzą do występów w F1.
    (kurde znowu wydali pewnie kupę NASZYCH PAŃSTWOWYCH PIENIONDZÓW!!! MARNOTRAWSTWO!!!!NIC NIE ZAROBILI NA MARNYM ROBERCIE!!! BOżE RATUJ!!! ) .....żart :)

    @2 postaw sobie stronę i pisz własne zdania...... jak byś nie zauważył to takie artykuły pojawiają się na tej stronie od jakiegoś czasu i maja własną formę prezentacji faktów i opinii , więc Twoje czepialskie uwagi są totalnie pozbawione sensu......

  • 6. mich11
    • 2020-01-02 19:54:11
    • *.dynamic.chello.pl

    Brakuje analizy co zyskuje Orlen oprócz paruset tysięcy widzów F1 z Polski ucieszonych tytularnym sponsoringiem. O XTB tyle się nie pisało, ale to nie było spełnienie naszego snu o potędze. Można te same pieniądze w Orlenie wydać na niższą serię jednomiejscową i centrum B+R dla paliw lub smarów aby w przyszłości wejść z konkretem w F1 a nie polityką...

  • 7. Krisi
    • 2020-01-02 20:18:08
    • *.dynamic.chello.pl

    Orlen ma kolejny sport motorowy, a przecież jego działalność jest bezpośrednio związana z silnikami :) Robert ma szanse na przygotowanie się do 2021 i być może jeszcze nie raz będziemy się wspólnie cieszyć. Już nie mogę się doczekać pierwszych testów i startu F1

  • 8. Frytek
    • 2020-01-02 20:29:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Od wielu lat jeżdżę Alfami i ogólnie lubię tą markę. Teraz będzie miło kupić sobie model bolidu Alfy i postawić obok innych którymi jeździł Robert. Ale Williamsa nie kupiłem i raczej nie kupię

  • 9. TomPo
    • 2020-01-02 21:03:54
    • *.

    Hejt na Gio za 3...2...1.... jaki to on kiepski i czas by RK zajal Jego miejsce xD
    Problem z Rai bo jest lubiany, ale i tak pewnie beda ludzie, ktorzy beda Go wysylac na emeryture w przyszlym sezonie.

  • 10. zenobi29
    • 2020-01-02 22:21:04
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zdecydowanie dobra.

  • 11. zenobi29
    • 2020-01-02 22:33:11
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @9. TomPo - może nie bezpośrednio - ale właśnie Ty to zrobiłeś swoim wpisem...bez urazy

  • 12. ahaed
    • 2020-01-02 22:53:27
    • *.18120a2.ip6.access.telenet.be

    @9. TomPo, Chyba Cię jeszcze trochę trzyma po sylwestrze ;).
    Gio zostawią, bo jest średni ale jest Włochem. A Rai to Rai, nie wiadomo co będzie. Tyle w temacie.

  • 13. Raptor202
    • 2020-01-02 23:06:11
    • Blokada
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @9 Ale Giovinazzi jest marniakiem niezależnie od tego, czy Kubica wejdzie na jego miejsce (a według mnie nie wejdzie, bo sportowo nie stanowi wartości dodanej, no chyba że Antek będzie kaleczył sport bardziej niż w roku 2019).

  • 14. Maku
    • 2020-01-02 23:08:24
    • *.play-internet.pl

    Haas byłby lepszą opcją. Byłby to zespół, który w końcu docenił by doświadczenie RK i dałby mu miejsce w 2021. Grosjeana by wywalili bo jeździ słabo od chyba już (o ile sie nie myle) dwóch sezonów. Sam haas na papierze jest lepszy od kilku zespołów i gdyby zespół się w końcu ogarnął to można by było w dobrym bolidzie troche powalczyć w środku stawki. Gdy jest w Alfie, nie wiemy czy na 2021 obaj kierowcy nie przedłużą kontraktów (Giovinazzi bo ferrari bardzo go chce i Kimi bo albo zespół nadal będzie go chciał albo to będzie jego własna inicjatywa bo będzie jeszcze chciał pojeździć), a wtedy żeby w 2021 dojść do haasa będzie już za późno. Ta ekipa też potrzebuje sponsora tytularnego i może dałaby RK nawet lepsze warunki.

  • 15. Vendeur
    • 2020-01-02 23:17:56
    • *.

    @14. Maku

    Bezsensowne dywagacje. Skoro wybrali Alfę, a nie Haasa, tzn. że jednak ci drudzy lepszych warunków nie dawali...

  • 16. TripleH1986
    • 2020-01-03 01:17:41
    • *.leon.com.pl

    #9TomPo
    Jest na to rada, Alfa wystawi 3 bolidy w każdym wyścigu i wszyscy będą zadowoleni:) No może, oprucz belzebuba, obiektywnego i Vileneuva, no i może i Rusela jak Robert w każdym wyścigu był by przed kimim i Giovinazim:)

  • 17. Artur fan
    • 2020-01-03 07:27:04
    • *.sokola.pl

    na pewno jest to dużo lepsza decyzja niż ten cały wiliams

  • 18. OOXXYY
    • 2020-01-03 08:13:50
    • *.147.103.146.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    To może ja podsumuje. Nie wiem jak można tego nie dostrzegać, przecieże ewidentnie wyłania się z tego obraz że w przyszłym sezonie Orlen odkupuje całkowicie team i sadza na stałe Roberta za kierownicą. ;)

  • 19. Rick
    • 2020-01-03 08:45:32
    • *.

    @6
    F1 to polityka i pieniądze.
    Orlen na ten moment chce budować rozpoznawalność i siłę marki.
    I ta umowa mu to zapewnia.

    @12 jak Kubica jeździł pierwszy raz w F1, to sporo się mówiło, że wychowawal się, jeździł i mieszkał we Włoszech, że jest tam znany, lubiany i Włosi traktują go jak Włocha. Także narodowość GIO nie kydi być jego przewagą w tym przypadku.

    @14
    W 2020r. w Haasie by nie jeździł.
    Biorąc pod uwagę formę bolidów Haasa w 2019, to znów byłoby podobnie jak w Wiliamsie w 2018r. Niepewność co do przyszłości i nieporównywalność osiągów.

    Jesli tak cenią Kubicę w Haasie, to przecież i tak mogą go zakontraktować na 2021r.
    O ile będą jeszcze jeździć w F1.

    W Alfie są tacy, którzy pamiętają Kubice6i im będzie najłatwiej ocenić jak on się zmienił. Czy ma w sobie ten potencjał, jaki miał kiedyś.
    I w Alfie powinno być łatwiej o miarodajne wyniki zawodnika. Ferrari nie może pozwolić, by Alfa zeszła poniżej pewnego poziomu. Dzięki temu można liczyć na stabilizację i profesjonalnie podejście.

    To jest dobry układ dla Kubicy i dla Alfy.
    Są zabezpieczenia na 2021r. Gdyby RAI nie chciał dalej jeździć, gdyby się nie udało ściągnąć Vettela, to mają jeszcze jedną opcję - Kubicę właśnie.

    Bo to raczej oczywiste, że będą chcieli kogoś z doświadczeniem na jeden fotel, a drugi dla młodego.

  • 20. Igor
    • 2020-01-03 10:04:23
    • *.telekomunikacjawschod.pl

    Ja też się martwię że będą chcieli wcisnąć Vettela do alfy w 2021. Ale Kubica jest szybszy.

  • 21. Raptor202
    • 2020-01-03 12:58:20
    • Blokada
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @20 A może od Hamiltona też?

  • 22. skilder3000
    • 2020-01-03 14:13:13
    • *.opera-mini.net

    Orlen bedzie robił rebranding stacji w Europie przy okazji

  • 23. FanHamilton
    • 2020-01-03 14:15:35
    • *.play-internet.pl

    A może od bottasa też? :D

  • 24. Artur fan
    • 2020-01-03 16:52:04
    • *.sokola.pl

    @18 tak to prawda a szefową zespołu zostanie beata szydło

  • 25. mich11
    • 2020-01-03 19:04:09
    • *.dynamic.chello.pl

    @19 Orlen może chcieć budować cokolwiek. To są slogany. W biznesie liczą się efekty, sprzedaż, zysk, wzrost wartości np. przez posiadaną technologię, o to pytam? Jeśli siłę marki, to w takim razie gdzie są tego efekty w excelu księgowego?

  • 26. Vendeur
    • 2020-01-03 19:55:46
    • *.

    @25. mich11

    Ty na serio nie widzisz powiązania finansowego "siła marki (rozpoznawalność) - poziom sprzedaży"...?

  • 27. 2lame4u -_-
    • 2020-01-05 15:46:07
    • *.97.71.87.ipv4.supernova.orange.pl

    @25 Panie kolego żeś pan zły plik otworzył..... nie "sprawozdanie finansowe za 2009" tylko "2019"

    Pozdrawiam :)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo