komentarze
  • 1. sliwa007
    • 2019-05-24 10:28:25
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    "Jeżeli przez pięć okrążeń w Monte Carlo nic nie słyszysz w swoim radiu to musi być coś źle."

    Czyli jeździli w kółko mimo braku łączności... Nigdy nie uważałem ich za zbyt inteligentnych i tą akcją tylko mnie w tym utwierdzają. Dobrze, że im paliwa nie brakło, bo pewnie gdyby nie czarne flagi to zatrzymaliby się dopiero jakby bolidy same się zatrzymały.

  • 2. TomPo
    • 2019-05-24 11:49:48
    • *.emea.ibm.com

    Nie od dzis wiadomo, ze kierowca Haasa to stan umyslu :)
    Przynajmniej tak maja wszyscy dotychczasowi ich kierowcy.
    Nie miec zadnego komunikatu przez tyle kolek i nic? Nie zjechac? Nie zaniepokoic sie?
    Jak sliwa007 napisal, dobrze ze nie jechali, az im paliwa braklo.
    A sam pomysl, fakt byl kreatywny - i skuteczny.

  • 3. Raptor202
    • 2019-05-24 12:06:27
    • Blokada
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @2 Podejrzewam, że gdyby było coś nie tak i oni to zauważyli, to wtedy by zjechali.

  • 4. TomPo
    • 2019-05-24 14:47:29
    • *.emea.ibm.com

    @3
    wyjezdzasz pierwszy raz na pierwszy trenign, przez 5 kolek masz cisze w sluchawkach... chyba jednak bym pomyslal ze cos jest nie tak i sam zjechal.

  • 5. Vendeur
    • 2019-05-24 14:55:50
    • *.dynamic.chello.pl

    @4. TomPo

    Masz jakieś doświadczenie w takim jeżdżeniu bolidem po torze? O ile mi wiadomo, to nie, zatem nie wiesz, jak przebiega komunikacja radiowa. To chyba nie jest tak, że co chwilę coś do siebie nadają, szczególnie jeśli dostali jakieś wytyczne. Równie dobrze mogą wyjechać na tor i po prostu jeździć kilka kółek, aby wykonać plan. Nie zawsze kontakt radiowy jest konieczny...

  • 6. Miki42
    • 2019-05-24 15:44:24
    • Blokada
    • *.ap-media.pl

    @1 Ty jesteś inteligentny inaczej więc nie możesz ich zrozumieć ich inteligencja twoją przewyższa więc nie pojmiesz ich nigdy

  • 7. TomPo
    • 2019-05-24 15:52:35
    • *.dynamic.chello.pl

    @5
    Masz racje, nie mam, ale jestem pewien (po prostu na logike), ze pierwsze okrazenia to jest komunikacja z teamem. Czy wszystkie systemy dzialaja, jak wygladaja temperatury, czujniki itd itp.
    No ale nic... jezdze po torze, krece te kolka, paliwa nawet nie wiem czy mam jeszcze, no ale skoro nikt nic nie mowi to jezdze dalej... i tak az paliwa braknie.

  • 8. Vendeur
    • 2019-05-24 16:51:41
    • *.dynamic.chello.pl

    @7. TomPo

    Na logikę, to moim zdaniem nic nie wiemy, z kolei kierowca dostaje jakieś wytyczne, a z pewnością ma informacje na ile okrążeń dostał paliwa. Równie dobrze mogli ich zatankować do pełna i puścić na długi przejazd - to tylko jedna z sytuacji, w których komunikacja radiowa mogłaby nie być konieczna nawet przez kilka okrążeń. Tak mi się przynajmniej wydaje.

  • 9. giovanni paolo
    • 2019-05-24 17:43:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    7. powołujesz się na "logikę"? kpina cyrk
    pan kierownik zespołu powiedział o jakiejś regułce, o której nikt nie słyszał, która dotyczy tylko jednego toru, powiedział to będąc zirytowanym zaistniałą sytuacją
    tak wiemy, jesteś asem we wszystkim, dziw mnie bierze, że nie napisałeś, że sam byś sprawdził na pierwszych metrach po wyjeździe z pitlane czy komunikacja radiowa działa i robił to przez cały przejazd co minutę
    idę o zakład, że przez kilka okrążeń żaden kierowca by się nie przejął ciszą w słuchawkach

  • 10. Mat5
    • 2019-05-24 21:21:21
    • *.centertel.pl

    Okoliczności czarnych flag dla kierowców Haasa brzmią bardzo zabawnie, ale z drugiej strony trzeba było znaleźć sposób, aby ściągnąć kierowców do boksów i dobrze, że udało się znaleźć sposób na to. Kreatywność ludzka nie zna granic.

  • 11. XandiOfficial
    • 2019-05-24 21:45:41
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    No po co te tablice z pit wall'u? Zawsze dają im informacje i ile razy gdy radio padało a trzeba było wezwać kierowce na box to dawano znać na tej tablicy?

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo