Rusza pierwszy dzień drugiej tury testów F1 w trakcie sezonu
Zespoły Formuły 1 po wyścigu na Circuit de Barcelona-Catalunya tym razem pozostały na torze, aby przeprowadzić drugą i ostatnią w tym roku turę testów w trakcie sezonu.Wedle synoptyków dzisiaj pod Barceloną ma być słonecznie, ale relatywnie chłodno, a jutro pogoda ma się pogorszyć, gdyż nad torem pojawi się duże zachmurzenie. Sesja testowa tradycyjnie rozpocznie się o godzinie 9:00 i potrwa do 18:00 z godzinną przerwą obiadową rozpoczynającą się o 13:00.
Zespół Williamsa mimo iż miał możliwość testowania swojego bolidu z podstawowymi kierowcami przez jeszcze jeden pełny dzień, po tym jak w Bahrajnie Russell i Kubica podzielili się tylko jednym dniem pracy na torze, zdecydował się przez pełne dwa dni sprawdzać swoją konstrukcję z kierowcą testowym, Nicholasem Latifim.
Oprócz ekip testujących swoje bolidy, na torze pod Barceloną pojawi się firma Pirelli, która również będzie testowała swoje opony. Tym razem do testów ogumienia wyznaczeni zostali Sebastian Vettel i Sergio Perez, którzy we wtorek będą pracować pod dyktando producenta opon F1.
Poniżej przedstawiamy pełny harmonogram dzisiejszych testów i prosimy użytkowników o komentowanie wydarzeń z toru pod Barceloną pod poniższą wiadomością. Na koniec dnia, jak zawsze, podsumujemy to co działo się na torze.
Składy ekip na pierwszy dzień testów w Hiszpanii
- Mercedes - Valtteri Bottas
- Ferrari - Charles Leclerc
- Red Bull - Pierre Gasly
- Renault - Nico Hulkenberg
- Haas - Pietro Fittipaldi
- McLaren - Carlos Sainz / Lando Norris
- Toro Rosso - Daniił Kwiat
- Racing Point - Nick Yelloly / Sergio Perez
- Alfa Romeo - Callum Ilott
- Williams - Nicholas Latifi
komentarze
1. WDrake
Ciekawe czy Williams sprawdzi oba bolidy?
2. Berger
@1 Pewnie nie. Dadzą tego który się łatwiej prowadzi.
Trochę z innej beczki... na F1 pojawił się spot reklamujący GP Holandii 2020, nie doczytałem jeszcze co wypadnie z kalendarza.
3. hubi7251
#2
Hiszpania
4. Grafii
Ludzie dajcie już spokój z tą teorią spiskową. Gdyby to nie był RK to nikt by się nie doszukiwał dziury w całym. Trzeba spojrzeć prawdzie w oczy, a brzmi ona (do wyboru):
1. Russel to mega wymiatacz, najlepszy w stawce F1, dlatego jeździ lepiej od RK
2. Robert niestety ustępuje swojemu koledze zespołowemu
Dobrze ze Williams łapie takie tyły. Gdyby jeździli w środku stawki to rozwiązałoby wymianę RK na Estebana Ocona. A tak nie ma sensu. I tak punktów nie zdobędą. Williams jest w F1 od gaszenia światła, a nie zbierania punktów.
5. Vendeur
@4. Grafii
Czy do takich pustych łbów za przeproszeniem dotrze, że nawet Russel twierdził, że bolid Roberta prowadzi się gorzej? Ponadto jak wytłumaczysz, że Robert się utrzymywał na początku wyścigu przed Russelem bez problemów, potem miał coś zmienić w ustawieniach i nagle zaczął tracić z okrążenia na okrążenie po sekundzie?
6. TomPo
@4
szkoda tylko, ze sam Russell mowi ze dostal nowe czesci ktore beda "w przyszlosci".
Do tego ma nowa poprawiona podloge, bo w Baku rozwalil podloge Roberta.
Robert jezdzi na starej podlodze Russella, ktora dostal przed Baku i na reszcie czesci ze starej specyfikacji od poczatku sezonu.
Dlatego tez RK komentuje "staramy sie ustawic te czesci ktore mamy" - czyli stare, poniszczone, ponaprawiane itd itp.
Generalnie to FIA sie powinna wtracic, bo nie wiem czy te bolidy (zwlaszcza RK) spelniaja jeszcze jakies normy bezpieczenstwa, jesli bolid sie wygina w zakretach i docamowaniach, ze caly balans sie przemieszcza jak chce i nigdy nie wiadomo przez to jak bolid sie zachowa.
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz