komentarze
  • 1. luk1992
    • 2019-03-31 10:30:00
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Start będzie ciekawy. Hamilton będzie chciał jak najszybciej przebić się choćby przed Vettela a z tyłu Bottas będzie czekał na swoją szansę.

  • 2. jaromlody
    • 2019-03-31 11:14:43
    • *.dynamic-ww-01.vectranet.pl

    W tym wyścigu start jest bardzo ważny. W miarę długa prosta pozwala na złapanie kilku pozycji no i trzeba uważać by ktoś za bardzo nie opóźnił hamowania i nie popsuł innym wyścigu, Ciekawie też może być na 10 zakręcie gdzie może się wiele wydarzyć.
    Mam nadzieję że Leclerc wygra wyścig i nie będzie musiał oddawać pozycji Vettelowi, mówienie mediom że nie będzie poleceń zespołowych a robienie co innego to codzienność w Ferrari.

  • 3. Vendeur
    • 2019-03-31 11:34:22
    • *.dynamic.chello.pl

    Skoro ostatnio zabronili Leclercowi wyprzedzić Vettela, to tym razem Vettel powinien otrzymać taki zakaz. :)

  • 4. husaria
    • 2019-03-31 11:43:38
    • *.unknown.vectranet.pl

    No nareszcie ! Może będzie nowy mistrz ?

  • 5. SpookyF1
    • 2019-03-31 11:49:21
    • *.plastcom.pl

    Oficjalne polecenia zespołowe dla publiki to jedno, a realne za kuluarami to drugie. Na odprawie oczywistym jest, że dowiedzieli się co mają wiedzieć. Pamiętajmy, że Vettel ma teraz realną szansę na 5 mistrza świata i równie dobrze to On może gonić Schumachera a nie Hamilton. Zespół NIE MOŻE stawiać na LeClerca.

    Konstrukcja wygranej Vettela nie musi wiązać się z zastosowaniem poleceń zespołowych. Ot wystarczy, że zrobią chłopakom inną strategię w wyścigu. Wystarczy też, że zdejmą LeClerca pod koniec na pit stop pod (fałszywym) pretekstem, że ma zbyt zużyte opony i jest groźba nie dojechania do mety.

    Tak czy inaczej zrobią wszystko aby wygrywał Vettel. Polecenia zespołowe to jedno z wielu narzędzi do dyspozycji. Nie logicznym byłoby stawianie na młodszego, no chyba że Vettel całkiem zawiedzie bo szybki jest ale psyche ma słabiutką. Pod presją robi błędy.

  • 6. TomPo
    • 2019-03-31 11:58:43
    • *.dynamic.chello.pl

    @5
    stawianie na jakiegos zawodnika na poczatku sezonu to skrajna glupota.
    Stawia sie na tego, ktory jest lepszy na przestrzeni sezonu.
    Czyli jesli Lec bedzie regularnie przed Vet w Q i podczas wyscigu, to dalej uwazasz ze "miszcz goraca glowa" powinien wygrywac? I to jemu powinien przypasc tytul? Zostalby posmiewiskiem F1.

    Obawiam sie ze na starcie Lec dostanie zadanie blokowanie Mercow a Vet pojedzie do przodu, albo 'magicznie' po pit stopach Vet znajdzie sie przed Lec.
    Jedyna opcja dla mlodego to wystrzelic do przodu i uciec Vet na tyle, by Ferrari balo sie kolejnego blamazu medialnego dajac OT zawodnikowi np 10s z tylu.

  • 7. Spargus
    • 2019-03-31 12:06:38
    • *.toya.net.pl

    Ej, bo nie wiem jak Wam, ale mnie to się wydaje, że Ferrari też zależy na zdobyciu tytułu i jak Leclerc będzie lepszy to nie będą na siłę go stopować, żeby Vettel był przed nim ;) Wiem, że Ferrari mistrzem strategii nie jest, ale aż tak głupi nie są. Jaki mają cel w promowaniu na siłę Vettela?

  • 8. ferrus
    • 2019-03-31 12:18:10
    • *.play-internet.pl

    Co to znaczy że Vettel jest pod presją? Pod presją to jest każdy kierowca w f1, no może mniejszą mają debiutanci. Jeśli np. Groszek będzie regularnie przegrywał z Magnussenem to poleci z f1. Jeśli Bottas będzie się słabo spisywał to wyleci z mercedesa.... każdy ma presję, taki sport.
    Co do wyścigu to mam nadzieję że nie dojdzie do kolizji Vettela z Charlesem bo tak też się może zdarzyć.

  • 9. RoyalFlesh F1
    • 2019-03-31 12:22:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Pierwsze wyścigi to walka o to by, nie zostać sprowadzonym do roli kierowcy nr.2.

  • 10. Lakosz
    • 2019-03-31 12:50:16
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tłumaczenie Ferrari wydaje mi się całkiem rozsądne. Vettel jak byczek - nie lubi mieć czerwonego przed sobą, a Leclerc jest młody. Jak dojdzie między nimi do bezpośredniego pojedynku, to kawałki bolidów mogą fruwać po całej trasie. W Australii nie mieli szans na więcej niż to, co ugrali, więc szkoda by było to stracić w bezsensownej (dla zespołu) walce. Co innego jeśli Leclerc będzie wyraźnie z przodu i będzie szybszy - to niczemu nie zagraża (łącznie z utratą punktów).

    Wygląda mi na to, że jeśli będą równi, to faworyzowany będzie Vettel (z różnych powodów). Jeśli Leclerc będzie wyraźnie szybszy (w przekroju wielu wyścigów), zespół postawi na niego, a Vettel będzie się musiał obejść asystą.
    Wydaje się że to racjonalne zachowanie, choć sposoby realizacji mogą budzić kontrowersje.

  • 11. bento
    • 2019-03-31 13:09:24
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Tak jak Riccardo ośmieszał Vettela w RedBull tak wygląda na to że Leclerc będzie to samo robił z Vettelem.

  • 12. KolczastyKaktus
    • 2019-03-31 13:37:29
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Tylko wariat powstrzymał by szybszego kierowcę na rzecz wolniejszego. Nie wierzę, że w F1 działy się takie rzeczy na przestrzeni całego sezonu. Pojedyncze przypadki są inne ale są pojedyncze.

  • 13. hubos21
    • 2019-03-31 13:38:06
    • *.serv-net.pl

    @11
    RIC póki co to jest nikt w F1

  • 14. ryan27
    • 2019-03-31 13:44:49
    • *.dynamic.mm.pl

    Ferrari mówi jedno a robi drugie. Pokazał to ostatni wyścig.
    To samo będzie w tym. Jak nie na torze to ich zamienią miejscami w boksach a potem będzie zakaz wyprzedzania. Pretekst dla opinii publicznej wymyślą na poczekaniu.

  • 15. Alboviem
    • 2019-03-31 13:45:18
    • *.169.255.100

    ...i skończyło się Bottasowanie.

  • 16. Raptor202
    • 2019-03-31 13:51:42
    • Blokada
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @11 I ten nikt jest lepszym kierowcą od Vettela.

  • 17. Raptor202
    • 2019-03-31 13:52:02
    • Blokada
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    To było do @13, mój błąd.

  • 18. weres
    • 2019-03-31 14:11:05
    • *.177.224.112.revdns.net.pulawy.pl

    I teraz wyobraźmy sobie, że na koniec sezonu Leclercowi zabraknie do zwycięstwa tych punktów, które Ferrari mu zabrało w Australii....

  • 19. jamszol
    • 2019-03-31 14:11:19
    • *.dynamic.mm.pl

    @12. W Ferrari było nawet tak , że kierowca nr.2 zatrzymał się przed metą bo Szumi musiał wjechac pierwszy.
    U nich wszystko jest możliwe

  • 20. XandiOfficial
    • 2019-03-31 14:50:11
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Debile piszą. Jak Leclerc będzie szybszy. Każdy wyścig jest inny, inny tor i skąd wy wiecie gdzie który będzie szybszy? Jeśli będą mieć tą samą strategię to niech walczą i wtedy niech wygra lepszy a nie jak idioci tutaj porównują sytuacje z Australii. Heh odludki z Polszy i ich eksperckie myśli zza komputera. Staż zza komputera i wypisywanie głupot 20 lat. No nieźle. Liczę na Charlesa zwycięstwo i dublet czerwonych.

  • 21. Jen
    • 2019-03-31 15:21:15
    • *.play-internet.pl

    Moim zdaniem Vettel ma większe szanse na objęcie prowadzenia po starcie. Nie musi być żadnych poleceń zespołowych.
    Seb ma dużo większe doświadczenie z ruszania z pierwszego pola niż debiutant Charles.

  • 22. Katsurimoto
    • 2019-03-31 16:12:57
    • *.unknown.vectranet.pl

    Jak to ferrari mówi jedno A robi drugie?

    Przecież przed sezonem zapowiedzieli, że jest pewna hierarchia.
    Oczywiście nikt nie każe zatrzymać się leclercowi i czekać tuż przed metą na Vettela. Dorośnijcie.

    Hamilton przegrał sezon z Nico Rosbergiem oraz Buttonem i nikt go nie wyrzucał z f1. Litości

  • 23. Raptor202
    • 2019-03-31 16:18:41
    • Blokada
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @22 Jakoś w GP Austrii w 2002 coś w tym stylu zrobili.

  • 24. Katsurimoto
    • 2019-03-31 16:33:29
    • *.unknown.vectranet.pl

    Okej A w 1950 którymś roku pierwszy kierowca zdublowal wszystkich. Nawet tych na podium. To nie jest argument w tego słowa znaczeniu.

    Faktem jest, że Mercedes wygrał wszystkie tytuły w erze hybrydowej i ferrari skupia się na tym by w końcu go zdetronizować. Może w tym roku się uda.

    Polecenia zespołowe tylko by zapobiec kolizji i niepotrzebnej walce.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo