komentarze
  • 1. TomPo
    • 2019-02-24 10:51:11
    • *.dynamic.chello.pl

    Poczekajmy az zaczna jezdzic w tloku podczas wyscigu, to mysle ze dopiero wtedy poczuja zmiany aero jakie zaszly, zwlaszcza z przednim skrzydlem. Jazda za kims w strudze powinna byc zupelnie inna.

  • 2. Buszmen
    • 2019-02-24 12:36:20
    • *.serv-net.pl

    Bardziej się obawiam latających przednich skrzydeł po starcie
    Są szersze łatwiej je będzie uszkodzić , bardziej asekuracyjnie kierowcy będą jeździć

  • 3. ryan27
    • 2019-02-24 17:07:24
    • *.dynamic.mm.pl

    #2
    Szczególnie Verstappen:D

  • 4. veterynarz
    • 2019-02-24 23:37:02
    • *.play-internet.pl

    Zastanawiam się, jak to się wszystko ma do wypowiedzi szefostwa, jakoby bolid miał ulec zupełnej zmianie i przeprojektowaniu.

  • 5. turismo
    • 2019-02-26 01:40:47
    • *.va-router.com.pl

    @5 i tak rzeczywiście jest, całość bolidu, łącznie z silnikiem jest zaprojektowana od nowa. Co nie znaczy, że nie mogli ustawić bolidu tak, aby prowadził się podobnie co poprzednik. W końcu ci sami ludzie go robili.

  • 6. modafi
    • 2019-02-26 06:08:29
    • *.centertel.pl

    @5. turismo
    Wydźwięk jest mimo wszystko różny. Zgadzam się z Twoim zdaniem, jednak szefostwo mówiło, że jedyne co zostało z poprzednika to wspomaganie kierownicy. Nico natomiast mówi o identycznej kierownicy. To już sprzeczność. Po przeczytaniu artykuły miałem podobne odczucie co @4. veterynarz.
    Ciekawe będzie oglądanie Renault. Uważam, że włączą się do walki o podia. Australijczyk zrobi różnicę. Pozdrawiam

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo