komentarze
  • 1. Raptor202
    • 2018-10-16 08:54:51
    • Blokada
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    I tak uważam, że najlepszy był system z 2005.

  • 2. czuczo
    • 2018-10-16 10:45:09
    • *.static.ip.netia.com.pl

    A i owszem, powinna być osobna pula opon na kwalifikacje, a nie żadne tam opony z Q2 z najlepszym czasem na wyścig.

  • 3. WDrake
    • 2018-10-16 11:09:22
    • *.centertel.pl

    @2 nie do końca te same opony tylko z tym samym paskiem, popieram ideę osobnych opon na kwalifikacje i przymusowe 2 zmiany opon dzięki czemu można zmniejszyć ich degradacji, będą dłużej naciskać

  • 4. rosssssa
    • 2018-10-16 12:12:23
    • *.play-internet.pl

    Jeśli zmieniać rodzaj kwalifikacji to w inny sposob wg mnie.
    Coś o czym mówił Vettel czyli godzina dla kierowców na torze ale:
    Po 20minutach odpada 5 z najslabszymi czasami
    A później co minutę jeden z końca.
    Liczy się czas skonczonego kółka a nie tak jak teraz że jak zawodnik zaczął to może dokończyć.

    Wtedy będzie walka do końca kwalifikacji a nie po jednym przejeździe na każdą część.
    I dla kibiców będzie ciekawie.

  • 5. DixSplott
    • 2018-10-16 12:34:43
    • *.centertel.pl

    @3 to sa dokladnie te same opony ten sam egzemplarz. DLatego jak kierowca zrobi flatspota w Q2 na najszybszym kolku to ma problem.

  • 6. TomPo
    • 2018-10-16 13:03:57
    • *.dynamic.chello.pl

    Pasek niech zostanie ten sam, ale to nie powinny byc te same sztuki.
    Dwie obowiazkowe zmiany opon? Dla mnie bzdura.
    Ja bym poszedl w inna strone i zniosl przymus uzywania roznych mieszanek. Mielibysmy wiecej bolidow na zupelnie innych strategiach (teraz generalnie sa 2 strategie, najpierw miekko pozniej twardo lub odwrotnie) i to mogloby dodatkowo urozmaicic wyscigi, chyba.... ;)

  • 7. S3baQ
    • 2018-10-19 02:14:56
    • Blokada
    • *.IP.cloudmosa.com

    @4
    Z calym szacunkiem , ale Ty jak i ten ,jak mu tam , Vettel, pierdzielicie glupoty. Taki system kwali z odpadaniem juz byl i nikomu , łącznie z tym, jak mu tam, Vettelem , sie nie podobal. A. I matematyka sie kłania. Godzina czasu na torze, po 20 min 5 kierowcow out, a potem co minute jeden? To w stawce jest 45 kierowcow??? (+-1kierowca, zalezy jak zaczną odliczać czas odpadania nastepnych) Kto to liczyl? Ty , czy ten, jak mu tam, Vettel?

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo