komentarze
  • 1. TomPo
    • 2018-10-15 11:02:27
    • *.dynamic.chello.pl

    - Ocon - rok pauzy i w 2020 do Merca zamiast Bottasa, jak dalej bedzie tracil 0.5s do Lewisa
    - Sirotkin - SMP ma problemy, a on sam nie wywiazal sie wynikami z kontraktu. Ruskie maja juz kierowce, a SMP chce stworzyc swoj wlasny team.
    - Markelov - za chwile ojciec moze byc bankrutem, przeciez to Rosja.
    - RK - to ostatnia szansa, albo teraz albo na św. Nigdy, watpie by sie zgodzil zostac rozwojowym FI.

  • 2. PiotrasLc
    • 2018-10-15 11:26:12
    • Blokada
    • *.123.197.63.zubrzyk.pirx.pl

    Tylko sam Robert wie co się dzieje teraz. Nam pozostało tylko czekać na jakieś info.

  • 3. saint77
    • 2018-10-15 11:38:15
    • *.dynamic.chello.pl

    @ 1. TomPo
    - Ocon - bardzo prawdopodobne, Ocon jasno powiedział, że jest przygotowany na 1 rok przerwy jeśli ma mu to pomóc wrócić do ścigania i to w zespole z czołówki.
    - Sirotkin - SMP nie stworzy własnego teamu na przyszły sezon, więc gdzieś go trza upchnąć. Mogą wywiązać się z nawiązką bo dla nich 10 milionów w ta czy tamta większej roli nie gra. Chociażby dlatego, aby światowe media nie pisały, że Rosjanin odpadł z walki o fotel na rzecz Polaka. Sirotkin to najbardziej prawdopodobna opcja - liczy się kasa. Kasa i jeszcze raz kasa.
    - Markelov - nie znam ani jednego bankruta w Rosji. prawdziwego bankruta. Może zbankrutować oficjalnie, nieoficjalnie są setki milionów dolarów na różnych kontach zagranicznych, nie zamrożone, w wolnej dyspozycji. Może siedzieć w łagrze na Syberii, nie ma to żadnego znaczenia, pieniądze mogą pójść przez pośredników. Dla Williamsa tylko kasa się liczy. Napiszą, że nie podpisali kontraktu z nim tylko z jego senem. A dla zachodu takie oskarżenia o korupcję w Rosji mają mniej więcej takie znaczenia jak u nas mysz znaleziona w jakimś hipermarkecie
    - Robert - jeśli faktycznie ma 10 mln dolców, Williams otrzymał zniżkę minimum 5 mln na silniki od Merca za Russela oraz Stroll ma wnieść sporą sumę za wykupienie juniora, to jest to faktycznie najrozsądniejsze wyjście.
    Ale Clair rozumem się nie ogarnie. Ona ma swój kalkulator i jeśli jej wyjdzie, że zatrudnienie Dikembe Mutambo z Somalii będzie się bardziej kalkulowało, to zatrudni Dikembe Mutambo.

    pamiętaj o dewizie Clair: JAKOŚ TO BĘDZIE. Nie ważne aby iść do przodu, ważne aby przetrwać. Kasa się będzie zgadzać, to przetrwa.

  • 4. Medicus
    • 2018-10-15 12:10:42
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @1 TomPo - wydaje mi się, że na większości torów, nie jest to aż 0,5s, zresztą moim zdaniem, dla Toto, nie jest istotne ile traci do Luisa, pod warunkiem, że pozostali będą za Valterim.
    Fin ma być drugi i to jest kluczowe, aby nikt inny tych pkt nie zbierał, jeśli tak nadal będzie w 2019 to przyznam, że jest idealną opcją dla Mercedesa.
    Bottas to jeżdżąca szykana, jest idealny na drugim miejscu. Nie wierze, że ktokolwiek chciałby zmiany Valteriego na kogokolwiek walecznego dopóki Luis będzie jeździł. Chcą mieć alternatywę, ale głupotą było by rozkręcać na nowo walkę w mateczniku, jak można spokojnie ogrywać resztę zgarniając dwa tytuły rok do roku.

  • 5. TomPo
    • 2018-10-15 12:33:55
    • *.dynamic.chello.pl

    @4
    masz racje ale Lewis nie bedzie jezdzil wiecznie. Bottas na lidera to sie srednio nadaje.
    Tak wiec taki Ocon mysle ze presje by powywieral, ale czy az taka jak Rosberg by rozpoczela sie wojna w mateczniku? Watpie. Generalnie wyszlo, ze jezdzi czesto identycznym tempem co Perez, a ten zawrotnej kariery nie zrobil i juz nie zrobi.
    Przyszlosciowo patrzac to bedzie raczej duet Russell, Ocon jezdzil dla Merca, chyba ze cos sie jeszcze urodzi po drodze, doslownie i w przenosni ;)

    @3
    bankrutem tam latwiej zostac, niz sie komus wydaje. Wystarczy zmiana sil w personalnej rozgrywce gospodarczo-politycznej i Twoja firma trafia w rece kogos innego, a konta wyparowywuja. Oczywiscie mozna miec prywante konta na Kajmanach, tego nie wie nikt.
    Zgadzam sie co do opini o Clari... manager "jakos to bedzie", rownie bez pomyslunku i strategicznego myslenia co pani Monika z Saubera.

  • 6. belzebub
    • 2018-10-15 13:03:53
    • *.opera-mini.net

    Ocon albo Sirotkin to dwie opcje które wydają się najbardziej prawdopobne. Co do RK, to tylko przypomnę że znajdował się na liście do Toro Rosso i przegrał z Kwiatem.... Zresztą RK nie byłby lepszą opcją, choć jego fanatycy będą twierdzić że przecież jest tak dobry jak Hamilton. Tylko, że to są mrzonki, a bardziej taki mit powtarzany od dawna. Ocon jest o lepszy pod wieloma względami od RK i to on powinien dostać szansę jazdy w F1.
    Co do Sirotkina i SMP, może i mają prawo być niezadowoleni za jakość tegorocznej konstrukcji, ale inne wolne miejsce pozostaje już tylko w Toro Rosso. Ale raczej na pewno będą dążyć do tego, żeby fotel Sirotkinowi zapewnić albo w Williamsie albo w TR. Tak więc RK ma najmniejsze szanse na drugi fotel. A jeśli już jakimś cudem dostanie to płacąc za niego będzie zwykłym paydriverem.

  • 7. ds1976
    • 2018-10-15 13:04:32
    • Blokada
    • *.ksi-system.net

    @5 TomPo - Lewis będzie jeszcze długo jeździł. Właśnie zgarnął zwycięstwo nr 71 w karierze. W nadal dominującym bolidzie Mercedesa bez problemu jest w stanie pobić rekord Michaela. Lewis już jeden ma i śrubuje go nadal - rekord PP. Pytanie czy chce zostać najbardziej utytułowanym, legendarnym kierowcą w historii F1 jest w zasadzie retoryczne. Kocha sławę a obecnie staje przed niepowtarzalną szansą. Do pobicia rekordu zwycięstw potrzebuje minimum 2 sezonów, ilości tytułów mistrzowskich - minimum trzech. Myślisz, że nie spróbuje? :-)

  • 8. ds1976
    • 2018-10-15 13:19:05
    • Blokada
    • *.ksi-system.net

    Co do RK to być może jego szanse są nie mniejsze niż w ubiegłym roku. Toto Wolff o Oconie nie zapomni, Francuz wróci do obiegu nawet po roku przerwy, być może jako opcja za Bottasa - to może generować obawy o nową wojnę wewnątrz Mercedesa, ale czy Ocon rzeczywiście jest tak szybki by zagrozić Lewisowi? Nie wydaje mi się, gdyby był aż tak dobry to Perez w tym sezonie byłby porozstawiany po kątach a tymczasem po raz kolejny to Meksykanin prezentuje bardziej solidny warsztat. Chyba, że nie doceniamy Pereza... :) I jaką kasę otrzymałby Williams od Mercedesa? Bonus już mają z tytułu fotela Russella, chyba, że darmowe silniki.

    Sirotkin może być opcją ze względu na kasę i tyle, bo nic innego nie wniesie - ale czy Williams nie wyciągnął wniosków z 2018 i będzie powielał te same błędy?

    Markelov też wniósłby sakiewkę i może byłby trochę bardziej efektowny od swojego rodaka - dusza Artema ewidentnie kozacka - prawdopodobnie przodkowie pochodzą zza naszej wschodniej granicy. Ale poza kolorytem i okazjonalnym szaleństwem Williams nie miałby z niego niewiele większy pożytek niż z Sirotkina - ot taki tegoroczny poziom Strolla.

    RK? Williams poznał znacznie lepiej Roberta w tym roku, jeżeli chcą iść do przodu z autem i wyrwać się spod czerwonej latarni taki kierowca na jeden sezon będzie potrzebny. Po sezonie 2019 nie będzie już kasy od Strolla i być może znów trzeba będzie sięgnąć po ruble? Albo zaakceptować rolę juniorskiego zespołu Mercedes co chyba nie przejdzie utytułowanej rodzinie Williams przez gardło.


    Znów wszystko sprowadza się tak czy owak do kasy, na której Williamsowi nie zbywa. SMP może pokusić się na wejście do F1 wraz z nowymi przepisami, ale za to trzeba by się było brać już teraz, zespołu nie da się zbudować w 1,5 roku - a na razie ni widu, ni słychu w tym temacie.

  • 9. saint77
    • 2018-10-15 14:00:25
    • *.centertel.pl

    @6. belzebub
    Skąd bierzesz info o miejscu Kubicy na liście do TR? Nikt nigdy nie brał go tam pod uwagę. TR to juniorski zespół RBR i nigdy nie trafi tam ktoś u schyłku czy nawet w środku kariery. Buemi nie był brany pod uwagę z uwagi na staż.
    Kubica kurtuazyjnie odpowiedział na plotki związane z jego rzekomą kandydaturą to TR. Ani przez moment nikt na poważnie o tym nie myślał, były tylko plotki dziennikarskie rodem z pudelka.

  • 10. Raptor202
    • 2018-10-15 14:37:21
    • Blokada
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Jeżeli to miejsce zajmie ktokolwiek inny niż Ocon, to będzie to nieporozumienie roku.

  • 11. urer
    • 2018-10-15 15:16:13
    • *.dynamic.kabel-deutschland.de

    A co z Pascalem Wehrlein?

  • 12. urer
    • 2018-10-15 15:20:50
    • *.dynamic.kabel-deutschland.de

    OK doczytałem
    "Pascal Wehrlein, który niedawno oficjalnie rozstał się z Mercedesem i stał się wolnym zawodnikiem znalazł się w gronie kandydatów do występów w Toro Rosso."

  • 13. nolte_
    • 2018-10-15 17:40:31
    • *.centertel.pl

    Kubica i przyjaciele...

  • 14. Vendeur
    • 2018-10-15 19:11:07
    • *.dynamic.chello.pl

    @kempa

    Proponuję newsa zrobić o polskim premierze śmieciu, który cieszył się z wypadku Kubicy...

    /tylko-w-onecie/ afera-tasmowa-morawiecki-cieszyl-sie-ze -jego-bank-nie-bedzie-sponsorowal-kubicy / hm5sj5j

  • 15. saint77
    • 2018-10-15 21:29:48
    • *.dynamic.chello.pl

    @14. Vendeur

    Gdybyś wierzył w każdą rewelacje onetu, to niedługo być założył na mrozy kroksy ocieplane, bo to najnowszy krzyk mody:)
    Nie spinaj się polityką, taśmy są na każdego.
    Gdyby okazało się za jakiś czas, że masz szansę zostać prezydentem, to uwierz mi, na ciebie tez by znaleźli taśmy:)

  • 16. Heniek007
    • 2018-10-15 21:41:35
    • Blokada
    • *.w90-29.abo.wanadoo.fr

    @14 Weź kilka dni wolnego i odpocznij.

  • 17. Brzoza2
    • 2018-10-15 22:15:51
    • *.43.33.237.ipv4.supernova.orange.pl

    A ja myślę że słowa o Kubicy wywołają większe halo niż te wcześniejsze w których chciał 100tysi dawać politykowi. I to może być szansa na zwiększenie budżetu Roberta.

  • 18. TomPo
    • 2018-10-15 22:53:33
    • *.dynamic.chello.pl

    Bankster w rzadzie to tragedia, bankster na czele rzadu to upadek demokracji.
    Tyczy sie to tak samo PO, PSL, SLD, PiS, czy kazdego innego ugrupowania.

  • 19. greyhow
    • 2018-10-16 00:30:33
    • *.147.33.235.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Robert spotkał się z premierem i ten teraz osobiście łagodzi sytuację w mediach. W sumie byłoby zabawne, gdyby Morawiecki przekupił go zwiększeniem mu wsparcia finansowego z kasy Lotosu czy innego Tauronu, ale nie miałbym nic przeciwko.

  • 20. skilder3000
    • 2018-10-16 02:38:46
    • *.opera-mini.net

    19 Nawet by to miało sens. Teraz fotel w F1 a w przyszłym sezonie e-F.

  • 21. jenks
    • 2018-10-16 08:20:50
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    15-Onet często jest szybszy w info o F1 niż ten portal.

  • 22. saint77
    • 2018-10-16 10:05:43
    • *.centertel.pl

    @21. jenks
    Jest, ale odnośnie wiarygodności, rzetelności i przede wszystkim bezstronności to mu bardzo wiele brakuje. Od upolitycznienia nie różni się niczym od TVP. Niczym za wyjątkiem źródła nacisku, tuż zza Odry.
    Na tym portalu przynajmniej możesz swobodnie wszystko napisać. Onet cenzuruje każdy wpis, usuwając bezlitośnie wszystko co jest niezgodne z ich linią "wiarygidności". Za PRL była większa swoboda wypowiedzi niż w onet.pl
    Dlatego wszystkie ich newsy należy traktować z dużą ostrożnością a niektóre z politowaniem.

  • 23. Retrato1989
    • 2018-10-16 11:31:05
    • *.play-internet.pl

    @11, @12 Pascal Wehrlein dołączył do Mahindra Racing w Formule E.

  • 24. R4F1
    • 2018-10-16 12:19:39
    • *.centertel.pl

    @ Saint77
    Nie chodzi o to kto to opublikował, a o to co tam było powiedziane i kto to powiedział. Skoro masz nagrany głos danej osoby i słyszysz w jaki sposób się wypowiada (a teraz to już wszyscy upubliczniają oprócz TVP i mediów zbliżonych do partii rządzącej) to dlaczego atakujesz onet jako źródło zła zza Odry? Oni nie są winni tego, że było to powiedziane przez tego pana.
    Co do wczorajszego wsparcia Kubicy to tak naprawdę nic nie wiadomo poza tym, że za tydzień są wybory i, że trzeba było jakoś na szybko załagodzić sytuację, a akurat trafiła się ku temu okazja bo Robert miał event Acronis w Warszawie. Zobaczymy co będzie po wyborach, jak już nie będzie potrzeby budowania PR pod dobry wynik. Wczoraj padły jakieś deklaracje wsparcia Kubicy ze strony Orlenu, ale trzeba pamiętać o tym, że deklaracje to jeszcze nie umowa, poza tym Orlen i Lotos to za moment będzie jedna i ta sama firma, więc pojawia się jeszcze pytanie czy mowa o dodatkowych środkach czy ciągle mówimy o tym samym budżecie tylko z inną etykietką.

  • 25. Vendeur
    • 2018-10-16 14:41:13
    • *.dynamic.chello.pl

    15. saint77

    Chyba zupełnie nie rozumiesz o czym jest dyskusja, a Twoje zaślepienie hejtem wobec Onetu odbiera Ci rozum... Onet jest upolityczniony? Nie jest rzetelny? Nie jest wiarygodny? A który serwis do cholery jest?

    Sztuką jest czytać informacje w różnych źródłach i wyciągać z nich odpowiednie wiadomości. Twierdzenie, że Onet jest "be", bo jest "niemiecki" jest domeną internetowych debili, których wyprane mózgi nigdy nie dojrzeją do myśli, że Niemcy nie są złe. Więc nie idź tą drogą...

    Na Onecie jest cenzura? Uważasz to za zło? I dajesz przykład tutejszego serwisu, na którym cenzury w ogóle nie ma i są dopuszczane nawet skandalicznie rasistowskie posty? Bo moim zdaniem burdel jaki tu panuje zakrawa o pomstę do nieba... Ja akurat na Onecie widzę pojazdy po każdej frakcji politycznej i na pewno nie jest tak, że wszystkie nieprzychylne posty są usuwane. Po prostu KŁAMIESZ. Tak samo jak KŁAMIESZ, że za PRL była większa swoboda wypowiedzi, niż to, co jest obecnie na Onecie. Jesteś po prostu niepoważny... Obecne czasy są gorsze niż PRL i jeśli nie dostrzegasz propagandy oraz cenzury władz, to naprawdę nie mamy o czym rozmawiać, dopóki nie przejrzysz na oczy.

    I tak jak pisze powyżej R4F1, nie jest ważne kto napisał o sprawie, ważne jest, że ona wypłynęła na światło dzienne, ważne jest jej źródło. Jeśli są taśmy, jest głos, to są dowody. Z tym też będziesz polemizował? I co to za debilny tekst, że na mnie taśmy też by się znalazły... Nawet jeśli to ironia, to niestety sugeruje jedynie, razem z innymi wypowiedziami, że możesz mieć mózg wyprany propagandą obecnego rządu.

    Ponadto, skoro tak chwalisz wolność wypowiedzi na tutejszym portalu... To niby dlaczego nie ma newsa o skandalicznej postawie tego śmiecia premiera? Bo polityka? A może jednak cenzura...? Zastanów się czasem zanim się wypowiesz, bo tutejszą dyskusją zasłużyłeś wybitnie na ignora. Wstrzymam się, bo może masz tylko polityczne zaćmienie umysłu, a o F1 piszesz mądrze.

  • 26. saint77
    • 2018-10-16 16:37:48
    • *.centertel.pl

    @25. Vendeur

    Wy, dzieciaki z gimbazy wszędzie widzicie HEJT. Tak wam się ten termin spodobał, że nie znając realnej definicji tego określenia wszędzie tam gdzie coś wam się nie podoba widzicie HEJT.

    Co do reszty wypocin twojego elaboratu, na poziomie przedszkolnym, to mogę jedynie powiedzieć, ża ja mam głęboko w dupie każdą partię polityczną. A onet był i jest stronniczy, tak samo jak obecnie TVP. Wyjmij oczy z dupy i poczytaj w jakim tonie są redagowane artykuły. Tylko do tego trzeba ogarniać nieco całą sytuację geopolityczną a ty widocznie masz z tym podstawowe problemy.

    I jeszcze jedno: ja nie popieram partii rządzącej, ale nigdy nie upadłbym tak nisko aby premiera polskiego rządu nazwać śmieciem.
    Zastanawiam się, czy linka do twojej obelgi nie wysłać w odpowiednie miejsce, może wówczas dojdzie do twojego mózgu, żeby w taki sposób nie obrażać ludzi.
    Żegnam dzieciaku. Lądujesz w ignorowanych.

  • 27. WDrake
    • 2018-10-17 13:50:22
    • *.40.0.168

    Jak to nie wypali powinien przejść do innej serii i się ścigać, ludzie muszą zobaczyć, że potrafi wygrywać. Przez tą niepewność nie chcą ryzykować. Marnuje się w roli kierowcy rezerwowego

  • 28. tomasss
    • 2018-10-18 10:53:12
    • *.emea.ibm.com

    nie przeczytalem zadnego z ponizszych komentarzy, nie mialem czasu a teraz widze, ze jest ich az 27 wiec jesli sie powtorze to bardzo przepraszam:
    1. fajnie ze Orlen chce wspierac Kubice - nie fajnie, ze bedzie to najgorszy zespol w stawce, kibice mogą nie przezyc tego widoku Roberta tułającego sie gdzies w ogonie stawki, zmagającego sie z ciągłymi usterkami etc.
    2. Robert ma ogromną przerwe w zyciorysie - moze warto by bylo sprobowac swoich sil w topowym zespole nieco nizszej kategorii - naprawde nie mialbym nic przeciwko jako kibic kibicowaniu Robertowi np w takim DTMie - zajebiscie sie te wyscigi ogląda / jest ogromna nieprzewidywalnosc i jeszcze fakt, ze Robert walczy z konkurencją napewno zmotywowalby do jeszcze wiekszego interesowania sie serią (wyjscia z poza pudelka - tym pudelkiem od zawsze był, jest i bedzie F1)

  • 29. Rafi95x
    • 2018-10-18 16:25:30
    • *.dynamic.mm.pl

    Ale Kubica nie może jeździć ma nie sprawną reke i jest zagrożeniem dla innych. Williams powinnien zatrudnić Ocona , który ma już jakieś doświadczenie i z Russellem tworzyli by dobry zespół . A co do maniaków Kubicy , śmieszni jesteście i jeszcze te infa z onetu , bardzo wiarygodne , ale nawet jeśli to prawda , a nie lubie Morawieckiego i nie leży mi jego polityka delikatnie mówiąc tak tutaj miał racje. Kubica miał w dupie F1 przez tyle lat nagle sobie przypomniał kiedy mu potrzeba kasy i stąd ta miłośc do F1 . Formuła nie potrzebuje Kubicy , ani jego przygłupich fanów , bo niszczą F1 , niech ten sport pozostanie "nieskażony".

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo